Брехня
Доброго дня! Я зустрічаюсь з хлопцем 1,6 року, так сталося що я почала його обманювати в дрібницях. Він дуже хороший, і кохав мене сильно, постійно піклувався про мене і робив все заради мене. Можливо, через те що він бачив мене кращою в своїх очах, я почала обманювати, щоб не здатися поганою перед ним (обман був, те що перепила і не зізналась, що говорила по телефону і видаляла дзвінки). Ніколи йому не зраджувала і навіть в думках такого не було. Він мене пробачив 3 раза, коли ми дуже сперечалися. Я заріклася собі, що більше не буду йому брехати. Після останнього скандалу, я йому розказала правду, за всі рази що я брехала йому, і мені стало легше, і він мене зрозумів і пробачив. Тоді, стало легше і я зрозуміла, що краще бути відвертою перед ним, пообіцяла більше не брехати. Але, 3 дні тому я вдома випила пива, хлопець взагалі не п'є, але мені не забороняє - головне, щоб я йому казала. Він їхав з роботи і забрав мене до себе, я хотіла відразу сказати, але був з другом - промовчала, потім зайшли в магазин - вертілося на язику, але знову промовчала. Все було чулоао, але він запитав мене прямо чи я щось пила, бо від мене несло спиртом (хоча випила пиво), і я замешкалася, злякалась і сказала що ні. Потім, хотіла зізнатись, але стало соромно дуже...хоча могла в той вечір все виправити просто сказавши правду. На наступний день зізналась, але вже було пізно. Він сказав, що не хоче більше мати справ з брехлом, що ні в чому мені не довіряє і думає що я постійно йому брешу, але це не так.
Я хочу, хоч якось повернути наші відносини з ним. Я зробила йому дуже боляче, через свою дурість, і не знаю як це виправити. Я його дуже кохаю, і можливо через те, що хочу бути в його очах ідеальною я роблю таку дурість. Зараз він не хоче мене ні чути, ні бачити. Сказав сам набере, якщо захоче. Його колишня, взагалі не вживала алкоголь, і була в усьому ідеальна. І через це в мене якийсь комплекс, що якщо він дізнається що я не така ідеальна як вона він мене кине. Тому, і обманювала..і за це поплатилися дуже сильно.
Питання від: ; Вік: 27
Доповнення від автора
Я розумію, що це не виправдання , але хочу хоч якось вирішити цю ситуацію. Хочу, його повернути і щоб він мене простив і дав останній шанс.

психолог онлайн
цитата:
обманювала
Врут, обычно, дети - из-за страха наказания.
И Ваше
цитата:
Хочу
это тоже из позиции ребенка.
У взрослого, кроме этого, есть "могу" и "делаю".
цитата:
Хочу, його повернути і щоб він мене простив і дав останній шанс.
Что Вы можете и будете для этого делать?
психолог онлайн
Доброго дня.
Люди обманюють з різних причин. Так само і у вашій ситуації важливо зрозуміти, чому ви це робите (ви самі, в першу чергу, маєте зрозуміти). Робота з психологом допоможе вам з цим розібратися.
Часто згадуєте випивку та спиртне. Як часто ви випиваєте? У вас є залежність?
цитата:
Я розумію, що це не виправдання , але хочу хоч якось вирішити цю ситуацію.
Яку саме ситуацію ви хочете вирішити? Ваш хлопець
цитата:
Сказав сам набере, якщо захоче.
цитата:
Тобто, хочете вплинути на рішення вашого хлопця (бувшого, якщо я правильно зрозуміла, що він з вами розірвав стосунки)? І, крім того, перекласти на нього відповідальність за свої вчинки? Ви обманювали, а тепер він повинен все виправити (пробачити вам)?
В чому ваше питання до психологів?
психолог онлайн
Марія Радченко
Наталия Горская
цитата:
Його колишня, взагалі не вживала алкоголь, і була в усьому ідеальна.
І де вона - його колишня зі своєю ідеальністю?!
цитата:
І через це в мене якийсь комплекс, що якщо він дізнається що я не така ідеальна як вона він мене кине.
Невже Вам здається, що він не знає, яка Ви насправді?
цитата:
Тому, і обманювала..
Обманюють зазвичай якусь авторитетну і значиму фігуру через страх покарання. Коли таке відбувається між звичайними людьми, то це може бути ознакою хворобливих відносин. Це про залежність і несвободу. Тому важливо бути собою, відкинути гнітючи страхи, що спотворюють стосунки.
психолог онлайн
Наталия Горская
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго вечора.
Чи було до стосунків із хлопцем так, що Ви брехали комусь, щоб уникнути конфлікту з важливою для Вас людиною (наприклад, з кимось з батьків у дитинстві)? Зазвичай, це навчена захисна модель поведінки, яка могла сприяти Вашому виживанню і збереженню стосунків з кимось раніше, але вже не працює зараз.
Щодо алкоголю. Хлопця обурив саме факт брехні, або факт того, що Ви вживаєте алкоголь? Чи намагався Він контролювати Вас у стосунках? Чи влаштовує Вас саму розповідати партнеру кожну деталь того, як Ви проводите особистий час?
У кожної людини має бути особистий простір, і навіть люди, які зустрічаються, можуть не розповідати один одному щось несуттєве про своє дозвілля. Я так розумію, що питання алкоголю - ідеологічно важливе для хлопця, і Ви боялися не співпасти з його ідеальним уявленням про дівчину, але це призвело до внутрішнього конфлікту у Вас і спроб зображати когось, ким Ви не є насправді.
Живучи у страху втратити партнера, можна втратити, насамперед, себе. Повернеться до Вас хлопець чи ні - це вже його особисте рішення, а для себе Ви зараз можете розібратись, чого взагалі хочете від життя та стосунків.