Заплуталась. Зникли почуття
Доброго вечора. Опишу коротко суть проблеми. Знаходжусь далеко від чоловіка, за кордоном. Дуже сподобався інший. Марила ним кілька місяців. Але він не хоче зі мною стосунків. Сказав, що живе з дівчиною. Хоча раніше ніколи не казав конкретно, що не вільний. Знав про мої почуття, і постійно то зникав, то з'являвся як друг. Але проблема в іншому. Я закохалась в цього мужчину і ніби підсвідомо порівнювала його з моїм чоловіком. І з часом він став мені дуже неприємним (чоловік). Відштовхує зовнішність, поведінка, хоча загалом він людина непогана, але ще в Україні я дуже від нього віддалилась і він мене просто почав дратувати. Я зрозуміла, що з іншим в мене точно нічого не буде, бо він тільки грається зі мною. Але змусити себе знову полюбити чоловіка важко. Просто не хочеться його любити. Не подобається. Що робити? Далі намагатись змінити своє ставлення, чи почуття вже зникли остаточно?
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Знаходжусь далеко від чоловіка, за кордоном. Дуже сподобався інший. Марила ним кілька місяців. Але він не хоче зі мною стосунків. Сказав, що живе з дівчиною. Хоча раніше ніколи не казав конкретно, що не вільний. Знав про мої почуття, і постійно то зникав, то з'являвся як друг. Але проблема в іншому. Я закохалась в цього мужчину і ніби підсвідомо порівнювала його з моїм чоловіком. І з часом він став мені дуже неприємним (чоловік).
А что Вы хотите или можете сделать в этой ситуации? Если я правильно понимаю, то новый молодой человек не готов строить с Вами отношения. Эти новые отношения скорее носят фантазийный характер, чем реальный. Расскажите, какие у Вас отношения с мужем? Возможно, что стоит сначала с этим разобраться
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329484 для Ольга Владимировна Головченко
Так, розумію, це були лише мої мрії. Я зізнавалась тому мужчині в почуттях двічі. Він відмовляв, а потім, як ні в чому не бувало, продовжував зі мною переписуватись і зустрічатись як друг.
Відносини з чоловіком були звичайні. Звісно, були якісь побутові суперечки. З часом стали мало спілкуватись, спільних інтересів було мало. Ми обоє працювали вдома, віддалено. З часом просто став мене дратувати без причини, стало дуже нудно. Почалась якась апатія.
Приїхала за кордон, стала багато часу проводити з рідними, трохи підбадьорилась, але не на довго.
Раптово зустріла того хлопця, щось відбулось в голові, почала думати лише про нього. Але кожного разу, коли моя надія зникала знов і знов, мій стан ставав дуже пригніченим. Спілкування з чоловіком дуже погіршилось, стали сваритись, говоримо рідко і коротко
психолог онлайн
цитата:
Що робити?
Вітаю, скоріш за все Вам потрібно закінчувати відносини з чоловіком.
Читаючи текст розумію, що кохання вже немає.
З повагою Олексій Хоменко
психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
Відносини з чоловіком були звичайні.
Як це звичайні? Як давно ви у шлюбі?
цитата:
Що робити? Далі намагатись змінити своє ставлення, чи почуття вже зникли остаточно?
Так це питання до вас, що ви хочете з цим робити?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, Ліна
Схоже, у ваших стосунках з чоловіком ще до війни зникла близькість і тепло. Тому не дивно, що закордоном, коли ви опинилися за багато кілометрів від чоловіка, ви звернули увагу на іншого.
Що вам робити зараз, не може знати ніхто, крім вас. Вам варто прислухатися до себе, до своїх бажань і вирішити чого ви хочете. Було б добре, якби ви могли взяти декілька зустрічей з психологом і розібратися в цьому.
Також, думаю, варто подумати про те, щоб щиро поговорити з чоловіком про те, що насправді відбувається. Між вами є напруження і ви його скидаєте у вигляді сварок, але, по суті, нічого не змінюється. Поговоріть про те, що відчуваєте відверто, запитайте також чоловіка, що відчуває він і як бачить ваше майбутнє.
психолог онлайн
цитата:
Просто не хочеться його любити. Не подобається. Що робити? Далі намагатись змінити своє ставлення, чи почуття вже зникли остаточно?
Lino? Відчувається, що Ви розгублені, почуття до чоловіка кудись зникли, нове Ваше захоплення не відповідає взаємністю. Напрошується логічне продовження - дійти разом з чоловіком до якоїсь зрозумілої обом розв'язки, виразити свої почуття і прагнення, почути його ставлення і бачення майбйтнього.
І жити далі. До речі, було б корисно дослідити, чому надаєте таке важливе ставлення почуттям? Чи можете взагалі якийсь час жити без захоплення і закоханності. Здається, що з цим є певний пунктик. Якщо спрямувати вектор уваги на саму себе, то, вважаю, багато цікавого і досить важливого зможете віднайти... і здивуватись. Наприклад, про свій спросіб побудови близькості, про вибір партнера, про здібність і здатність розвивати стосунки в парі.
Хочу Вам запропонувати відео на цю тему. Гадаю, буде цікаво.
ЗДОРОВЫЕ ОТНОШЕНИЯ. КАК ПОСТРОИТЬ?
https://upsihologa.com.ua/audio-video-558
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329499 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Дуже дякую за відповідь та відео. Так, напевно, занадто багато уваги і енергії приділяю стосункам і романтиці. Може, це тому що в юності в мене взагалі довго не зав'язувались будь-які стосунки і я дуже мріяла зустріти свою пару
психолог онлайн
Здравствуйте!
"Але змусити себе знову полюбити чоловіка важко. Просто не хочеться його любити. Не подобається. Що робити? Далі намагатись змінити своє ставлення, чи почуття вже зникли остаточно?:"
Так а зачем вам его любить, если не хочется? К сожалению вам одной не изменить отношение к мужу, для этого нужна помощь психолога. Исчезли ли насовсем чувства, вам также лучше разобраться на личной терапии.