Постійно критика із сторони рідних людей
Доброго дня)
У мене дуже часто відбувається конфлікт з батьком.
У мене є хлопець і також у мене проблеми з його мамою.Мені не комфортно у нього дома, бо мама його викликає в мене змішає почуття.
Мій тато завжди дивиться на мене оцінюю чим поглядом, і завжди докопується до мого зовнішнього вигляду, і доносить це дуже жостким тоном.Кофта закоротка, я жирна, не жіночна, не правильно живу, буває взагалі такий дисонанс.Я люблю подорожувати і оце якраз повернулась з закордону, через тижні 3 тато заходить починає свій скандал на рівному місці каже «Ти мене достала, сидиш на місці постійно, і нічо не робиш, починай вже їздити трохи рухатись, життя це рух, а не спати до 12 годин» Але проблема в тому шо він взагалі не правий і я не така якою він мене бачить.
Я не можу нічого з собою зробити, мене надзвичайно ранять такі слова і його викиди агресії на пустому місці.Відчуття ніби він шукає до чого докопатися.
Живу з ними в селі від початку війни, не можу переїхати бо мій хлопець також тут живе і він не хоче переїжджати бо заробляє гарні гроші у своїх батьків у них бізнес.
Також хлопець пропонував переїхати до нього, але я також не можу бо знаю його маму і тата, вони такі ж самі як мої, але мої не критикують нікого окрім мене і сестри.
Недавно на день народження пошила своєму хлопцю зимову курточку, хорошу сучасну,теплу, бо він жаліє гроші на речі і ходить в старому як бомж, мені це не подобається зовсім ну стараюсь якось його самостійно одягати, одягати.Ну приношу я цю куртку (старалась зробити гарно,капєц) Він іде показувати мамі, мама дивиться оцінюючим поглядом, как «йой, це коротке, криве якесь, Ану повернись, та ні це не куртка це якесь куртка-пальто, не гарне мені не подобається»
Це ніфіга не прямолінійність,це невихованість я вважаю, або вона мене просто не любить.
Поясніть дорогі психологи, чому деякі люди обирають критику замість того шоб пояснити шо так, а шо не так, я не розумію чи це я настільки погана шо люди до мене так говорять, чи в них якийсь внутрішній конфлікт??
І як реагувати на такі викиди критики? Як зробити шоб це так сильно не ранило?
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Алина, добрый день! Вы ничего не сможете сделать ни с родителями, ни со своей реакцией на их агрессию, просто воспользовавшись рекомендацией психолога в переписке. Здесь нужна серьезная, регулярная работа с психологом. У Вас ярко выражен самоабьюз (самонасилие). И Вы этого не видите. Вы не видите ни своего отца, ни мать парня психически неадекватными людьми, не видите, что они Вас уничтожают. Вы обшиваете мужчину, который Вам никто. Статус - "парень" - это о чем? Вы живете дома в невыносимых условиях, потому что так удобно Вашему отцу. Он может удовлетворять свои психические потребности в насилии за Ваш счет. И Вашему парню. Он может, очевидно, удовлетворять любые свои потребности за Ваш счет. И мать парня удовлетворяет свои психические потребности за Ваш счет. Похоже с Вами удобно всем, кроме Вас. Вас воспитали хорошей, удобной девушкой. Как миллионы таких же хороших девушек. Очень добрых ко всем и очень злых на себя за такое предательство себя. И главное, это не изменится и не закончится, пока Вы не захотите это изменить и закончить.
Доповнення від автора
Тетяна Олександрівна, підкажіть яка ціна 1 консультації з вами і скільки консультацій потрібно щоб позбавитись цієї проблеми?
психолог онлайн
цитата:
Але проблема в тому шо він взагалі не правий і я не така якою він мене бачить.
Ну так може ваш тато проеціює власний досвід на ваш!?
Чому ви включаєтеся в те, що не є правдою?
Доповнення від автора
Ну,я там написала це відбувається проти моєї волі, в цьому проблема
психолог онлайн
цитата:
Вам 20.ви можете виставляти кордони, які в межах вашої волі. В цьому рішення вашої проблеми. Якщо не розумієте як, коли і з ким, у чому суть - велкам на індивідуальну консультацію.
психолог онлайн
Алина, информация обо мне есть в базе психологов.
психолог онлайн
Аліно. доброго ранку!
цитата:
Треба ось що усвідомити, не зрозуміти, а усвідомити, тобто відчути усім своїм єством - батьки бажають своїм дітям добра (!) От тільки, на жаль, далеко не усі вміють це робити з повагою до дітей, так, щоби була користь. Деяким не вистачає буквально почуття такту, деяким розуміння, а деяким просто розуму. Дається взнаки і заскорузла модель їх власного виховання. Ну, а деякі батьки, критикуючи дітей, пригнічуюючи їх, не дають змоги дітям подорослішати, стати самостйними, навчитись поважати себе і уміти вести діалог на рівних.
Тому, вважаю, Вам потрібне не лише розуміння того, ЧОМУ так відбувається, а й уявлення щодо зміни теперішнього стану речей. Напевно, бажаєте, щоби батько Вас поважав, щоби мама Вашого хлопця теж по-іншому ставилась до Вас, цінувала Ваші старання та працю. Так же? Чи я помиляюсь?
Поміркуйте також ось над чим. В кого більше шансів на повагу з боку інших - в того, хто сам себе поважає або в того, кому власної поваги бракує?
Як на стосунки впливає рівень упевненості в собі?
А здатність людини оберігати і відстоювати власні особистісні кордони?
Безпосередньо щодо критики пропоную переглянути відео на цю тему
КРИТИКА. КАК РЕАГИРОВАТЬ.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-469