Чи може дівчина не хотіти поцілунків якщо кохає?
Доброго дня.
З дівчиною 3 місяці, їй 19.
Я у неї взагалі перший досвід в стосунках, перший і сподіваюся єдиний з ким цілувалась і відповідно ще досвіду в сексі не було.
До стосунків у нас спілкування йшло два місяці дуже активно. Потім почали зустрічатися і вона почала говорити що часто за руку брати, обійми чи поцілунки то не для неї. Потім сама ж почала проявляти ініціативу. Все йшло чудово за вийнятком Того що спілкування стало більш звичайним і в соцмережах може просто не читати мої повідомлення якийсь час коли онлайн. Бачимось щодня.
Вона влаштувалась на роботу і сьогодні був третій день її роботи, заморюється. При зустрічі сама ж потягнулася першою поцілувати, ми сиділи ввечері у її подруги. Коли я хотів її поцілувати то вона почала просто мене відштовхувати мовчки а коли її подруга запитала в чому проблема то почала говорити що їй набридло і мовляв хоча б один день можна без цього, бо постійно (хоча далеко не постійно). Особистий простір я їй даю, говорю постійно що я не ображуся якщо з подругою захоче побути без мене, сама ж кличе.
Коли я її провів то хотів поцілувати перед входом а вона відвернулась. Я був здивований і написав по дорозі про це на що вона сказала що не поцілувала бо не хоче. Я запитав чи кохає мене - каже кохає, просто не хоче цілувати.
Я без поняття що робити в цій ситуації. Я її кохаю і мої почуття проявляються в різних діях, в емоціях, турботі.
Чи нормально це взагалі? Я не уявляю як пара, двоє людей які кохають один одного часом можуть при зустрічі просто як якісь друзі навіть не поцілуватися, не взяти за руку, не обійняти.
До цього я мав стосунки і в жодних стосунках, окрім з частковим ігнором, не стикався.
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю
Три місяці для стосунків-замало, щоб говорити про любов. Але, це період закоханості, час, коли постійно хочется знаходиться поруч з коханою людиною, торкатися її, цілуватися. Це час емоційного підйому, коли весь світ здається прекрасним. Судячи з Вашого письма, з Вами так й відбувається. А Ваша дівчина, дійсно, поводиться не типово для такого періоду. В неї можуть бути свої вагомі причини для цього, які з Вами ніяк не пов'язані. А може бути проявом того, що Ви для неї фізично не привабливі.
Період закоханості характеризується ще тим, що ми бачимо свого партнера скрізь "рожеві окуляри" і це нормально. Дуже раджу Вам їх зняти та придивитися пильніше до своєї дівчини: можливо в ваших стосунках не все так добре, як Ви собі уявляєте та знайдеться ще щось, на що варто звернути увагу.
психолог онлайн
Доброго дня
Я помітила, що у вас з вашою дівчиною досить велика різниця у віці. Ій всього лиш 19 років і вона не має великого досвіду в стосунках. А ви досить старший за неї і у вас досвід є. В такому віці це може досить сильно відчуватися. Можливо, дівчина відчуває певний поспіх з вашого боку, що велика кількість поцілунків може пришвидшити постановку питання про секс. Дівчина може того боятися, якщо ще не готова. Доросла емоційно зріла дівчина чи жінка, напевно, легше повідомила б вас про свої бажання та страхи. А з недосвідченими дівчатами це часто буває по іншому.
«перший і сподіваюся єдиний з ким цілувалась» - шо це означає? Чому ви на це сподіваєтесь і яке це має значення для вашого ставлення до дівчини? Тобто у вас є досвід стосунків з різними дівчатами, але від своєї теперішньої дівчини ви очікуєте, що вона ні з ким не цілувалася?
Думаю, що колега вище права, що початок стосунків - це час, коли партнери закохані і дивляться один на одного з ідеалізацією, прагнуть максимально проводити разом час, багато торкатися один до одного, проявляти свої почуття через поцілунки, дотики і пестощі. І у вас все це є, а у дівчини - ні. Тому я б припустила, що вона відчуває якусь напругу і з чимось їй явно не комфортно.
психолог онлайн
Добрий день!
цитата:
Чи нормально це взагалі?
Що Ви скажете на таке - стандартів "нормально/не нормально не існує"?
Кожна ситуція має свої особливості і відмінності.
цитата:
Я не уявляю як пара, двоє людей які кохають один одного часом можуть при зустрічі просто як якісь друзі навіть не поцілуватися, не взяти за руку, не обійняти.
Не уявляєте, значить, обмежені у свої поглядах, а відтак і у можливостях бути гнучким на рівні реагування і поведінки. Гадаю, Вам дивно спостерігати і відчувати таке ставлення з боку дівчини. Натомість, пропоную не зависати на цій стадії, а піти далі. Бути уважним, здатним помічати і усвідомлювати прояви розбіжностей між вами. Ставити коректні питання і дивитись на реакцію. Уточнювати щось і лише потім робити висновки.
Мені особисто здається, що з визначенням почуття як кохання Ви поспішаєте. Говорити про кохання передчасно. Можливо навіть, що дівчина у 19 років більш врівноважена в цьому відношенні, ніж Ви.
цитата:
Потім почали зустрічатися і вона почала говорити що часто за руку брати, обійми чи поцілунки то не для неї.
Коли людина не впевнена у власних почуттях, то, напевно, такая реакція доречна. Як вважаєте?
цитата:
Все йшло чудово за вийнятком Того що спілкування стало більш звичайним і в соцмережах може просто не читати мої повідомлення якийсь час коли онлайн.
Про що це свідчить для Вас?
цитата:
Коли я хотів її поцілувати то вона почала просто мене відштовхувати мовчки а коли її подруга запитала в чому проблема то почала говорити що їй набридло і мовляв хоча б один день можна без цього, бо постійно (хоча далеко не постійно).
Що відчули в той момент?
Чи могла сприйматись Ваша поведінка як дещо нав'язлива?
цитата:
Тож цінуйте цей досвід, бо він збагачує Вашу уяву про стосунки(!)
психолог онлайн
Вітаю!
"Чи нормально це взагалі? Я не уявляю як пара, двоє людей які кохають один одного часом можуть при зустрічі просто як якісь друзі навіть не поцілуватися, не взяти за руку, не обійняти.
До цього я мав стосунки і в жодних стосунках, окрім з частковим ігнором, не стикався."
Ви самі і відповідаєте на своє запитання. Вам самому так нормально?
Про яке кохання йде мова?
Ви описуєте поведінку дівчини, яка більше схожа на гру. Що ви отримуєте у цій грі?
психолог онлайн
Головне в даній ситуації, що дівчина широ каже те, що відчуває.
А от чому так, важливо з'ясувати.
Так може бути, що у вас із дівчиною різні розуміння того, де і як це має бути, або їй може не подобатись запах, або спосіб, в який Ви її цілуєте.
Ну, і ніхто не відміняв того, що дівчина може починати певним чином віддалятися від Вас, але не знає, як про це сказати, чи поки не впевнена в собі.
Важливо не порівнювати все з тим "як має бути ", а прислухатися до того, що в дійсності відбувається, розмовляти з дівчиною відверто.
Ну і так, 3 місяці ще досить мало, щоб казати про кохання.