Хлопець не звертає на мене уваги
Добрий день! Мене звати Ілона, мені 19 років. Я 2 місяці тому познайомилась з хлопцем на ім'я Микита. У нас було все прекрасно, поки не появився у нього друг на ім'я Богдан. Микита почав дуже дивно поводитися, не звертає на мене уваги, хамить до мене, своїх двух сестер і мамі. Це все дуже дивно і мені не подобається. Я вже не знаю, любить він мене чи нє, що відбувається?
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Здрастуйте, Ілоно!
цитата:
що відбувається?
Ви ставили це питання хлопцю?
Ніхто, крім нього, не зможе вам відповісти на це запитання.
Чого ви хочете у зв'язку з цією ситуацією та якої допомоги шукаєте у психологів?
психолог онлайн
Доброго вечора, Ілона!
Це все дуже дивно і мені не подобається. Я вже не знаю, любить він мене чи нє, що відбувається?
Якщо поведінка вам не подобається, то можливо спитати у нього, що відбувається?
Що вас турбує в цій ситуації?
психолог онлайн
цитата:
Я вже не знаю, любить він мене чи нє, що відбувається?
Происходит то, что он начал вести себя с Вами по-другому.
И если Вы будете задавать ему прямые вопросы
цитата:
любить він мене чи нє, що відбувається?
не факт, что он будет на них отвечать.
Поэтому оптимальным вариантом для Вас является обращение (вместе с ним) к психологу на семейную консультацию.
В результате которой Вы поймете, что между вами происходит и специалист поможет вам прийти к консенсусу.