Як реагувати коли на тебе репродуктивно тиснутьі лізуть з не потрібною думкою?
Добрий вечір
Я чайлдфрі.В моєму світі нормально не хотіти дітей.Я нормально відношусь до тих хто хотять,але ті хто хотять або у кого вже є діти не розуміють мене.Зазвичай більше всього можна почути це від родичів, які говорять : « я тобі не кажу зараз я кажу в 30-40 год». Деякі люди майбутню мене тридцятирічну задовбали : в 30 років ти повинна те се.Обвиняють в молодості типу «ви нічєго нє панімаєте. Ви єщо дєті» І доводять до істерики.Хотя самі живуть : бухають , спиваються , ніщета , скандали.І «дєті» я для них ліш потому шо не курю , не п‘ю ніде не шляюсь і маю завжди свою власну думку , яка відрізняється від їхньої і це для них поводи .Я вважаю , що я дитина тільки для своїх батьків і то вони відносяться на рівні до мене , а для родичів я постороння людина,якій не цікаві їх совєти як жити.Я і так не впевнена в собі , а тут ще й говорять свій брєд.Хотя я знаю чого хочу по життю , знаю хто я,але ці люди навнушали мені різного, що я відчуваю себе неповноцінною,дивною,навіть те що я не людина ,а інкубатор.В мене іноді таке враження,що вони не вважають мене за особистіть і людину зі своїм світоглядом і бажаннями.То я для них не правильно реагую коли до мене ліз мужик і указував ,що робить.Я цього мужика послала.Я не можу сидіти голову опустить і слухать ,як п‘яне мені шось варнякає ,а тітка сказала ,що я сильно емоційно відреагувала і не так сприймаю все , а я вважаю, що правильно зробила .Тепер я не можу жити і спокійно братись до чогось і будувати своє життя.Після їх слів в мене все обезцінюється, всі мої нрави, хоббі.В мене таке враження , що навіть коли жінка буде щасливою, працювати на хорошій роботі, їздити по світу , мати друзів ,може і чоловіка який її підтримає ,то їй все одно будуть говорити : «коли заміж?а дітачки?».І я не знаю , що мені робити в мене все обезцінилось і я себе навіть ненавиджу за такий світогляд .Хотя розумію , що це внушили.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Настя, справжня сепарація – це коли ти не тільки маєш свою думку, а й дозволяєш іншим її мати. При цьому всі життєрадісно займаються своїм життям. А якщо люди лізуть у Ваше життя, значить, у Вас є така потреба і немає кордонів. Якось Ви опинилися за столом із п'яним родичем, чомусь для Вас важливі слова тітки... А мають бути несуттєвими ні слова дядька, ні слова тітки. А то складається враження, що вся ця тема з небажанням мати дітей створена, щоб плюнути всій рідні у сімейні цінності.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331088 для Тетяна Олександрівна Бородавко
Я не хотіла дітей і до цих моментів .Так, вони мають право мати думку, але не лізти з нею коли їх не питали.І у кожного різні сімейні цінності.
психолог онлайн
цитата:
І я не знаю , що мені робити в мене все обезцінилось і я себе навіть ненавиджу за такий світогляд .Хотя розумію , що це внушили.
Настю, ну що можна робити у подібній ситуації?!
Відповідь очевидна - дбати про свої власні бажання, потреби, інтереси. Перевіряти їх на життєздатність, рухатись у тому напрямку, який обираєте Ви. Захищати свої переконання, смаки і, головно, вибір(!)
От, скажімо, чи є у Вас вибір не підставлятись під впливи п'яних родичів? Напевно ж, є, але чомусь підставляєтесь. Тому завдання цілком зрозуміле - дослідити причини і мотиви своєї поведінки, чому ТАК, а не ІНАКШЕ?
цитата:
Тепер я не можу жити і спокійно братись до чогось і будувати своє життя.Після їх слів в мене все обезцінюється, всі мої нрави, хоббі.
Вважаю, що спрацьовує брак життєвого досвіду, поєднаний з процесом формування Вашого світогляду і способу життя. А думки і тиск з боку інших людей варто сприймати як перевірку власних принципів, а також можливість краще усвідомити себе. І це нормально, бо живете Ви в середовищі, де не завжди Вас будуть підтримувати і цінувати як особистість. Передусім, доречно самій навчитись плекати самоповагу(!)
Зверніть також увагу на рівень упевненості в собі. Це доволі об'ємна і разом з тим вельми важлива галузь для будь-якої людини.
Мені здається, що кілька зустрічей з психологом допоможуть Вам краще відчувати твердий "грунт під ногами."
А поки що пропоную відео - УВЕРЕННОСТЬ В СЕБЕ. КАК ЕЕ ПОВЫСИТЬ.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-461
психолог онлайн
цитата:
А какую помощь Вы рассчитываете получить на форуме от психологов?