Я незнаю як маю вчинити
Моя історія досить велика, незнаю чи поміститься сюди.
Це все про стосунки з хлопцем якого я дуже полюбила. Я дуже дорожу цією людиною і цими стосунками , мені з ним комфортно, приємно, він доповнює мене абсолютно у всьому,. Він для мене прекрасна людина, чудовий хлопець, в нього є все що мені потрібно
Та я зіпсувала наші стосунки(
Він не довіряє мені через ряд певних ситуацій. Ще від початку стосунків я не була достатньо відвертою з ним, йому завжди було важливо щоб я говорила тільки правду , не приховувала від нього нічого та не пробувала хитрувати.
Він завжди питав мене про моє минуле життя, про то шо відбувалась до нього( я завжди боялась йому це розказати, приховувала це все, місцями розказувала тільки частину ситуацій які відбулись, брехала)
Я боялась що коли він знатиме все я вже не буду для нього важливою, буду не такою..
Та коли ситуації почали підніматись на гору він почав розчаровуватись в мені( він розумів що я брехала йому прямо в очі і не один раз я бачила ненависть в його очах до мене
Він не один раз давав мені можливість виправити все
Але я кожного разу на верх випливала ще якась брехня ( я ніяк не могла розказати йому абсолютно всього)
Я дуже хотіла забути своє минуле життя, свою поведінку і вчинки
Але ставались ситуації які пов'язували мене з цим , він все більше розчаровувався в мені
Я приховала що до мене дзвонив знайомий хлопець, він після цього хотів розійтись , але я просила знову дати мені шанс виправити все бо я люблю його
Ставалось так що він гуляв з іншими, цілувався і говорив що це все через ці мої вчинки по відношенню до нього ..
Він каже що в нас б получилось можливо виправити все якби він довіряв мені
Але він не може довіритись , бо каже що я завжди повертаюсь до брехні, і до тих самих вчинків
Я незнаю як переконати його в своїх щирих почуттях і в тому що він єдине що мене цікавить
Він вже не буде ставитись до мене так як раніше?
Він не зможе справитись з тими думками які його тривожить?
Я розказую йому зараз абсолютно все, але він завжди шукає підвог в цьому, не вірить
Як мені бути?
Коли
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго дня
Як вам бути, щоб що?
Я б вам рекомендувала взяти хоча б декілька зустрічей з психологом і розібрати цю ситуацію. Відчувається, що у вас багато тривоги і хвилювань. І ви готові брати на себе практично повну відповідальність за стосунки. Так ніби ви все робили і ви у всьому винні. Але так не буває. За стосунки несуть відповідальність двоє порівну. Саме це вам було б добре дослідити з психологом в індивідуальній роботі - частину відповідальності вашого хлопця. І побачити картину більш цілісно.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю!
Marfa, Ваш лист має дуже великий емоційний заряд. Відчувається, як Ви "по вуха " в своєму "коханні" та дійсно страждаєте. Чомусь мені здалося, що це-тільки Ваша проблема, а хлопець не "сгорає від любові".
Чому в вашій парі відповідальність за стосунки лежить виключно на Вас? Чому Ви завжди винні? Так було й в дитинстві?
Говорити або не говорити про своє минуле , вирішувати тільки Вам. Якщо Вас примушують до цього-це порушення ваших кордонів з подальшою маніпуляцією. Ваш молодий чоловік отримує таким чином інформацію, яку потім використовує проти Вас же. Йому так зручно, бо Ви готові в стані провини для нього робити все можливе й неможливе.
Тільки Ви знаєте, чому брешете.
Можливо тому, що так звикли з дитинства, так було в родині. Для брехні є багато причин. Якщо Ви не можете сказати правду про себе, то може діло в низькій самооцінці, невпевненності в собі, неприйнятті себе ? А хлопець користується цим.
Як це не прикро, Ваші відносини з хлопцем-це не про кохання, а про Вашу емоційну залежність, про потребу в прийнятті та любові. З цим треба на індивідуальну терапію, бо всі стосунки з чоловіками будуть на цьому базуватись.
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
цитата:
Як мені бути?
Поміркувати, а чи справді так
цитата:
мені з ним комфортно, приємно, він доповнює мене абсолютно у всьому,. Він для мене прекрасна людина, чудовий хлопець, в нього є все що мені потрібно
?
Навіть не треба додаткових питань, правда й так б'є в очі:
Ви страждаєте. Виправдовуєтесь. Відповідальність за стосунки покалали собі на плечі. Відкрились вже настільки, що далі нікуди...
А він ...
цитата:
Він завжди питав мене про моє минуле життя, про то шо відбувалась до нього
Як на мене, це ознака або досвідченого маніпулятора, або маніакально налаштованої людини, яка повсюди бачить зраду і брехню.
До того ж,
цитата:
Ставалось так що він гуляв з іншими, цілувався і говорив що це все через ці мої вчинки по відношенню до нього ...
Чи не здається, що Вас використовують, підвісивши на гачок почуття вини?
психолог онлайн
Marfa, ніхто в світі не має права докоряти Вас вашим минулим.
Немає ідеальних людей, кожен має щось в минулому, чим не пишається.
Ваше минуле- це частина вашого Життя.
І Ви НЕ маєте виправдовуватись за своє минуле, що б там не було, хоч наркотики, хоч нерозбірливий секс чи будь що інше.
Справа не в тих дрібних "не сказала ", а в самому вашому баченні цього.
Ви - така, як є. Минуле вже залишилось в минулому, це ваша справа.
Ви можете розповідати, з відчуттям "і що? Двійку поставиш і з класу виженеш?"
Або так само впевнено сказати, що "є речі в моєму минулому, якими я не пишаюся, але розповідати про це не хочу, принаймні, зараз не хочу ".
Не подобається - до побачення., знайдемо того, хто нормально ставиться до "юнацьких пригод ".
Ви маєте право бути СОБОЮ, не заховувати свій минулий досвід , не підлаштовуватись під критерії хлопця, чи будь кого іншого.
В цьому принципова різниця.
Не щось казати, а щось ні, бо це "не сподобається хлопцеві". А щось казати, а щось ні, бо Ви так вирішили розпорядитися своїм минулим, і це ваше право.
Ви запитуєте як відновити довіру - можливо вже і ніяк, нажаль.
Ви не мали про все доповідати хлопцеві, але мали право сказати, що " все я тобі поки не готова казати ". Це було б чесно.
А тепер, після багатьох неправд, кожен би вже мав сумніви.
Але можливо, якщо Ви відверто поясните хлопцеві, що не хотіли його втрачати, і через це хотіли виглядати краще в його очах, то він зрозуміє.
При цьому важливо було б обговорити взагалі ставлення до "помилок минулого ", щоб донести до нього, що більш здоровим є ставлення з розумінням неідеальності будь якої людини, головне не те, що було, а висновки, які після цього зроблені.
Ще такий момент.
Все це НЕ стосується минулих стосунків.
Стосунки в минулому Ви взагалі могли мати з ким завгодно, і це жодним чином не може стати приводом для виправдань з вашого боку, чи невдоволення з боку хлопця.
психолог онлайн
Вы написали много о нем.
А чего хотите Вы?
Какую помощь ожидаете получить от психологов?
цитата:
Як мені бути?
Как Вам быть с чем?