Панічні атаки заважають виступати
Я навчаюся у ВНЗ на співачку. До цього з певних причин мій шлях був дуже тернистим, було багато поразок і складних моментів, було дуже тяжко. З дитинства в мене не вірили, після невдалих виступів сварили або докоряли. Коли вступила, також було складно, деякий час я була гіршою ніж інші. Проте 8 місяців тому стався перелом у навчанні, мій вокал різко пішов угору, проблеми зникли, голос виявився рідкісним і дуже цінним. Але, що цікаво, після цього я почала більше хвилюватися під час виступів і практично повністю втратила впевненість у собі. Потім так співпало, що в інших сферах життя я пережила багато стресів, весь час була нервова, гадаю, що після цього також сталося чергове погіршення страхів виступу. Хоча до цього я ніколи не боялася публіки і любила виступати на сцені. Тепер проблема полягає у тому, що з вокалом у мене все добре, але я зовсім не можу зібратися. Вже дійшло до того, що на уроках, навіть не на виступах, мене розбиває панічна атака і дуже б'ється серце. В мене постійно спливають картинки минулих невдач і труднощів, в голові думка "ти гірша за всіх, в тебе нічого не вийде "
Розумію, що все позаду і зараз все добре, але з цим взагалі не виходить справитися. Людей, які підтримають і допоможуть мені повірити в себе, я не маю.
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Віта Баковська
Оксана Юрьевна Селезнева
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ольга Владимировна Головченко
Добрий вечір, ваша тривога є закономірною реакцію на успіх. До цього вам нічого було втрачати.
цитата:
деякий час я була гіршою ніж інші.
Зараз, коли з'явився результат, вам страшно знову повернути собі минулу позицію. І це нормально.
Дуже шкода що ви не мали підтримку, коли в вас були невдачі. Але подивіться на себе, незважаючи ні на що, ви кожен раз вставали і далі йшли до своєї мети. Ви сильна і явно маєте дуже сильний стержень всередині. Що підтримувало вас в непрості моменти? Що ви можете взяти зі свого минулого досвіду і перенести в цю ситуацію?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрий вечір. Як довго тривають панічні атаки, як вас підтримує викладач, яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
цитата:
мене розбиває панічна атака і дуже б'ється серце
Панические атаки могут быть симптомами заболевания.
Обращались ли Вы к врачу?
цитата:
Панічні атаки заважають виступати
Какую помощь ожидаете получить от психологов на форуме?
психолог онлайн
Доброго ранку, Lumi!
цитата:
Вже дійшло до того, що на уроках, навіть не на виступах, мене розбиває панічна атака і дуже б'ється серце. В мене постійно спливають картинки минулих невдач і труднощів, в голові думка "ти гірша за всіх, в тебе нічого не вийде "
Пропоную відео на тему ПА. Воно, звісно, ніяким чином не замінює співпрацю з психологом, проте формує більш-менш об'єктивну уяву щодо природи ПА та шляхів її подолання.
ПАНИЧЕСКИЕ АТАКИ. КАК ПРИРУЧИТЬ "ДРАКОНА"
https://upsihologa.com.ua/audio-video-460
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
А Вы помните, когда первый раз у Вас появилась ПА и после чего? Конечно, все, что Вы описали требует индивидуальной работы со специалистом, чтобы Вам это не мешало в дальнейшем