Які мої істинні почуття до хлопця?
Доброго дня. Не знаю, не можу розібратися у почуттях до хлопця. Ми зараз на відстані вже 5 місяць, поки-що не у стосунках, вирішили почекати, поки я приїду назад і потім буде видно , але тиждень тому у мене різко виникли думки, що мені все рівно на нього, я до нього нічого не відчуваю. Він старший на 10 років від мене. Мені 19, йому 29. Він спокійний, добрий, з ним цікаво спілкуватися, загалом, я себе з ним відчуваю у повній безпеці. Але, коли він довго не пише, не дзвонить, я наче закохуюсь до нього до нестями, як тільки він починає проявляти до мене увагу, наче рукою зняло-взагалі нічого не відчуваю. Що зі мною? Чому так? Чому я втрачаю розум від аб'юзивних стосунків, а від таких ні? Я дуже не хочу його втрачати, бо поки він найкращий, якщо аналізувати моїх попередніх хлопців.
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
цитата:
Чому я втрачаю розум від аб'юзивних стосунків
У Вас раньше были такие отношения?
Или только такие, а других и не было?
цитата:
Що зі мною? Чому так?
Где Вы сталкивались с абьюзом раньше?
В своей семье и/или в школе?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Вітаю.
Важко точно сказати чому з Вами все це відбувається , спираючись на невеличкий лист, замало інформації. Але, можливо припустити, що Ви звикли до "емоційних гойдалок" в своїй сім'ї та Вам подобаються "мексиканські пристрасті". В інших стосунках Вам нудно, не цікаво.
Якщо моє припущення вірне, щоб зберегти ці стосунки, Вам краще звернутися до психолога на індивідуальну консультацію. Бо якщо ваш хлопець не буде Вам давати потрібного "накала", Ви почните підсвідомо провокувати його на скандали. Виникає питання: А чи сподобається це йому? Як довго протримаються Ваші відносини?
До того ж, не змінивши свого патерна поведінки, Ви і в подальшому будете завжди обирати аб,юзивні відносини.
Якось так.
психолог онлайн
ДОброго часу доби!
цитата:
Що зі мною? Чому так?
Хороше питання. А дійсно, коли в стосунках Ви виборюєте увагу, прихильність - то коли отримуєте це - що відчуваєте?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332486 для Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня! Дякую за відповідь! Зникає зацікавленість
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332476 для Светлана Владимировна Киселевская
Доброго дня! Дякую за відповідь! Минулі стосунки були якраз таки аб'юзивними, але розлюбити його було дуже важко.
Так, приклад таких стосунків був у сім'ї
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332482 для Оксана Юрьевна Селезнева
Доброго дня, дякую за відповідь!
Так, все правильно..
психолог онлайн
цитата:
Зникає зацікавленість
тобто коли є боротьба, страждання - такі стосунки мають цінність для Вас?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332498 для Наталия Павловна Венглинская
На жаль, так
психолог онлайн
цитата:
На жаль, так
От над цим і треа працювати і з цим розбиратися. Це не питання Вашого ставлення до парня. Це питання Вашої модеіь взаємовідносин. Те, що було сформоване ще в дитинстві - треа руйнувати, віднаходити та закріплювати автентичну модель. Це велика та глибока робота в індивідуальній терапії. Тож пропоную обрати фахівця тапопрацювати з психологом в індивідуальній терапії. Налаштовуйтесь на довготривалу терапію, бо треа буде розбиратися з дитячими установками тасценаріями.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332507 для Наталия Павловна Венглинская
Велике дякую вам за відповідь і можливість трохи розібратися в собі.
Чи правильно я зрозуміла, що проблема все ж таки не конкретно у цьому хлопцеві, що це він, а проблема в мені? І після терапії зміняться мої погляди на ці стосунки?
психолог онлайн
цитата:
Чи є проблема у хлопцеві поки що невідомо, треа розбиратися. Але головне, ключове, це те, що Ви будуєтет відносини по моделі страждань та боротьби. От з цим треа розібратися. Тоді можна буде зрозуміти що Ви відчуваєтет до хлопця.
психолог онлайн
цитата:
І після терапії зміняться мої погляди на ці стосунки?
Да, изменятся, если Вы будете этого хотеть.