я не можу наважитись
ми з хлопцем хочемо втекти за кордон, це спочатку навіть більше моя ідея була, але зараз мені страшно. це має бути десь в кінці літа, і мене стримують тільки думки про те що я не закінчу коледж і скоріш за все не зможу знайти нормальну роботу, але й розумію що якщо довчусь і продовжу бути тут то нічого доброго для мене не вийде, я просто не бачу життя тут і хочу подалі від батьків і знайомих. якби не було,я думаю про це кожен день і переживаю, і я можу відмовитись, але я насправді хочу втекти, розумію, що це мій шанс. Якщо взяти загальну картину, то здається, я не хочу ніякого життя, взагалі(
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Тетяна Олександрівна Бородавко
Добрий день.
Вам 15,вас не можна консультувати без згоди батьків.
Але ви точно можете залишити тут ваше питання до психологів сайту. Бо із тексту не розумію, яку ви очикуєте допомогу.
психолог онлайн
А за кордоном ви зможете себе захистити від викрадачів, що торгують людьми (здають їх або на органи, або змушують займатися проституцією)? А там подібних вистачає. І полюють вони саме на таких як ви.
А у Вас в уяві мабуть чарівна картинка казкового життя за кордоном і як вас там всі чекають? Але ж не чекає ніхто. Окрім мисливців за людьми.
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
цитата:
ми з хлопцем хочемо втекти за кордон
Ваши родители знают о Вашем желании или Вы собираетесь сделать это в тайне от них?
Если хотите сбежать без согласия родных, то они во-первых, объявят в розыск и вас просто снимут с поезда или автобуса, так как везде именные билеты. Собственно, неизвестно как вас вообще пустят в транспорт без сопровождения взрослых. Во-вторых, без родителей или разрешения на выезд от них, вас не выпустят на границе, потому что вам нет 18 лет. Или вы собираетесь пересекать границу нелегально, как котрабандисты?
В-третьих, родители понесут администативное наказание за ваш поступок и служба опеки вообще может поставить вопрос об изъятии Вас из семьи и определении в детский дом.
И даже если гипотетически представить, что вам удастся добраться до заграницы, то там службы защиты детей действуют еще строже, чем у нас. Работать Вы не сможете из-за того, что Вам нет 18 лет. И проживать самостоятельно Вам не позволят. Вас с парнем или депортируют обратно в Украину или определят по разным приемным семьям и вы даже видеться не сможете.
Не стоит воспринимать побег, как веселое преключение. Все очень серьёзно. Родители несут за Вас ответственность и Вы должны их слушать, а не заниматься самодеятельностью.
А побеги сможете устраивать тогда, когда Вам исполнится 18 лет.
психолог онлайн
цитата:
я не хочу ніякого життя, взагал
Суицидальные мысли могут быть симптомом психического заболевания. Поэтому Вам надо обращаться к врачу, а не устраивать побеги. Так как заграница не вылечит Вашу болезнь, если она есть.
Поэтому вместо планирования побега, займитесь нормализацией своего психического состояния.
Для этого вначале проконсультируйтесь у врача, а потом ищите психолога для индивидуальной психотерапии.
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Доброго дня
В першу чергу, дуже хочу вам поспівчувати. Розумію, що від хорошо життя вам би не хотілося тікати закордон і загалом бажання жити не зникало б. Ви ще така молода дівчина, а вже стільки випало на ваше життя, що ви складаєте такі плани.
Хочу вам сказати, що немає жодної людини, яка б просто не хотіла жити. Люди не хочуть жити ТАК. А ви жити хочете, просто є щось у вашому житті, що приносить вам страждання.
Я не буду вас лякати чи моралізувати, але тікати закордон - відверто безглузда ідея. Ви неповнолітня і не маєте права виїхати самостійно закордон легально. І навіть якщо вам вдасться виїхати певним чином, вам там не буде спокійно, бо,звісно ж, вас будуть розшукувати з особливою силою, бо ви неповнолітня. Це серйозна справа. І звісно ж, це все дуже небезпечно.
Тому пропоную вам зосередитися на власному житті тут і зараз. Влаштуйте його щасливим. Що змушує думати вас про втечу? Чи маєте можливість працювати з психологом, щоб справитися з цим?
психолог онлайн
Різке зростання торгівлі людьми зафіксовано після початку війни в Україні, заявили в ОБСЄ
Крадуть людей прямо в приватному житлі в країнах, що приймають, нерідко перехоплюють торговці людьми прямо на кордоні.
Від початку війни У ШІСТЬ РАЗІВ збільшилася кількість онлайн-запитів на сексуальні послуги та порнографічні зображення українських жінок і дітей. Зросла і кількість випадків торгівлі вагітними жінками