Відпустити ? Дати розлучення?
Доброго дня. Живемо разом 17 років, є кохання, але і часті сварки. Ще два тижні тому було все добре - займалися ремонтом в новій квартирі, купили нове авто , гуляли, розмовляли, кохали. Потім сварка, ще сварка - чоловік поїхав по роботі на 3 дні, затримався на 5, приїхав і сказав що хоче розлучення, все віддасть лише ч б відпустила нормально. Набридли сварки, фільтрувати слова щоб я не образилася, випрошувати інтим і т.д. В розмові плакав разом зі мною , казав що також погано але жити як собака дома не хоче більше. Хочу зберегти сім’ї , але боюся якщо не потрібно вже всього того йому - то лише болючіше буде мені намагатися зберегти відносини.
Питання від: ; Вік: 37

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, Lera!
цитата:
ВІДПУСТИТИ ? ДАТИ РОЗЛУЧЕННЯ?
Як на мене, цікаві у Вас запитання - наче Ви володарка морська, яка має владу вирішувати долю простих смертних. Хочу - покараю, хочу помилую, а вдарить щось у голову - так і зовсім відпущу на волю, як свого часу вчинив граф Толстой, відпустивши своїх кріпосних.
цитата:
Хочу зберегти сім’ї
Сім'я - то святе. Але варто з'ясувати, навіщо Вам зберігати сім'ю? Щоби що там далі відбувалось? Невже лише, аби сучасний інтер'єр і надалі покращувався, а з часом нове авто замінили на більш нове?
цитата:
але боюся якщо не потрібно вже всього того йому
Озирніться назад - чи знали Ви насправді, що було потрібно чоловікові в минулому? Що дійсно цінного (не тимчасового) поєднувало вас? Можливо, почуття? А, може, повага? А, часом, цікавість?
Доповнення від автора
Зберегти сім’ю - щоб жили та насолоджувалися життям разом. Знаю, що потрібно чоловіку - не завжди то виконувала.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, Lera
Ви живете уже 17 років разом. Раніше не було сварок? Чи зараз якось інакше? Ви пишете, що чоловіку
цитата:
Набридли сварки
. Вони були постійно?
цитата:
все віддасть лише ч б відпустила нормально
цитата:
Набридли сварки, фільтрувати слова щоб я не образилася, випрошувати інтим і т.д.
цитата:
жити як собака дома не хоче більше.
З ваших слів виходить, що ваш чоловік не відчував себе у відносинах з вами незалежною , вільною людиною. Він ніби питає вашого дозволу на своє особисте рішення.
Так не буває, що через дві сварки руйнується все сімейне життя. Скоріше за все, теперішня криза є наслідком багатьох ваших з чоловіком вчинків у минулому.
цитата:
Хочу зберегти сім’ї , але боюся якщо не потрібно вже всього того йому - то лише болючіше буде мені намагатися зберегти відносини.
Ви можете запропонувати чоловіку сімейну терапію з повагою до будь-якого його рішення. Не залежно від цього, ваша особиста робота з психологом допоможе вам розібратися в тому, що відбувається, прийняти правильні рішення, чи справитися з болем розлучення.
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Живемо разом 17 років, є кохання, але і часті сварки. Ще два тижні тому було все добре - займалися ремонтом в новій квартирі, купили нове авто , гуляли, розмовляли, кохали.
А как часто у Вас происходят ссоры? О чем ВЫ ссоритесь? Вы в браке 17 лет и есть любовь в отношениях, а не только ссоры.
психолог онлайн
цитата:
Зберегти сім’ю
Чтобы сохранить семью, Вам придется менять себя и свое поведение.
И сделать это можно будет только в результате индивидуальной работы с психологом.
Причем, на это уйдет минимум 2 месяца.
Вы готовы для этого -
цитата:
щоб жили та насолоджувалися життям разом
потратить свои силы, время, энергию и финансы?
психолог онлайн
Доброго дня!
"Набридли сварки, фільтрувати слова щоб я не образилася, випрошувати інтим і т.д."
Як ви відноситесь до сварок з чоловіком?
В розмові плакав разом зі мною , казав що також погано але жити як собака дома не хоче більше. Хочу зберегти сім’ї , але боюся якщо не потрібно вже всього того йому - то лише болючіше буде мені намагатися зберегти відносини.
Тобто ви вважаєте що можете сама зберегти сім'ю? Відносини - це Відповідальність двох людей.
Зберегти їх, значить міняти те що перестало працювати, а значить змінитися самій. Зміни завжди починаються з вас, і в цьому необхідно відважився на індивідуальну терапію.
. "Знаю, що потрібно чоловіку - не завжди то виконувала."
Ви ж не просто так не виконували, а на те є глибокі причини, які ви поки що усвідомлююте.
Доповнення від автора
Інколи псіхую, кричу, інколи - вирішуємо все в розмові. Мені б хотілося вірити що я зможу зберегти сім’ю , але як? У чоловіка багато образ - один негатив в мою сторону, і постійно плаче коли переходить на нармальний тон розмови. Каже, що не потрібно було нам одружуватися - то не зіпсували би життя друг другу.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328870 для Светлана Владимировна Киселевская
Готова
психолог онлайн
Доброго дня.
Чоловік та жінка об’єднуються в сім'ю заради певної мети. Цю мету майже ніхто не обговорює, це відбувається неусвідомлено. Двоє залишаються разом, коли їхні плани співпадають. Наприклад, народження та виховання дітей, будівництво будинку.
Коли плани виконано, основні цілі досягнуто, то губиться сенс залишатися разом. Нема відповіді: «заради чого нам далі жити?». Поміркуйте, можливо, і ваші найголовніші родинні цілі досягнуто? Нехай ще не все доведено до повного завершення, але майже всі основні пункти плану виконано? Наприклад, діти підростають, куплені квартира, авто, ремонт завершається. А що далі? Навіщо вам залишатися разом найближчі 5-10-20-30 років?
Конфлікти та непорозуміння бувають у будь-якій родині. І витримувати їх можна, якщо знаєш заради чого. Відомий вислів Ніцше: «якщо знаєш НАВІЩО, подолаєш будь-які ЯК».
Зберегти родину можливо, якщо у вас з чоловіком з’являться плани на майбутнє, які будуть надихати вас обох. Це непросте завдання, бо на першу половину життя суспільство задає нам план: школа, університет, одруження, народження і виховання дітей, дім, кар’єра. А от на другу половину життя кожній парі необхідно придумати власний сенс. Подумайте, що може вас об’єднувати надалі?
психолог онлайн
цитата:
Готова
Есть сложности с поиском психолога для индивидуальной работы по Вашему запросу?
Или какую помощь ожидаете получить на форуме?