Розлучення
Доброї ночі,психологи.Коли я подавала з чоловіком,на той час майбутнім 5 років тому заяву на одруження,в загзі нам зустрілася пара,яка писала заяви на розлучення.Жінка виглядала заплакана,розгублена...Виходячи заміж за люблячу людину 5 років тому,я навіть не могла подумати,що буду на місці тієї жінки.😥😥 я розлучаюся з чоловіком.У нас є донечка,через місяць 4 рочки.З чоловіком не живемо разом вже 2.5 роки.Причиною,що змусила мене забрати дитину і речі,стали різкі зміни у чоловікові,які проявилися через півроку після народження дитини.Чоловік перестав допомагати вдома,почалися все частіші посиденьки з друзями,пиво,кава,гулянки до ранки,а там і онлайн казино підключилося і закінчилося кредитами у мфо на кругленьку суму.Нас з дитиною він теж почав ігнорувати,відмовлявся з нами гулями,проводити час зі мною,навіть провести зі мною вечір йому було нецікаво.Між погуляти з нами в парку чи посиденьки з друзями,він звісно обирав друге.Потім почалися придирки на рівному місці.Я намагалася з рим поговорити,і не один раз.Як виявилося,та людина,яку я полюбила,довірила своє життя,народила доню,від якої чула що я найкраща в світі жінка і мама,раптом став чужий мені,що мені треба допомога,йогу не цікаво,що дитині,теж не цікаво,що проблеми треба вирішувати,а не тікати,говорить що я все придумала,я порушую як виявилося його права,я стала найгіршою дружиною і нікудишньою мамою,а якщо в мене є якісь проблеми,то мені їх самій і треба вирішувати.😥😥😥Для мене це був шок.Я мабуть роки півтора намагалася щось злагодити,але нажаль нічого не вийшло.Зараз я подала на розлучення,довго вагалася і зробила це.Чоловік просив не подавати,що все зміниться,що він став зовсім іншим.Але я не вірю словам.А дій змін нема.Розумію,що ще десь глибоко дуже щемить.Місяць вже плачу,до доні чоловік приїздить,допомагає,спілкується.А я не бачу себе поруч з ним,я втратила довіру,свою опору,бажання будувати далі життя з ним.Як себе витягти з цього стану?Як навчитися жити далі і не повертатися у попередні стосунки?Як правильно вийти зі стану плакси в нормальну людину?Буду вдячна за поради.
Дякую за допомогу.
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Валентина Віталіївна Гриценко
Добрый вечер
цитата:
Коли я подавала з чоловіком,на той час майбутнім 5 років тому заяву на одруження,в загзі нам зустрілася пара,яка писала заяви на розлучення.Жінка виглядала заплакана,розгублена...Виходячи заміж за люблячу людину 5 років тому,я навіть не могла подумати,що буду на місці тієї жінки.😥😥 я розлучаюся з чоловіком.У нас є донечка,через місяць 4 рочки.З чоловіком не живемо разом вже 2.5 роки.Причиною,що змусила мене забрати дитину і речі,стали різкі зміни у чоловікові,які проявилися через півроку після народження дитини.Чоловік перестав допомагати вдома,почалися все частіші посиденьки з друзями,пиво,кава,гулянки до ранки,а там і онлайн казино підключилося і закінчилося кредитами у мфо на кругленьку суму.Нас з дитиною він теж почав ігнорувати,відмовлявся з нами гулями,проводити час зі мною,навіть провести зі мною вечір йому було нецікаво
Вы говорите, что проблемы начались через полгода, как Вы родили ребёнка. Скажите, а как было до этого? Какие у Вас были ожидания от мужа? Вы с ним это обсуждали? Какие отношения с родителями ?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Ольга Владимировна Головченко
Nick, зараз Вам здається, що "розлучення "- це найгірше, що могло статися в сімейному житті.
А я б запропонувала дещо інакше подивитись на цей, безперечно важкий та болючий період вашого життя.
Нажаль, ваш чоловік , одружившись, так і не зрозумів глибинної суті цього процесу.
Адже люди створюють родину для того, щоб РАЗОМ проходити різні етапи свого життя.
Можливо чоловік бачив створення родини поверхнево, тобто мав з Вами зовсім різні погляди на дуже важливі речі.
А тепер уявіть собі, що Ви б прожили все життя з таким чоловіком. Бо " ну не хотілося б розлучення ", бо "я планувала інакше ", бо " все мало бути так, як ми домовлялись" тощо.
І чекали б Ви рок за роком, доки чоловік стане таким, як Ви собі його нафантазували, а він не такий, і не вміє бути таким((
То хіба ж розлучення заради нового щасливого життя гірше, ніж все життя вдавати, що все добре, тільки заради того, щоб вберегти юнацькі мрії від розбиття?
Зараз Вам важко, інакше і не може бути.
Ви не знали, що для нього сім'я, це по- іншому, вірили, що він бачить все так само, як і Ви.
Але то зараз розбилися ваші ілюзії, а не родина. Родини, по суті, і не було...нажаль...
Якщо чоловік дійсно зрозумів свою помилку і не захоче Вас втратити, то Ви це точно помітите через справи, не через слова.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Валентина Віталіївна Гриценко
Добрий вечір. Перше, що мені хочеться сказати, що ви не на місці тієї жінки, ви на своєму місці, з якого чітко бачите ситуацію в цілому, що призвела до кризи відносин, і на жаль впливати більше, аніж ви можете, не вийде. Відносини - двусторонній рух.
Ви питаєте, як вийти із стану плакси. Напевно розібратися про що ви плачите вже місяць. Вам варто взять декілька індивідуальних зустрічей.
психолог онлайн
цитата:
Як себе витягти з цього стану?Як навчитися жити далі
Сейчас Вы проживаете потерю отношений с мужем.
Такое проживание проходит по определенным этапам и в норме занимает 1 год.
Главное для Вас - не застрять на какой-либо из стадий.
Но Ваши слезы на протяжении месяца
цитата:
Місяць вже плачу
могут говорить о том, что уже происходит фиксация.
Поэтому для того, чтобы Вы смогли
цитата:
себе витягти з цього стану
нужна индивидуальная работа с Вами.
К сожалению, на форуме Вы сможете получить только общие рекомендации, которые не решат Вашу проблему.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329822 для Ольга Владимировна Головченко
Ми все обговорювали з ним завжди,до маленької деталі.Коли народилася дитина,чоловік наче чути мене перестав.Де дійсно були проблеми між нами,він говорив що я все придумала.Хлопав дверима і йшов до друзів.Ми жили окремо від батьків,з батьками у нас нормальні відносини.Вони не нав'язувалися нам,а допомогали порадами коли їх про це просили..
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329824 для Наталия Горская
Дякую за відповідь.Але нажаль ,тільки слова.Поки він чує,тещо хоче чути,все нормально.Як тільки десь проти його слова або незгодні з ним,я найгірше що могло з ним статися
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго часу доби!
Дуже сумна історія. Співчуваю Вам! І хочу підтримати Вашу силу, бо Ви знайшли усобісили звернутися по допомогу - це дууже здорово.
Чи я правильно Вас зрозуміла - Ви прийняли остаточне рішення на розлучення і вже не розглядаєте ніякої можливості на налагодження сімейних стосунків, вірно?
цитата:
Як себе витягти з цього стану?
Спочатку зрозуміти з якого саме стану. Що на фоні всього Ви переживаєте? Який стан? Якою Ви себе в цій ситуації відчуваєте?
цитата:
Як навчитися жити далі і не повертатися у попередні стосунки?
Якщо, ЯКЩО Ваше рішення остаточне і перегляду не підлягає - то саме з нього брати сили. І я б все ж таки радила попрацювати з психологом. Розлучення дуже складний психо-емоційний процес, і дуже важливо його прожити з мінімальними втратами та використовуючи корректно внутрішні сили, щоб не зпустошитися.
Повернення у попередні стосунки відбувається за умови, що ці стосунки НЕ завершені. От саме через це, я б рекомендувала Вам попрацювати з фахівцем - розібратися в собі та з собою; зрозуміти чи дійсно Ви ХОЧЕТЕ та остаточно вирішили розлучитися; віднайти та закріпити свої сьогоднішні бажання та віднайти й спланувати майбутнє... Тобто це таки величезна робота, і її треа роботать.
цитата:
Як правильно вийти зі стану плакси в нормальну людину?
"Правильно" - прекрасне слово, але, нажаль, воно не працездатне, бо у кожного своє "правильно".
Це природньо плакати та горювати при втраті. А розлучення - це завжди про горе-втрату. Тому як мінімум рік Вам доведеться пройти через проживання цієї втрати. АЛЕ! Враховуючи той факт, що є дитина, і чоловік буде постійно у Вас на очах, він може поводити себе дуже галантно та дбайливо, турботливо та з ніжністю і не лише до дитини а й до Вас - то при всіх цих складових цей процес може бути сильно ускладненим та важким. І спиратися Ви зможете лише на своє сьогоднішнє рішення та ті підстави на яких Ви його прийняли. І це знову треа розуміти та закріпити.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329842 для Наталия Павловна Венглинская
Дякую за відповідь.Мені чомусь здається,що я не зможу побудувати сім'ю,в подальшому.Я багато над собою працюю.Знаєте,я коли подала документи,в мене наче тягар з плеч упав.Я записала в академію на курси вивчення англійської мови,я вже 2 місяці нарешті ходжу у спортзал.Бо до цього чоловік не особливо був у захваті від мого ходіння в спорт зал.Я знайшла час для своєї улюбленої справи,малювання.Мені наче легше дихати стало,дитина відвідує садочок по півдня,в мене є час для себе.Дитина підросла,з садочка відвожу на гімнастику.Поки дитина займається,я читаю книги на англійській.Мені це подобається.
психолог онлайн
цитата:
я коли подала документи,в мене наче тягар з плеч упав.Я записала в академію на курси вивчення англійської мови,я вже 2 місяці нарешті ходжу у спортзал.Бо до цього чоловік не особливо був у захваті від мого ходіння в спорт зал.Я знайшла час для своєї улюбленої справи,малювання.Мені наче легше дихати стало,дитина відвідує садочок по півдня,в мене є час для себе.Дитина підросла,з садочка відвожу на гімнастику.Поки дитина займається,я читаю книги на англійській.Мені це подобається.
І це прекрасно.
Тоді не розумію звідки оце? -
цитата:
Як навчитися жити далі і не повертатися у попередні стосунки?Як правильно вийти зі стану плакси в нормальну людину?
- або про що мова?
Якщо крок до розлучення дав Вам стільки ресурсу, позитиву та сили - то якого повернення Ви боїтеся і за чим або про що плачете та не можете повернутися в "нормальну людину"?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня!
цитата:
Причиною,що змусила мене забрати дитину і речі,стали різкі зміни у чоловікові,які проявилися через півроку після народження дитини.Чоловік перестав допомагати вдома,почалися все частіші посиденьки з друзями,пиво,кава,гулянки до ранки,а там і онлайн казино підключилося і закінчилося кредитами у мфо на кругленьку суму.Нас з дитиною він теж почав ігнорувати,відмовлявся з нами гулями,проводити час зі мною,навіть провести зі мною вечір йому було нецікаво.Між погуляти з нами в парку чи посиденьки з друзями,він звісно обирав друге.Потім почалися придирки на рівному місці.
Читаючи Ваш текст дуже захотілося поставити кілька питань.
Завести дитину було двостороннім рішенням чи це була переважно Ваша ініціатива?
Чи могло бути таке, що після народження доньки Ви повністю розчинилися в ній, а чоловік тим часом залишився осторонь?
Чи було таке, що він щось робить для дитини, доглядає за нею, як може, а Ви його повчаєте, на зразок "я мама, я знаю краще"?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329857 для Наталия Павловна Венглинская
Переживаю щоб дитина мене правильно зрозуміла в майбутньому.Щоб не звинуватила що я залишила її без батька
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329861 для Валентина Віталіївна Гриценко
Народити дитину,це наше спільне рішення.Дитина народилася дуже важко,нас з нею ледь врятували.Після родів я і дитина часто їздили по лікарнях на обстеження,у 4 місяці дитину оперували,я дуже багато часу проводила з дитиною.Але це не моя примха була,це було вимушено.Але і на мої пропозиції віддати дитину на день бабусі і разом провести час,то чоловік відмовлявся.Скандали почалися,коли чоловік залишився з дитиною,сам,а я пішла до лікаря,і він недоглядів дитину,вона наїлася таблеток і попала в реанімацію.Мала залізла на стільчик,зняла мою сумку погратися,а там були мої ліки,де він був в цей час,я не знаю.Якось так все було....
психолог онлайн
цитата:
Але і на мої пропозиції віддати дитину на день бабусі і разом провести час,то чоловік відмовлявся.
Чи обгрунтував він причину відмови віддати дитину на день бабусі? Якщо так, то як?
цитата:
кандали почалися,коли чоловік залишився з дитиною,сам,а я пішла до лікаря,і він недоглядів дитину,вона наїлася таблеток і попала в реанімацію.Мала залізла на стільчик,зняла мою сумку погратися,а там були мої ліки,де він був в цей час,я не знаю.Якось так все було....
Хто був ініціатором скандалу? Що було сказано з Вашого боку в його адресу і навпаки?
Доповнення від автора
З нами чоловік проводив час перші півроку,коли доня народилася,потім ні гуляти не ходив,не відпочивавав з нами,вночі тільки я вставала до дитини,він ніколи не вставав.Він вважав,що це мій обов'язок,я тоді взагалі ходила як зомбі.Допомогти нікому,я інколи засинала на стільчику,вигляд мала як зомбі,не виспана,заморена,недоглянута.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329865 для Валентина Віталіївна Гриценко
Він нічим не пояснював.Просто не хочу і все.Щоб сказати,що це були скандали,це більше було схоже на придирки з його сторони,що я недоглядаю за дитиною,сиджу вдома,обізвав содєржанкою і сидячи вдома могла б і грошей заробити.З цього і починалися сварки,ми перестали розуміти один одного.🤷🤷🤷Але як,якщо в мене шлях магазин лікарня квартира парк.Все....В мене навіть часу на себе не вистачало,не те що ще працювати....
психолог онлайн
цитата:
Ми все обговорювали з ним завжди,до маленької деталі.Коли народилася дитина,чоловік наче чути мене перестав.Де дійсно були проблеми між нами,він говорив що я все придумала.Хлопав дверима і йшов до друзів.
Вы пишите, что были сложные роды, а потом операция у ребенка. Скажите, а что случилось с ребенком, что делали операцию? Бывает так, что с рождением ребенка что-то меняется в отношениях, ребенок выходит на первый план и также могут обостриться какие-то свои ранние переживания. Муж сам как-то все это объясняет Вам? Конечно, было бы хорошо обратиться к специалисту, чтобы с этим разобраться
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329873 для Ольга Владимировна Головченко
Все починалося нормально,перейми,я входила в стадію народження дитини.Потім мені стало різко зле,тиск упав 50на 40,дитина перестала прослуховуватися.Зробили кс.Води в мене відійшли,а потуг не було.тому майже 2 місяці перші,ми їздили по лікарнях,щоб виключити будь які вади,що могли бути чи статися при народженні.Оперували утворення на грудній клітці,вона вже родилася з ним,воно почало рости,і в 4 місяці операція,потім відновлення,в 6 місяців знову лікарня,запалення легень в дитини....🤷🤷🤷🤷🤦🤦🤦🤦і це все зводило мене з розуму,підтримки не було,бувало приходиш додому після бігання по лікарнях,чоловік вдома,чекає мене щоб я їсти приготувала,при тому що сам вдома був вихідний....
психолог онлайн
цитата:
Згідно з чинним законодавством той "родитель", який сидить з дитиною до 3 років повинен бути на забезпеченні того "родителя", який працює. До речі, законодавство дозволяє брати відпустку по догляду за дитиною не лише матері, а й батьку чи іншим повнолітнім родичам, які фактично доглядають за дитиною.
Чи пропонували чоловіку такий варіант?
психолог онлайн
цитата:
Як себе витягти з цього стану?
Ой, не просте питання ставите - як себе витягти? З цього приводу існує чимало способів і ще більше радників на годину (як "чоловік на годину" у сфері послуг), як собі допомогти - відволіктись, перключитись, перефарбувати волося або переклеїти шпалери і тому подібне.
Звісно, деякою мірою це спрацьовує, але лише тимчасово і поверхнево. Докорінно питання вирішується у разі пропрацювання своїх ілюзій і невиправданих очікувань щодо побудови сім'ї. Через усвідомлення і відродження власної самоцінності та уміння приймати реалістичні і, головно, своєчасні рішення, обираючи себе, замість слідування якимось хибним схемам і сценаріям. Через природнє і часом досить болісне проживання втрачених стосунків і мрій щодо можливого, але не реального щастя з тим чоловіком.
цитата:
Дозволяти собі йти за власними бажаннями, йти свідомо і відповідально, розбираючись в людях, ким би вони не були. Помилятись, взагалі, не гріх. Гріх не користатись висновками з тих помилок.
Перевіряти свої уявлення практикою і досвідом.
Скажіть, які існують ризики повернення в стосунки, що пройшли? Що Вас може спонукати або спокушати?
Де в цей час знаходяться Ваші гідність і самоповага?
психолог онлайн
Це дуже й дуже важливо, що Ви не тільки зробили певні кроки до свого власного життя, а й отримуєте задоволення від того, що робите.
Ваші дії варті поваги. І Ви дуже сильна, зважаючи на те, через що довелося Вам пройти.
Можливо ваша донечка і обрала Вас своєю мамою, бо знала, що Ви впораєтесь і допоможете їй.
Щодо чоловіка.
Зрозуміло, що він не дозрів до справжніх стосунків та родини, що має якісь свої досить примітивні поняття про те, як поводити себе в родині.
Але.
Не можна так от взяти, і "повісити на нього всіх собак ".
Так не буває- "раптом змінився ".
Або Ви чогось не бачили (не хотіли бачити), наприклад його ставлення до сімейних стосунків в інших парах, в кіно, в його батьків, тощо.
Або створювали такі умови, в яких йому не потрібно було щось робити самому, адже він чекав, коли Ви приготуєте їсти , то напевно раніше Ви так встановили правила, що він чекає, а Ви готуєте.
Варто розібратися саме тому, що ваш внесок в таке становище точно був, але от в чому-поки не зрозуміло. А щоб не наступати на тіж граблі в майбутньому, варто розуміти свої помилки. Це ефективніше зробити індивідуально зі спеціалістом.
Тримайтеся, не шкодуйте за втраченим, не чоловіка Ви втратили, а лише свої фантазії про нього.
А на майбутнє важливо розрізняти реальність і свої мрії про цю реальність. Можливо Ви настільки хотіли родину і дитину, що він просто погодився, бо сам не знав, чого хотіти, або ж думав, що хотів.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329876 для Валентина Віталіївна Гриценко
Нашій дитині вже 4,я працюю онлайн.Пів дня дитя в садочку,потім гімнастика.Коли доня на заняттях ав мене заняття з англійської.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329877 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Моя гідність розмита.боюся що нікому не потрібна буду
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329880 для Наталия Горская
Дуже важко бути не почутим,коли ти стукаєш стукаєш,,а у відповідь тиша...
психолог онлайн
цитата:
Моя гідність розмита.боюся що нікому не потрібна буду
На жаль, так сталося. Або саме таке выдчуття, бодай і тимчасове. Все одно варто збирати себе до купи, не жаліти і не жалітися. Все минеться - і втома, і зневіра, і сум, коли Ви самі собі почнете домагати, коли себе підтримаєте. А мені здається, що у Вас вийде. Проживання емоцій спочатку і відпускання - після. А також віра в себе(!)
Коли ти в темряви і втратив напрямок руху, іноді може здаватись, що і не виберешся. Проте, якщо не розгубився і почав робити вірні кроки, шукаючи промінь, що пробивається крізь імлу, то вихід обов'язково знайдеться. І Ви знайдете. А відчуєте, що потрібна допомога зовні, допомога і підртимка іншої людини, не соромлячись, звертайтесь до психолога індивідуально. Разом же легше долати важкий шлях. Чи не так?
Доповнення від автора
Я дуже вдячна усім психологам за поради.Ви дійсно дуже багато мені дали інформації,над якою варто подумати.