Чи є у мене психічний розлад?
Я сама по собі тривожна людина,часто за щось переживаю,схильна до панічних атак та нервових напружень,коли перевтомлююсь або не висипаюсь починають розвиватися фобічні нав’язливі стани.Основне що мене тривожить,це дуже абсурдна фобія та страх,який хвилює мене 10 років тобто ще з дитинства. В дитинстві часто лякалась якихось дивних звуків або специфічних та страшних фільмів,відео та інше,дуже беру все близько до серця.Дуже соромно про це казати,але справді я цього злякалася і це почало розвивати дивну нав’язливу фобію.Наткнулась на відео,у якому 25 кадр я так зрозуміла,не знаю наскільки це впливає на мозок,але на мене чимось чином повпливало,там був портрет дівчини,протягом 5 хв під страшний звук лице дівчини почало змінюватися і наче наляканий погляд,я дуже цього злякалася,не розуміла що саме це так злякало,дуже дивне відео.Пізніше це переросло у фобію,коли я закриваю очі,перед моїми очами цей портрет,пізніше я боялася,що вона мені вже привиджується,що я із різних тіней та елементів навколо бачу іі лице,що вона мене переслідує,я дуже цього боюся,лякає той факт,що це тільки в моїй голові,і що це має погрозливий характер,що я захворію на шизофренію,це настільки нав’язується та втомлює мене,що в мене з’являється панічна атака,апатія,замкнутість,страх що я покінчуся із собою,і що це лице буде мене переслідувати все життя,боюсь що я зійду з розуму і почну рвати волосся та кричати,втрачу контроль.Цей нав’язливий стан дуже рідко турбує,раз на кілька років,але мене угнітає сам факт,що фобія протягом життя нікуди не зникла.Скажіть будь ласка в мене справді відхилення якісь,і чи може сильно 25 кадр впливати на мозок?
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
цитата:
Скажіть будь ласка в мене справді відхилення якісь
Страхи, фобии, навязчивые мысли, панические атаки - это всё может быть симптомами психического расстройства, которое является заболеванием, а не "отклонением".
Поэтому Вам надо обратиться к психиатру, чтобы разобраться с диагнозом и получить, при необходимости, лечение.
цитата:
фобія протягом життя нікуди не зникла
Без лечения и/или индивидуальной психотерапии Ваше состояние никуда не денется, а будет только усугубляться со временем, если ничего не будете с ним делать.
цитата:
може сильно 25 кадр впливати на мозок
Нет, не может.
Это Ваши страхи заставляют Вас верить в это.
психолог онлайн
Все, що Ви перерахували (панічні атаки, фобії, тривожність). Це все прояв невротичного розладу особистості.
Невротичний розлад - не вірус. що прийшов і пішов. Потрібно зрозуміти, звідки він з'явився у Вашому житті.
Важливо зрозуміти, які принципи та переконання привели вас до неврозу.
Важливо з'ясувати, коли з'явилися симптоми, які події вплинули.
Можна приймати ліки, але треба вирішувати проблему.
Потрібно написати "дорожню карту", - що треба поміняти у вашому житті.