Проблеми з емоціями
Доброго дня. У мене відчуття, ніби життя зупинилося. Ніби все, що навколо мене відбувається це дурний і жахливий сон. У грудях постійно тяжко, ніби я ось-ось маю прокинутися, але не можу. Я не розумію себе. Я проживаю у безпечному регіоні, і на щастя не бачила і не чула вибухів. Але мені боляче і страшно. Дуже боляче і дуже-дуже страшно. Я боюся кожної тривоги. У мене постійні зміни настрою. Більшість часу це апатія, але будь-яка дрібниця може заставити мене впасти в істерику і розплакатися. Насправді, з початком війни я почала дуже багато плакати, навіть по всіляким дурницям. Також я почуваюся самотньою. У мене є друзі, родина, але я відчуваю що я їм не потрібна. Що я обуза. Що якщо я зникну, то нічого не зміниться. А ще я стала агресивнішою. Я можу накричати на когось з рідних лише тому, що вони зайшли до мене в кімнату чи спитали щось. І я не можу контролювати цю агресію. Мені не подобається це. Я знаю, що ображаю їх, але всеодно кричу, а потім роблю з себе жертву і починаю плакати та просити уваги. Мені соромно за це. Я втомилася від себе. Я не розумію, що зі мною відбувається і що не так. Я божеволію? Це назавжди? Я не хочу залишатися агресивною істеричкою. Я хочу бути колишньою собою, доброю та спокійною, впевненою у собі, з хорошою самооцінкою. Я хочу жити і сміятися, заводити друзів. Але наразі я почуваюся так, ніби всередині мене щось вмерло, і я зламалася. Я дуже боюся цього. Дуже боюся не впоратися і назавжди зіпсувати своє життя. Здається, що на моїх плечах величезний тягар. Екзамени, вступ, робота, скоро доросле життя. А я зовсім ще не доросла. Я всього лише ображена на світ дитина.
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
цитата:
Я божеволію? Це назавжди?
Вам нужна помощь специалистов.
Психологи могут консультировать Вас только с согласия Ваших родителей, так как Вам нет 18 лет.
У Вас есть возможность попросить родных найти Вам психолога для индивидуальной работы?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 325880 для Светлана Владимировна Киселевская
Мої батьки не особливо "вірять" у психологів. Переконати їх у потрібності терапії буде важко.
психолог онлайн
цитата:
Переконати їх у потрібності терапії буде важко.
К сожалению, Ваша проблема не может быть решена на форуме.
Так как и здесь психологи не имеют юридического права консультировать несовершеннолетних.
И в Вашем случае нужны не разовые встречи, а психотерапия.
Поэтому если Вы исключаете работу с психологом, тогда Вам придется нормализовать свое эмоциональное состояние при помощи врача и медикаментозного лечения. Других методов не существует. Хуже будет, если Вы совсем ничего не будете делать, так как со временем Ваше состояние может только ухудшаться.
психолог онлайн
Доброго дня)
"Мої батьки не особливо "вірять" у психологів" - батьки не вірять, а ми є)
А у що вірите Ви? Чи вірите Ви, що Вам психолог допоможе?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 325898 для Виталий Викторович Бондарчук
Я думаю, що терапія допоможе. Я не можу впоратися з цим сама. Це значить, що потрібна допомога.
психолог онлайн
Доброго дня, по перше я хочу сказати що ваша реакція є цілком нормальною на ненормальні події в нашому житті. Кожна людина вправі реагувати так як реагує. І ні, ви не божеволієте, зараз в вас багато труднощів, і ви звичайно зриваєтесь. Це дуже добре що ви трішки тривоги злили у форум. Як варіант ви ще можете звернутися до гарячої лінії для підлітків, це також на короткий час вас стабілізує. Я розумію, що старше покоління доволі скептично ставиться до психологічної допомоги, вони більше надіяться на себе та на сім'ю, можливо ще на авторитетів. Було б добре, якщо ви б знайшли серед знайомих хто вже звертався до психолога і йому це домогло, тоді в розмові з батьками можна було б апелювати до цього.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 325901 для Ольга Юріївна Петрова
Дякую за поради! Думаю, що останнє може спрацювати у випадку з моїми батьками
психолог онлайн
"Я думаю, що терапія допоможе. Я не можу впоратися з цим сама. Це значить, що потрібна допомога." - Добре. Тоді не переконуйте батьків. А опишіть свій стан, свої відчуття і скажіть, що Вам необхідна допомога психолога, що Ви в цьому впевнені, але потрібна їх згода, як батьків. І це не просто згода, але й їх батьківська відповідальність за Ваше здоров'я. Якщо вони Вам відмовлять, що ж, Ви зробили все, що могли, а решта - це їх провина і відповідальність. Це погано, звичайно, тому що Ваше самопочуття буде погіршуватися, але доведеться відкласти терапію до 18 років. Але Ви будете знати, що принаймні Ви спробували