Як впоратись з тривожністю?
Зараз я навчаюсь на 2 курсі університетету і на цей момент закрила сесію. Проте, навчання цього семестру у мене було нестерпним. Почну з того, що майже весь 1 курс я провчилась дистанційно і все було досить непогано. Але з 2 курсу навчання у мене почалось дистанційно, закінчилось очно. В чому саме пролема? Я почала якось боятись відповідати, не поясню чому так (проте підозрюю, що це все наслідки навчання ще з 11 класу школи, при підготовці до ЗНО, коли в мене була постійна перевтома, високий тиск, серцебиття і т.п.). Тобто, коли я відповіала, в мене починалось якесь хвилювання, тривога, я втрачала над собою контроль, тремтіли руки, голос, не знала, що зі мною коїться. Ситуація погіршилась коли відновили очне. Це був такий стрес для мене. Коли я виходила на середину аудиторії то була готова втратити свідомість зі страху. Я не знаю чому так стається. Я боюсь якогось сорому перед викладачем і одногрупниками, чи є якась інша причина. Зараз канікули і я більш менш спокійна, проте попереду захист практики і знову якесь відчуття тривоги яка насувається. Чому я відчуваю таку тривогу, в такі моменти навіть думати не можу, через це страждає моя успішність? Як мені позбутись цього відчуття?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
"Чому я відчуваю таку тривогу, в такі моменти навіть думати не можу, через це страждає моя успішність?" - а через Вашу успішність страждаєте Ви ...
"Зараз канікули і я більш менш спокійна, проте попереду захист практики і знову якесь відчуття тривоги яка насувається." - Ваш спокій або неспокій пов'язаний з успішністью у навчанні. Подивимось страхові в очі: що буде, якщо Ви не будете успішною?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329607 для Виталий Викторович Бондарчук
Якщо я не буду успішною то сенс того навчання, батьківських грошей які власне забезпечують навчання, напевне якщо не буду стратись, розслаблюсь та заб'ю на це, відрахують з універу(
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Отже, страх бути неуспішною витікає із страху, що батьки будуть Вами незадоволені. А страх того, що батьки будуть Вами незадоволені витікає з дитинства. Чим менша дитина, тим менше вона здатна про себе подбати і тим більше вона і її життя залежить від батьків. А якщо раптом батьки дуже сильно прогніваються і розчаруються і відмовляться від мене, покинуть мене - я сама не зможу вижити, а отже... помру?!
А це страх смерті, а страх смерті - дуже сильний страх. А у дуже сильного страху "очі великі", тому цілком зрозуміло Ваш страх бути неуспішною
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
Чому я відчуваю таку тривогу, в такі моменти навіть думати не можу, через це страждає моя успішність?
Тому що Ви тривожна людина, переповнена страхами
цитата:
Боїтесь не виправдати очікувань батьків. Боїтесь втратити їхню прихильність і таке інше. Ось чому. Тобто Ви залежні від власних страхів, які породжують тривожність, і як результат блокують здатність тримати рівновагу, бути в контакті з реальністю. Отже, Ваша уява малює погану картину майбутнього, обслуговуючи давнішні страхи.
Тому варто досліджувати модель Вашого виховання, дивитись, як ставились до Вас в дитинстві батьки, які оцінки давали, які цінності транслювали своїми словами та вчинками. І вже звідти рухатись у бік розвинення власного Я до стану існування без паралізуючого страху.
Це шлях співпраці з психологом, на який я Вам раджу стати.
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Чому я відчуваю таку тривогу, в такі моменти навіть думати не можу, через це страждає моя успішність? Як мені позбутись цього відчуття?
Це запит на індивідуальну роботу з психотерапевтом.
психолог онлайн
цитата:
Як мені позбутись цього відчуття?
Вы планируете самостоятельно избавляться от тревожности и страхов или планируете работать с психологом в индивидуальном порядке с этой проблемой?