Ніяк не можу змусити/вговорити себе худнути
Намагаюсь схуднути. За кілька місяців схудла на 1 кг, а хочу на 10.
Розумію що треба не їсти солодкого і мучного, і по вечорах. Але постійно зриваюсь .
Підкажіть як переконати себе схуднути? Тобто менше їсти солодкого і мучного і не їсти по вечорах
Питання від: ; Вік: 41

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Павел Леонидович Басанский
Анна Автондилова
Ирина Николаевна Островерх
Тобто, відбувається внутрішній конфлікт. Ви не можете сама с собою домовитись і сама себе почути. Тому Ви думаєте одне, говорите, сама собі, друге, а робите третє
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Анна Автондилова
Наталія, доброго часу доби!
цитата:
Підкажіть як переконати себе схуднути?
А за для чого?
психолог онлайн
Анна Автондилова
Наталия Павловна Венглинская
Валентина Віталіївна Гриценко
Наталія, справа не в переконанні себе, а в причинах жору. Треба розібратися в першу чергу з ними. А не з наслідками - переїданням та заїданням.
Зазвичай жор - це звичний спосіб позбутися стресу або тривоги. Від чого намагаєтеся позбутися, як вважаєте?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Здрастуйте, Наталія.
Переконання не допоможе. Можна спробувати дослідити вашу ситуацію разом в індивідуальній роботі щоб зрозуміти, чим насправді служить для вас зайва вага, може від чогось захищає вас або від когось, може їжа допомагає вам впоратися з якимись почуттями, може бути їжа для вас є швидкою втіхою. Потрібно досліджувати, що для вас є їжа та зайва вага, і які інші свої потреби ви можете підміняти їжею.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 327836 для Виталий Викторович Бондарчук
Саме так.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 327839 для Павел Леонидович Басанский
Помітила що більше їм коли зла на щось чи на когось і наче "закриваю" конфлікт їжею. Ставлю крапку так би мовити їжею.
Ну а інші випадки, то просто коли нема нічого смачного, то не їм, а як є, то просто не можу "себе обідити" і не з'їсти
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 327837 для Наталия Павловна Венглинская
Щоб бути такою як 20 років тому, тонкою звонкою і прозрачною, щоб одягатись в що хочеш і на іотках класно получатись😂 стандартно
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 327850 для Анна Автондилова
Прочитавши Ваш коментар, я вирішила провести сама з собою довгу розмову і вилізли причини, виявляється я закриваю їжею (мінімально нагороджуючи себе), більші бажання - подорожі, квартира (те на що грошей немає поки 🤣).
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
цитата:
Підкажіть як переконати себе схуднути?
Знайти інші способи задоволення своїх потреб, бажань та емоційних станів. Колись ви освоїли один спосіб - поїдання солодощів та смачненького. Але ж це не єдиний вариіант. Можуть бути й інші.
Загалом, вважаю потрібно уважно подивитись на Ваш спосіб життя і ставлення до себе. Як ми бачимо, є багато моментів, якими Ви незадоволені. Мабуть, реально мало що робите для покращення ситуації по суті, проте уникаєте негативних почуттів за допомогою їжі, ще більше вганяючи себе у стан невдоволення. Якесь замкнене коло. Розірвати його є бажання?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 327861 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Так, Ви праві. Звісно є бажання.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Щоб бути такою як 20 років тому, тонкою звонкою і прозрачною, щоб одягатись в що хочеш і на іотках класно получатись😂
Аж самій смішно - так отож.
Ви не зможете обдурити свій мозок! Нащастя або - нє, але він розумніший за нас, тому нелогічні або хибні або травматичні (по його оцінці) завдання він не виконує. Тому несвідомо але Ви будете постійно уникати всього, що повязане з схудненням. Точніше Ваш мозок. У Вас не буде достатньо мотивації досягти мети, бо мета, по оцінці мозку - хибна. Та й Ваша свідомість теж так вважає, не просто так Ви від духі посміялися коли написали заради чого хочете схуднути.
При будь якому рішенні, задавайте собі питання: заради чого я це роблю\хочу\прагну? Чого саме я хочу досягти? Яка мета? - не поспішайте, не хапайтесь за першу вдповідь, що спала на думку. Як раз це не той випадок, коли треа довіряти підсвідомості. Ось тут раціоналізувати, міркувати - саме воно. Знайдіть відповідь свідому, глубоку, автентичну. А тоді задайте друге питання: А який в цьому сенс?
Коли будуть глибокі відповіді на ці два питання - Вас ніщо не зупинить. Мотивація та сам мозок будуь активовані на досягнення мети.
А ще я б радила вибрати фахівця та попрацювати з психологом. Підозрюю, що бажання схуднути було викликане травматичними, болісними переживаннями. З якими варто булоб розібратися.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 327865 для Наталия Павловна Венглинская
Дуже дякую.🧐Спробую роздавати ці питання собі.
Доповнення від автора
Дуже дякую.🧐Спробую позадавати ці питання собі.
психолог онлайн
цитата:
Але постійно зриваюсь .
Расстройство пищевого поведения включает в себя комплексный подход к решению проблемы.
Вы по какой-то причине начали с психологической составляющей, хотя надо было обращаться, в первую очередь, к врачам.
Желательно проконсультироваться у гастроэнтеролога, эндокринолога и гинеколога.
А также получить рекомендации диетолога по правильному питанию.
И только после этого всего прорабатывать психологические причины лишнего веса.