Що зі мною
Дуже довгий час давив істині емоції в погоні за цілью,зараз є свій бізнес , дівчина , впринципі немає ніяких серйозних проблем , але більше нічого не приносить задоволення і немає бажання нічим займатись. Є ідея фікс про те що раніше я собі подобався набагато більше але не можу до цього повернутись
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Вітаю. За вашим описом на перший погляд – емоційне вигоряння, перенавантаження нервової системи, можливо, також фізична втома. Замало інформації про ваш спосіб життя, щоб робити висновки.
Як довго триває такий стан? Проблеми лише з отриманням задоволенням? Чи достатньо ви відпочиваєте, спите? Якою їжею годуєте свій організм? Чи витримуєте режим дня? Займаєтесь спортом або чи достатньо у вас фізичної активності? Зловживаєте алкоголем, кавою та іншими речовинами, що виснажують тіло і психіку? Чи задоволені ви стосунками з дівчиною? Які відносини з друзями?
Ви пишете, що «немає ніяких серйозних проблем», але я все одно рекомендую спочатку звернутися до лікаря, пройти дослідження, здати основні аналізи і лише тоді вирішувати питання психічного характеру.
Ідею фікс також слід дослідити: що такого було в минулому, чого немає зараз? Коли це зникло? З чим ви пов’язуєте зміни?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331979 для Виктория Николаевна Цуркан
Дуже довгий час працював без вихідний,не знімав свого житла , жив на роботі,знімати житло почав тільки коли з’явились стосунки,харчуюсь регулярно (бувають періоди коли можу не їсти , тобто можу їсти тільки раз в день) з друзями не спілкуюсь і на даний момент впринципі не можу сказати що вони в мене є,довгий час знаходився повністю один але не скажу що мене це сильно хвилювало чи я відчував самотність,проблем зі здоровьям в мене немає окрім недавньої незручності в області спини що зв’язую з роботою,в такому стані давно , інколи здається що іншого стану в мене і не було і це просто частина мого характеру
психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
ЩО ЗІ МНОЮ
Можливо результат того, що
цитата:
Дуже довгий час давив істині емоції в погоні за цілью,
Які саме емоції?
На яку допомогу очикуєте від психологів сайту?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331989 для Виталия Юрьевна Мельник
Будь які емоції або думки які мішали мені йти до цілі.Дуже довгий час я працював у сфері яку ненавидів і ненавидів саму думку що я там знаходжусь і продовжую цим займатись,люди в цій сфері були мені не близькими по духу, але я терпів все і заставляв дальше себе працювати, час від часу я вигорав настільки що просто звільнявся і йшов у затяжний відпуск. Якщо чесно то не знаю яку допомогу я хотів би отримати оскільки завжди вважав себе непробивною людиною в цьому плані.Але на даний момент я більше не розумію себе і не відчуваю речей які мені подобаються а які мене гнівають, я не бачу великою різниці коли щось відбувається в моєму житті в позитивному чи негативному плані.Я більше не знаю шо я хочу робити і впринципі бажання щось робити в мене також немає.Я не працюю вже 1.5 місяці хоча мені давно потрібно повертатись до роботи і в мене є поставлені цілі на цей рік,раніше я би просто закрив на це очі стиснув зуби і зробив би все що від себе хочу але зараз в мене немає більше на це сил
психолог онлайн
З того, що ви пишите я розумію, що ви сильно втомилися, і з цієї втоми не хочете і не можете нічого вирішувати. Хочеться вам плєдік теплий принести і помовчати поряд.
Можливо дайте собі ще півтори місяці...
психолог онлайн
цитата:
Якщо чесно то не знаю яку допомогу я хотів би отримати
А есть желание выйти из того состояния, о котором Вы пишете?
Или даже и этого нет?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Добрий ранок!
цитата:
на даний момент я більше не розумію себе і не відчуваю речей які мені подобаються а які мене гнівають, я не бачу великою різниці коли щось відбувається в моєму житті в позитивному чи негативному плані
Сумна історія. Співчуваю Вам.
Натомість, варто визнати, що результат цілком закономірний. Саме так і буває, коли людина намагається силоміць (силою волі) придушити в собі вітальність, надіти кайданки на свою внутрішню природу. Зараз Ви як той персонаж казки про Снігову королеву. Кай - хлопчик з грудочкою льоду замість серця. А відмінність в тому, що заморозку себе зробили самі.
цитата:
Я більше не знаю шо я хочу робити і впринципі бажання щось робити в мене також немає.
Отже, є кілька варіантів. Перший - повертати собі здатність відчувати й переживати різні емоції. Разом з тим повернуться і бажання. Зараз вони в неволі.
Другий - продовжувати себе гвалтувати.
Третій - і надалі перебувати в невизначеності.
Що обирете врешті-решт, таким і буде Ваше майбутнє. То яким воно буде?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Коли людина довгий час відмовляється від свого єства, своєї природи і суті - вона таким чином відмовляєтьсявід самої себе - і потроху себе втрачає. Особисто я вважає це найбільшим злочином проти самого себе. Який карається саме тим, що Ви на цей момент і маєте. Закономірно.
Як вийти з цього?
Перестати себе гвалтувати і робити те, що викликає у Вас відторгнення і почати робити САМЕ ТЕ, що робить Вас щасливим і живим. Потроху почуття і бажання до Вас повернуться.
Ще бажано відчути своє справжнє "Я".
Як перше, так і друге Вам буде легше зробити разом з психологом на психотерапії.