Свекруха контролює кожну дрібницю в нашому побуті з чоловіком
Мати чоловіка втручається і випитує кожну дрібницю з нашого життя. Наприклад: які показники лічильників, де ви конкретно посадили дерева, опишіть точніше, де ви поставили те, чоловік фотографує кожну дрібницю в будинку, кожну поличку і скидає їй. Раніше все було ще гірше, вона приходила і наводила свої порядки і взагалі наш з чоловіком будинок вони придбали за моєю спиною. Зараз чоловік каже, що вона має право питати про наш побут і це звичайне спілкування, але я відчуваю тотальний контроль і найгірше що чоловік радий їй все доповідати і отримувати масу порад. Як пояснити йому що це не просто спілкування, а контроль тим більше враховуючи минуле де вона хазяйнувала і вирішувалося багато важливих питань за моєю спиною.
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Наташа, доброго часу доби!
Нажаль - ніяк. Така поведінка чоловыка була завжди: виходячи за нього заміж Ви як би погодилися на саме такого чоловіка, залежного від мами. Якщо його все влаштовує - він не змінится ніколи. І якщо Ви не налаштовані на розлучення - доведеться попрацювати над собою: щоб навчитися з усім цим жити.
Рекомендую обрати фахівця та. Попрацювати з психологом.
психолог онлайн
Ніяк.
Все дуже погано і без варіантів.
У чоловіка з його мамою - стійкий та тривалий тандем. І Ви в нього не входите від слова зовсім.
психолог онлайн
цитата:
наш з чоловіком будинок вони придбали за моєю спиною
Поэтому она и считает себя хозяйкой этого дома.
А как так получилось, что и раньше свекровь
цитата:
хазяйнувала і вирішувалося багато важливих питань за моєю спиною
?
Что-то поменялось в Ваших отношениях с мужем?
Или Вы выходили замуж за маменького сынка?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня!
Якщо Ви готові на тривалу боротьбу за свою сім'ю, вам знадобиться багато витримки. Пояснювати треба не чоловіку, а його мамі . Пояснювати кожного разу, що це Ваша сім'я, ваша квартира, Ваш чоловік та "тримати удар" у відповідь, бо свекруха не здасться без бою.
Ваш чоловік, нажаль, зараз Вас не почує.Він ніколи не побачить в своїй мамі "ворога". Але з часом, можливі зміни, хоча й не факт.
Кожного разу, коли відчуваєте порушення своїх або сімейних кордонів говорити чоловіку у форматі "Я-повідомлень", що Ви відчуваєте:
"Я дуже засмучена, бо не відчуваю в своєму домі себе господинею".
"Я так хотіла порадувати тебе смачною вечерею, а вона вже готова" .
Мені знадобилось на це 10 років. Зараз я маю чудові відносини з чоловіком та свекрухою. Ви готові стільки чекати?
психолог онлайн
Доброе утро!
Сформулируйте свой вопрос пожалуйста и какую Вы хотите получить помощь. Вы проживаете вместе или отдельно со свекрухой?
психолог онлайн
цитата:
найгірше що чоловік радий їй все доповідати і отримувати масу порад.
Наташо, здається, між Вашим чоловіком і його мамою склався вже давно і продовжує існувати дотепер специфічний зв'язок. До речі, доволі міцний. Так легко повливати на перебіг подій, тим більше змінити модель стосунків між вами трьома буде складно, але можливо.
Та чи готові Ви пройти цей шлях, який будет сповнений непорозумінням, образами, захистом усталених поглядів, ворожнечою, твердими вимогами, багатьма щирими і принциповими розмовами й таке інше?
"Як пояснити йому що це не просто спілкування, а контроль тим більше враховуючи минуле де вона хазяйнувала і вирішувалося багато важливих питань за моєю спиною."
Так, як вмієте. Як підказує Ваше розуміння і досвід відносин з чоловіком. Донести до нього Ваше уявлення про сім'ю - це Ви і чоловік.
психолог онлайн
Ніяк не пояснити. Ваш чоловік не пройшов сепарації і продовжує свої дитячі відносини с мамою. Вона контролює, він слухається. Про це неможливо пояснити, це глибока внутрішня робота над собою - змінити відносини з іншими.
Пояснити ви можете спробувати матері чоловіка, адже у вас є така можливість?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328573 для Светлана Владимировна Киселевская
Нажаль коли я виходила заміж то не помічала всієї глибини проблеми, адже через певні обставини наші стосунки розвивалися на відстані і ми бачилися раз на 1-2 тижня. Стосунки до весілля тривали 5 років і мені здавалося, що вже все знаю про нього.
Але коли вже одружилися і почали жити разом тут і почалося, стільки всього піднялося і те що він обговорював з нею і своїм братом кожну нашу суперечку і їх постійні втручання і те що він після роботи повинен кожного дня зайти до неї приділити увагу, і вона до нього посеред роботи приходить. Я бачу цей симбіоз і пояснюю чоловіку, що це занадто, але у відповідь чую :" все добре, я тебе люблю, це просто спілкування, вона потребує уваги"
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328580 для Оксана Юрьевна Селезнева
Я декілька разів намагалася з нею поговорити, а потім мій чоловік ображається на мене і каже, що я не маю поваги до неї. Я пояснювала як мені тяжко відчувати себе господинею в будинку який обирала не я, і ще вона тут свої порядки встановлює. Але вона каже це мій син і я буду з ним все обговорювати, а будинком взагалі упрікає мене бо він куплений на кошти чоловіка
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328586 для Ольга Владимировна Головченко
Доброго ранку, проживаємо від свекруха в окремому домі, але відстань тут 10 хв пішки. Хочу зрозуміти як допомогти чоловіку відсепаруватися від своєї мами і брата, так як з ним в нього подібні стосунки як і знею
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328588 для Ирина Николаевна Островерх
Така можливість є, але все закінчується образою чоловіка і наші стосунки стають ще гіршими
психолог онлайн
цитата:
допомогти чоловіку відсепаруватися від своєї мами і брата
А Ваш муж этого хочет?
Вряд ли... Так как у него такой проблемы нет -
цитата:
все добре... це просто спілкування, вона потребує уваги
Что в этом случае думаете делать?
Тем более, что все это
цитата:
пояснюю чоловіку
цитата:
з нею поговорити
цитата:
Я пояснювала
уже не работает ни с Вашим мужем, ни с его мамой...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328596 для Светлана Владимировна Киселевская
Чесно кажучи руки вже опускаються, наші розмови тривають уже більше року і я вже не знаю що робити, від консультації психолога він відмовляється, а я більше не можу жити в цьому трикутнику. Невже єдиний вихід це розлучення, хочеться зробити все щоб врятувати ці стосунки бо якщо виключити проблему з його рідними в ідеальні стосунки
психолог онлайн
Ілюзії вмирають останніми.
І вже після смерті самої людини.
Афоризм мій)
психолог онлайн
Если Вы хотите
цитата:
врятувати ці стосунки
то идти на
цитата:
консультації психолога
придется Вам, а не ему.
Вы готовы ради сохранения семьи менять себя, свое отношение к происходящему и тратить на это свои силы, время и финансы?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328601 для Светлана Владимировна Киселевская
Тобто єдиний вихід в цій ситуації це змиритися і прийняти все як є?
психолог онлайн
Если Вы не хотите работать с психологом, тогда - да
цитата:
єдиний вихід в цій ситуації це змиритися і прийняти все як є
Если же решите менять свое отношение и поведение, тогда будет меняться и ваш муж, так как семья - это система.
Но для того, чтобы Вы поняли и смогли осуществить стратегию и тактику этих изменений, нужна будет индивидуальная работа с Вами, причем длительная (минимум 2-3 месяца).
психолог онлайн
цитата:
Да, Вы оказались в очень не простой ситуации и как Вы говорите, что в начале просто этого не замечали. Ваш муж еще не отделился от своей матери в своей психике и зависит от нее. Что Вы можете сделать в этой ситуации? Важно, что Ваша свекровь не проживает с Вами и Вы можете с ней обсудить в какое время она может приходить к Вам. Вы пишите, что этот дом был куплен на деньги мужа и Вы как будто бы не имеете прав на него, то есть в каком-то смысле зависите от мужа. В данном случае, конечно без конфликта со свекровью будет сложно обойтись, но готовы ли Вы отстаивать свои границы, это может быть очень энергозатратным для Вач?