Як не залежати від думки інших
Іноді, я можу подумати, а чи виставляти мені це(типу в сторіс чи може в пост), чи правильно я роблю і тд... Я завжди хочу сподобатися іншим
Питання від: ; Вік: 13

психолог онлайн
Марія Радченко
Добрий вечір. Можливо дати собі шанс бути собою і не боятися осуду!? Вірити в те, що ваша думка унікальна і має право бути. Типу "я художник - я так бачу".
психолог онлайн
цитата:
Як не залежати від думки інших
цитата:
Вік: 13
Для этого Вам надо обратиться за помощью к родителям, чтобы они нашли для Вас психолога и оплатили индивидуальную работу со специалистом.
Так как Вам нет 18 лет, психолог может консультировать Вас только с их согласия.
Ваша проблема не может быть решена на форуме - нужна будет психотерапия.
И начинать лучше раньше, пока Ваша зависимость от мнения других людей и неуверенность не закрепились окончательно.
психолог онлайн
Доброго дня, Анно.
Справа в тому, що скільки людей, стільки й думок, як потрібно жити. Завжди будуть люди, які не поділяють Вашу точку зору або спосіб життя, тому що всі ми різні. Але не варто критикувати себе за те, що не відповідаєте чужим уявленням про те, як "правильно" жити. У психології, як і у житті, нема "правильно" і "неправильно", є тільки різні варіанти шляхів, серед яких Ви обираєте найбільш підходящий.
Дякую, що звернулись по допомогу. Якщо вона знадобиться, можете звертатить на цей сайт, за телефоном довіри, до шкільного психолога, або сказати батькам про Ваш стан і попросити записати до психотерапевта.
психолог онлайн
Доброго дня)
А якщо спробувати робити щось, щоб подобатися собі?)