В мене проблеми з навчанням
В мене проблеми з навчанням , я вже невитримую це напруження . Часу мало , матеріалу , який потрібно вивчити , дуже багато. Мені страшно , я незнаю що мене чекає в майбутньому , боюся підвести своїх батьків , розчарувати своїх близьких . Що мені робити ? Як жити нормальним життям ?
В мене поганий сон , через переїдання з’явилася зайва вага , єдине що є прекрасне в моєму житті - це батьки та друзі
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Добрий вечір, nikdda.
Дуже шкода, що ви зараз перебуваєте в такому стані і схоже потребуєте підтримки, насамперед зі сторони близьких.
Читаючи ваш лист, можна зробити висновок про те, що ви вкрай змучені через ситуацію, що у вас склалася, через що ви відчуваєте сильну напругу.
Ваші батьки в курсі вашого стану, ви говорили їм про те, як зараз почуваєтеся, про те що вам зараз дуже складно і ви боїтеся їх підвести, розчарувати , що у вас зіпсувався сон і ви не знаєте як вам жити нормальним життям і справлятися далі?
психолог онлайн
Добрий вечір. Що значить "не розчарувати батьків"?
Чи є у вас можливість працювати індивідуально з психологом?
психолог онлайн
Ваши страхи
цитата:
Мені страшно, я незнаю що мене чекає в майбутньому, боюся підвести своїх батьків, розчарувати своїх близьких
Являются причиной Ваших проблем -
цитата:
з навчанням
цитата:
поганий сон... переїдання
цитата:
єдине що є прекрасне в моєму житті - це батьки
Родители знают о Ваших проблемах?
Они могут помочь Вам с оплатой индивидуальной психотерапии?
психолог онлайн
Доброе утро!
цитата:
Мені страшно , я незнаю що мене чекає в майбутньому , боюся підвести своїх батьків , розчарувати своїх близьких
Вы говорите отсырел страхе разочаровать родителей при этом Вы не спите. Важно поговорить с ними об этом и найти какой-то оптимальное решение. Так как Вы несовершеннолетняя, то консультирование возможно только с их разрешения по закону