як змінити хід своїх думок?
тяжко мені з людьми взаємодіяти. не з сім‘єю, з іншими, з незнайомцями, з одногрупниками, зі знайомими. друзів у мене немає взагалі. у колі сім‘ї я нормальна людина, зі всіма спілкуюся, до всіх маю діло. а коли опиняюся з одногрупниками чи так з кимось, то ніяк не можу проявити себе. просто мовчу муром. коли я одна, чи з членами родини я думаю про себе позитивно, думаю, що я цілком цікава адекватна людина. а коли серед інших - з‘являються думки, що я гірша за них всіх, ніби якась привежена, недолюдина, ходячий сором.
навчаюся я далеко від дому, в іншій області. тому я вирішила познайомитися з того міста, щоб не почуватися сильно одинокою. правда шукати потенційних товаришів я вирішила через інтернет, знаєте, аби поступово почати спілкування, спочатку з переписки, потім можна буде якось й зустрітися. познайомилася з хлопцем! він дуже хороша людина, у нас є багато чого спільного. ми спілкувалися переписками, голосовими повідомленнями десь зо 2 місяці, він тричі хотів зі мною зустрітися, погуляти, але я відмовяла, придумувала відмазки, хоча одного разу зважилася, але у нього фізично не вийшло. він мені здавався таким класним, що почали переслідувати думки, що я явно недотягую до його рівня. дивувало мене, що він хотів зі мною спілкуватися, адже кругом є так багато крутих цікавих дівчат і хлопців, а він продовжував мені писати кожного дня і навіть хотів зустрітися! а потім раптово він перестав мені писати. мені було соромно першій починати діалог, думала, що він образився на щось, чи щось типу того. ну так-от, з того моменту пройшло вже дай боже майже 2 місяці. я так і не наважилася йому написати, але все ж продовжую сталкерити його соцмережі, проклинаю себе за це, насправді. мені сумно, що через мою дурість, я втратила спілкування з ним. і знову ж таки, нав‘язливі думки, що я просто дратувала його весь той час і тоді він просто не витерпів і перестав мені писати. та ситуація змушує мене почуватися нікчемно вже дуже давно.
до чого я це все? як мені зрозуміти ким я є насправді? нормальною людиною, якою я бачу себе вдома в дзеркалі чи цілковитою нікчемою, якою відчуваю себе у колі інших?
Питання від: ; Вік: 19
Доповнення від автора
я не хочу почуватися нікчемно. як змінити хід своїх думок на більш позитивний?

психолог онлайн
цитата:
як змінити хід своїх думок на більш позитивний?
Вам надо не ход мыслей менять, а работать по уменьшению социальных страхов и развитию уверенности в себе, которой Вам не хватает.
Ваша проблема заключается в заниженной самооценке.
Самостоятельно с этим Вы не справитесь.
Нужна индивидуальная работа с Вами.
Причем это должна быть психотерапия, а не разовые консультации.
психолог онлайн
цитата:
як мені зрозуміти ким я є насправді?
Розуміння, а зрештою і усвідомлення того, хто Ви є, приходить через новий досвід. Через контакт з іншими людьми, яки дзеркалять Вас, дають зворотній зв'язок. Першим серед інших може стати психолог - людина не заангажована, яка сприйме Вас, допомже і підтримає на шляху пізнавання себе.
Поки що Вас кидаєте у крайнощі, між двома полюсами.
цитата:
нормальною людиною, якою я бачу себе вдома в дзеркалі чи цілковитою нікчемою, якою відчуваю себе у колі інших
І це про фрагментарність. Усе, що між полюсами не помічається, а відтак і не визнається. Отже варто рухатись у бік цілісності. На цьому шляху з'являються можливості для зростання самоцінності і упевненості в собі. Як наслідок - зміна думок на позитивні.