Боюсь самотності, загубила себе
В мене проблеми з агресією інколи
самоконтролем, я не контрулюю
себе коли кажу щось в цей період або вчиняю жахливо. Я відчуваю себе дуже самотньою, не вмію виражати позитивні почуття до когось . Зовсім не уявляю свого майбутнього, я відчуваю себе не потрібною, в мене проблеми з
сприйманням себе що в
зовнішньому плані, що в сприйнятті себе як людина. В мене складні відносинни з Їжою, часті непорозуміння з батьками. Є проблеми в навчанні з вчителями та однолітками. Інколи здається що немаЄ виходу
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Добрий вечір.
Катерина, вам безумовно потрібна допомога та підтримка психолога і це буде для вас можливістю навчитися краще розуміти про себе, навчитися висловлювати свої почуття, справлятися зі своєю агресією, попрацювати з самооцінкою. Спробуйте знайти можливість попрацювати з психологом-психотерапевтом очно, хоча б почати розбиратися з тим, що ж відбувається у вашому житті та душі зараз. Для цього вам обов'язково знадобиться дозвіл ваших батьків на зустрічі з психологом, оскільки ви не повнолітня. Тому спробуйте спершу поговорити з батьками про свій стан і необхідність зараз для вас психологічної допомоги.
психолог онлайн
Добрий вечір. Співчуваю.
Як на це реагують батьки?
психолог онлайн
Катерина, Ваши родители или другие значимые люди знают о Ваших проблемах?
Особенно о том, что
цитата:
В мене складні відносинни з Їжою
?
психолог онлайн
Доброе утро!
Скажите, какие у Вас отношения с родителями? Вы обсуждали с ними то, как Вы себя чувствуете? У Вас запрос на терапию . Вам нужно с ними погною этом, так как Вы несовершеннолетняя, то они несут ответственность за Вас по закону и консультирование возможно только с их разрешения
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328671 для Ольга Владимировна Головченко
Батьки розлучені, проживаю з мамою тому відносини з батьком складні, майже не спілкуємось, а з мамою ніколи такі теми не підіймали
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328665 для Светлана Владимировна Киселевская
ні, часто чую зауваження щодо ваги. Напевне не сприймають це серйозно
психолог онлайн
цитата:
а з мамою ніколи такі теми не підіймали
Чому не підіймали ці теми?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328678 для Виталия Юрьевна Мельник
Мені складно про це говорити, один раз відвідували сімейного психолога. Мені невдалось почати розмову перед нею, напевне я відчуваю себе виноватою
психолог онлайн
А за що саме відчуваєте себе винуватою, знаєте?
психолог онлайн
А за що саме відчуваєте себе винуватою, знаєте?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328684 для Виталия Юрьевна Мельник
Думаю що причина в тому що не змогла впоратись з її очікуваннями. У віці з 14 років моє життя почало відрізнятись від моїх однолітків, люди що оточували мене були значно старше, та в мене змінились інтереси, типу «погана компанія». Мені соромно за свої вчинки в цей час та у нас досі немає прям близьких відносин
психолог онлайн
У Вас много проблем, которые надо решать только в индивидуальной работе с психологом, но с этим есть сложности
цитата:
відвідували сімейного психолога. Мені невдалось почати розмову перед нею
Какую помощь тогда Вы ожидаете от специалистов?
И в частности, здесь на форуме?
психолог онлайн
Як думаєте, а чи у вашої мами є відповідальність у тому, що її дитина була у "поганій компанії"?
А про очікування... Тож відповідальність не ваша.
Вам достатньо було присутності батьків у вашому житті?
Як вбачаєте допомогу психологів сайту?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328689 для Светлана Владимировна Киселевская
Хочу спробувати піти на прийом без батьків, поки вагаюсь тому вирішила спробувати онлайн
психолог онлайн
цитата:
Во-первых, психологи не имеют права консультировать несовершеннолетних без ведома их родителей.
Специалист рискует нарушить законодательство, если возьмет Вас в работу.
А во-вторых, где Вы возьмете деньги на оплату услуг специалиста?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328706 для Светлана Владимировна Киселевская
Мабуть, ви мене не зрозуміли тому що я не мала на увазі без відому батьків, хотіла просто спробувати індивідуальний прийом не сімейний)
психолог онлайн
Дуже схоже на ПРЛ (пограничное расстройство личности).
Якщо з мамою складні стосунки та присутнє почуття провини, то 100% треба працювати індивідуально, БЕЗ мами.
І навіть нічого мамі не розповідати про терапиію. Інакше стосунки стануть ще складнішими. Та й Ви не відкриєтеся повністю, боячись осуду з її сторони.
психолог онлайн
цитата:
хотіла просто спробувати індивідуальний прийом не сімейний)
Підтримую вашу ідею🍀
психолог онлайн
Это
цитата:
ви мене не зрозуміли
!
Потому что консультируя Вас
цитата:
без відому батьків
психолог рискует нарушить законодательство и понести соответствующее наказание (в лучшем случае - административное), так как все взаимодействия любых специалистов с несовершеннолетними обязаны осуществляться с ведома их родителей.
В частности, мама несет за Вас ответственность до Вашего совершеннолетия и поэтому только она решает, будете Вы работать с психологом или нет.
цитата:
хотіла просто спробувати індивідуальний прийом не сімейний)
Вам нужна индивидуальная консультация, а не семейная.
И все "пробы" должны происходить с ведома Вашей мамы.
Поэтому обратитесь к ней за помощью.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328713 для Павел Леонидович Басанский
дякую!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328719 для Светлана Владимировна Киселевская
Ви знову не правильно прочитали, я ніде не вказувала шо мама ПРОТИ чи хочу це зробити БЕЗ її відома. Під сімейним прийомом я мала на увазі себе,мати і психолога . Мені не вдалось розповісти свої проблеми саме у такому форматі
психолог онлайн
цитата:
спробувати індивідуальний прийом
Тогда в чем проблем найти и посетить психолога в индивидуальном формате?
И какой смысл Вам задавать вопросы на форуме, если обычно подросткам ищут психолога их родители, а не они сами.