Знайти партнера для обіймів
Зразу вибачаюся якщо це запитання не по темі, просто я не знаю в кого запитати поради:)
Мені дуже подобається різна тактильна взаємодія, тобто обійми, дотики, поглажування і т.д. І я намагаюся знайти для цього партнера. Тобто тільки обійми, я не шукаю стосунків, друзів, співрозмовників і т.д.
Існують обіймальні вечірки (cuddle party), на яких я бував і вони мене повністю влаштовують, але на жаль їх немає в моєму місті.
Проблема полягає в тому, що знайти партнера дуже важко. Наприклад через інтернет це практично не можливо, на сайтах знайомств та соц. мережах майже ніхто не читає, а якщо читають то відповідають “ні”.
Тому я спробував пропонувати таке прохожим, просто на вулиці. Принаймні тепер мене слухають.
Але проблема в тому що я не знаю як цю інформацію правильно подати, та сформувати пропозицію.
Я розумію що коли підходить абсолютно не відома людина і пропонує поїхати додому пообніматися, це звучить трохи не нормально. Напевно потрібно побудувати певний рівень довіри.
Я впевнений що є багато людей які би були зацікавленні, просто для них потрібно знайти підхід.
Суть мого запитання в тому, як мені знайти партнера для обіймів? Як можна правильно подати цей запит незнайомцю щоб це не звучало дивно ? Знову вибачаються, якщо це питання некоректне:))
Як остаточну мету я хочу створити телеграм групу для людей (чоловіків і жінок) які зацікавленні в обіймальних вечірках. Ця група має бути закритого типу та з певними вимогами до учасників (зовнішній вигляд, вік, загальна охайність та чистоплотність, взаємоповага і т.д.), для фільтрування учасників, щоб кожний міг себе почувати безпечно. Основна ціль цієї групи - легко домовлятися з іншими про такі обіймальні вечірки.
Питання від: ; Вік: 27
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
цитата:
як мені знайти партнера для обіймів?
А что мешает Вам найти девушку для постоянных отношений и обниматься с ней все время?
Или Вас интересуют объятия разных людей - и женщин, и мужчин, в том числе?
цитата:
Як можна правильно подати цей запит незнайомцю щоб це не звучало дивно?
Похоже, что никак, потому что -
цитата:
коли підходить абсолютно не відома людина і пропонує поїхати додому пообніматися, це звучить трохи не нормально.
Вы с ходу пытаетесь пробить границы других людей и здесь ничего не поможет, так как люди все же предпочитают защищаться при таких атаках.
А выстраивание доверия, на которое Вы рассчитываете, предполагает наличие времени и развитие отношений и поэтому неосуществимо сразу же при знакомстве на улице.
цитата:
як мені знайти партнера для обіймів?
Существует такая платная услуга, как "Друг на час". Скорей всего, там Ваше пожелание будет уместным.
Или же платные группы по телесной психотерапии, где используются различные телесные практики.
Бесплатно же Вы сможете найти только единомышленников, но похоже, что лишь на обнимальных вечеринках.
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Суть мого запитання в тому, як мені знайти партнера для обіймів?
Так ви шукаєте партнера для обіймів чи хочете створити свій кадл клаб? У вашому запиті, як на мене, присутня двоякість. Можливо це вам і заважає у вирішенні вашого питання
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Здравствуйте!
"Суть мого запитання в тому, як мені знайти партнера для обіймів? Як можна правильно подати цей запит незнайомцю щоб це не звучало дивно ? Знову вибачаються, якщо це питання некоректне:))"
Возможно другой человек хочет отношений и близости, а не просто объятий? Обнять другого человека, значит перейти на более тесный контакт и в нём присутствует нежность, чувства, желание, секс, партнёрство, ответственность.
Но вам похоже эти понимания пока не подходят?
психолог онлайн
Елена Владимировна Мороз
цитата:
Якщо усвідомлюєте таке бажання, то вперед! Що Вас насправді стримує?
Як створити групу в Телеграм, напевно ж, знаєте. Чи, насправді, не в тому перешкода?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Олександр, добрий день! Звернула увагу, що ваше питання одразу починається з вибачення: «Зразу вибачаюся якщо це запитання не по темі». Тому виникають запитання і бажання розпитувати вас про вас. Як облаштоване ваше життя? З ким ви живете? Працюєте, чи вчитеся і т.п.? Бо, схоже, ви і самі розумієте, що багато чого не зрозуміло з вашого питання саме про ваші потреби. Не спосіб задовільнення потреби, а саме сама потреба. І що питаєтесь ви про те, як навчитися говорити такі слова, щоб пропонуючи людям свої пропозиції, вони погоджувались на них і не хотіли нічого більше, ніж «обійми, дотики, поглажування і т.д.».
Якщо ваша потреба - це пошук однодумців, то тоді просто так і говорите: хто ви і чого хочете. Та можливо то не зовсім та потреба і тоді потрібно добирати слова, щоб її досягти. Тобто маніпулювати, впливати на людей якимось чином, щоб досягти своєї мети.
З повагою, Олена Мороз (психолог, Гештальт-терапевт)
психолог онлайн
Можно попробовать разобраться с психологом, что стоит за этой потребностью, почему не нужны длительные отношения и почему не подходят объятия одной девушки, а нужны разные люди.
А можно просто по примеру тех вечеринок, где вы были, создавать аналогичные.
Не совсем понятна сложность со вторым вариантом. У вас есть опыт подобных вечеринок. Осталось найти помещение, продумать чем там заниматься, кроме обнимашек и развивать эту идею в соц.сетях.
В чем конкретно ваш запрос?