Незрозумілий стан
Доброго дня,тимчасово я з чоловіком живу закордоном з його батьками,(ми чекаємо коли зможемо получити візи для(для чоловіка)я вже тут більше 3 місяців ,батьки хороші і добре до мене відносяться ,але мене криє ,я не хочу лишній раз спускатись в низ ,тому що не знаю що говорити,я часто терплю голод тільки через те що не зочу спускатись в низ , не люблю коли питають як у мене справи , я всього стидаюсь і відчуваю відчуття провини за все ,коли його батьки мені щось дарують або хочуть дати гроші ,в той момент я готова крізь землю провалитись ,його мама любить всіма опікуватись,для мене це сильний дискомфорт, я постійно стримую сльози бо дуже часто хочу плакатитут я не працюю сижу вдома і всі думки про візу ,щоб чим по скорше поїхати в Україну ,жити без світла але в себе вдома , з чоловіком на ту тему також конфлікти бо він не розуміє чому я так повожусь,а я не можу йому пояснити що зі мною не так, під скажіть це депресія?
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго!
Ні, це не депресія.
цитата:
я всього стидаюсь і відчуваю відчуття провини
Це токсичний сором та провина. Які були нав'язані Вам Вашими батьками під час виховання, у дитинстві.
Їх нейтралізувати можна лише на індивідуальній психотерапії з психологом. І заздалегідь попереджу, бо очікую від Вас подібне запитання: самостійно - ніяк.
психолог онлайн
Вітаю!
Може, все що з Вами відбувається дано саме для того, щоб Ви знайшли відповідь на питання:
"Чому я так себе поводжу:
- не знаю, про що говорити з людьми;
- терплю незручності;
- чого та чому соромлюсь;
- від чого в мене відчуття провини;
- чому від звичайного прояву уваги та турботи до мене, я хочу плакати;
- чому я відчуваю такий дискомфорт коли мною опікуються?
Це непрості питання. Якщо Ви зараз їх не пропрацюєте в терапії, вони будуть нагадувати про себе все ваше життя в інших ситуаціях.
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
я не можу йому пояснити що зі мною не так
От Ви написали, що з Вами щось не так. Тобто вважаєте себе не такою, якою маєте бути. Тоді питання - а якою Ви маєте бути? Як реагувати? Що відчувати? Як себе поводити?
Звернув увагу ось на ці моменти:
цитата:
але мене криє ,я не хочу лишній раз спускатись в низ ,тому що не знаю що говорити
цитата:
я часто терплю голод тільки через те що не зочу спускатись в низ
цитата:
не люблю коли питають як у мене справи ,
цитата:
я всього стидаюсь і відчуваю відчуття провини за все
цитата:
коли його батьки мені щось дарують або хочуть дати гроші ,в той момент я готова крізь землю провалитись
цитата:
його мама любить всіма опікуватись,для мене це сильний дискомфорт, я постійно стримую сльози бо дуже часто хочу плакати
Вони всі про Вашу вразливість і невпененість в собі, наче не маєте змоги поводити себе вільно, як хочете Ви. Тож хто привчив Вас до такої лінії поведінки? Хто придушив Вашу внутрішню свободу? Хто загнав у полон сорому?
Бачите, скільки питань потребують на відповіді. На щастя, їх можна отримати у спілкуванні з психологом. Потім вирівнятись і почати жити як особистість, яка цінує себе, будуючи на рівних стосунки з іншими людьми.
психолог онлайн
За що відчуваєте себе винною більше за все?