Стосунки
Доброго вечора мені 20 на початку війни я познайомилася з через соціальну мережу з хлопцем . Йому28 він проживає закордоном і не планував приїжджати в Україну.
Ми спілкувалися на постійній основі близько місяця і я вирішила припинити спілкування адже бачила шо прив’язуюсь до людини а майбутнього бути в нас не може бо велика відстань .
За деякий час він з’явився з словами шо він сумує за нашим спілкуванням і попросив поговорити зним по телефону. Ми поговорили і після цього він знову активно почав цікавитися мною і моїм життЯм пропонував помогти коли були якісь проблеми.
Я старалася не брати це все так близько але шось пішло не по плану і зявиласЯ дуже сильна прив’язаність хотілося постійно ділитися всім і так це спілкування тривало 3 місЯці в один момент я почала розуміти шо ми віддаляємось один він одного. Спілкування з кожним днем було все менше . Коли я питалася можливо ти хочеш припинити спілкування відповідь була ні .
Я старалася себе не накручувати і вірити в його слова так як він позиціонував себе дорослим розумним і серйозним намірами хлопець .Ми часто говорили обговорювали мою поїздку до нього . А я в свою чергу показувала свої серйозні наміри тим шо роблю закордонний паспорт . Він розказував про своїх рідних про плани на майбутнє . Проявляв дуже багато уваги піклування і підтримки . В один момент я зрозуміла шо нашо спілквання спадає до 0 . В один момент він просто пропав ,коли я писала він ігнорував . Через декілька тижнів він перед моїм дн написав про те шо в нього є кохана людина і він бажає мені цього ж самого
Питання від: ; Вік: 20
подобається: 1 з 1
Доповнення від автора
Мені важко відпустити цю ситуацї
Пройшло 3 місяці а я досі думаю за людину яку ніколи не бачила
Чому він стільки часу спілкувався зімною і стільки слів кидав на вітер ? Чому я не можу досі відпустити цю людину ?

психолог онлайн
цитата:
Это не были реальные отношения.
Вы не видели этого человека в жизни, а верили больше своим фантазиям о нем, которые он искусно подогревал своими словами.
Человека же надо судить по его поступкам, а не словам.
цитата:
Чому він стільки часу спілкувався зімною і стільки слів кидав на вітер ?
Причин такого его поведения может быть множество.
Начиная с того, что он и не собирался встречаться с Вами, а целью его общения было подсадить Вас на эмоциональный крючок (что у него и получилось) - это своего рода такой энергетический вампиризм, распространенный среди мужчин в интернете.
И заканчивая, например, вообще мошенничеством.
Вашей же ошибкой было затягивание виртуального романа.
Но в следующий раз Вы будете понимать, что если хотите реальных отношений с мужчиной, тогда надо не затягивать встречу с ним.
цитата:
Чому я не можу досі відпустити цю людину ?
Потому что уход в фантазии вызывает эмоциональную зависимость, такую же как и другие ее виды (наркотическая, алкогольная, игровая и т.д.).
И чтобы избавиться от нее, Вам надо работать с психологом в индивидуальном порядке, причем длительно.
Так как справиться с этим самостоятельно у Вас не получится.
И тем более сделать так, чтобы в дальнейшем не было повторения этой истории.
Обычно в фантазии уходят тогда, когда что-то не устраивает в сегодняшней жизни.
Вот с этим и надо разбираться вместе с психологом.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня
Співчуваю, що у вас така ситуація і ви сумуєте.
Ваше перше рішення - припинити спілкування і не привязуватися до людини, яка далеко було дуже розумним.
Спілкування в інтернеті не є реальним особистим спілкуванням. Тому часто люди можуть придумувати і говорити що завгодно, бо знають, що це ніхто не перевірить.
Хлопцеві з вами було цікаво спілкуватися. Можливо, йому було скучно, тому шукав розваги в інтернеті. Може, дійсно, іноді думав, що колись ви б могли зустрітися. Але це така далека і розмита перспектива. А тут зустрів людину поруч і закрутилося….
Іноді в інтернеті люди справді зустрічають хорошу людину і будують стосунки. Але потрібно звертати увагу на реальні вчинки, а не лише слова. Тобто, якщо б вам той хлопець, наприклад, хоча б доставку квітів замовив, цукерків прислав, планував зустріч з розмовами про дату, надіслав кошти на білет. Хоча з поізками теж треба бути дуже обережною, бо є багато і неприємних, навіть небезпечних випадків. Але є і щасливі.
Відпустити ситуацію ви не можете, думаю, тому, що закохалися у свою мрію пов’язану з тим хлопцем. Нафантпзували щасливе майбутнє разом. А тут все зникло. І ви тужите, оплакуєте мрію, що незбулася.
психолог онлайн
СТОСУНКИ
Ось так Ви назвали тему. Однак не можна назвати те, що було, стосунками. Чим завгодно - ілюзією, фантазією, фікцією, сильним бажанням - але не стосунками.
Чому так сталося? Тому що, мабуть, Ви схильні аж занадто довіряти людям, яких в очі не бачили. Бракує життєвого досвіду. І в цьому плані, як це не може здатися дивним, треба подякувати ситуації і тому хлопцеві за те, що зробили корисний урок для Вас.
В чому, власне, він полягає?
Не вестись на красиві легенди про казкові стосунки в Інтернеті.
Не забігати вперед, не впізнавши добре потенційного партнера по життю.
Робити кроки назустріч поступвого, у відповідь на його кроки у Ваш бік.
Налагодити повноцінее життя, де є дружба і приятельскі стосунки з різними людьми. І т.д.
цитата:
Мені важко відпустити цю ситуацї
Ситуація відпуститься сама, коли звернете увагу на свою самооцінку і почнете її виправляти, коли озирнетесь навкруги і побачити людей, з якими можуть бути нормальні здорові стосунки. Коли зробити крок їм назустріч.
За бажання зверніться до психолога індивідуально.
Я Вам ще запропоную відео. Воно допоможе зрозуміти багато важливих речей.
ЗАВИСИМОСТЬ. КАК ФОРМИРУЕТСЯ. ЧЕМ ОПАСНА. КАК ПОМОЧЬ ЖЕРТВЕ.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-464
психолог онлайн
Divka, доброго часу доби!
Дуже сумна і, нажаль, не поодинока історія ((
цитата:
ДОстоменне знає лише сам хлопець. Ми можемо лише інтерпретувати та фантазувати. Як варіант, можливо він так само як і Ви щось відчував і йому було важко просто розірвати стосунки, тому він їх підтримував, але паралельно ще й шукав когось в реальному світі.
Інтернет стосунки дуже підступні. Чим довше вони тривають - тим меньше реального залишається в людині з якою Ви спілкуєтесь. Наш розум, наша емоційна природа починає домальовувати образ того, хто є на тому кінці інтернету. Якщо первинне сприйняття людини було позитивним - іде ідеалізація та романтизація. Якщо людина не дуже сподобалася або навіть щось не сподобалося - образ домальовується агресивний, підступний, неприємний... В любому випадку це далеко не реальна людина, а нафантазований персонаж. Тому на майбутнє, коли знайоми тесь в інтернеті та мате намір ці стосунки продовжувати - не затягуйте з переходом в телефонний, потім в відео а потім в офлайн режими. Або знову потрапите в пастку своїх фантазій.
цитата:
Чому я не можу досі відпустити цю людину ?
Як я і казала, Ви потрапили в пастку своїх фантазій і тер маєте емоційну залежність. Щоб повернути собі свободу - на це знадобиться час. Щоб це пройшло якомого швидше та екологічніше пропоную обрати спеціаліста та попрацбвати з психологом. Це буде найкраще.
психолог онлайн
Иногда мы становимся зависимы от эмоций, которые получаем от другого человека, расстояние этому не помеха, и произойти это может по обе стороны