Вихід із відносин
Доброго дня! Більше, ніж пів року тому розійшлись з хлопцем. Почуття були сильні та взаємні. Розійшлись через сварки по дрібницям. Цей час почуваю себе геть без енергії. Всі нові для мене справи, за які берусь, не виходять. З іншими хлопцями геть не цікаво спілкуватись (спілкуюсь через те, що мені скучно) а до романтичних відносин дійти нічого не може, тому що в мене немає навіть маленького прояву симпатії до інших хлопців. Кожного дня тривожність, головні болі, погіршення стану здоров‘я ( не знаю, чи зв‘язано це). Хлопець із яким розійшлись сам написав мені що сумує, що хоче бути зі мною, проявляв ініціативу, але як дійшло діло до розмови на цю тему, яку почала я, сказав, що більше нічого не хоче у житті і йому так легше. Це ще більше забирає в мене сили, нічого не хочеться робити.
Підкажіть, як правильно вчинити в цій ситуації? Чи можливе відновлення стосунків? Чи ці стосунки просто роблять мені гірше?
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Добрий вечір.
Для Вашого віку нерозділене кохання - надзвичайно сильне емоційне потрясіння. Адже гормональна перебудова організму, максималізм, перепади настрою та відсутність життєвого досвіду даються взнаки.
Я зараз уявляю Ваші почуття, адже кожен з нас їх переживав.
Спробуйте направити інтерес у нове русло - творчість, спорт. Зараз, головне мати, чим заповнити свій вільний час, щоб менше повертатись до роздумів. Нові враження, нова інформація, коло спілкування обов'язково повинні допомогти реабілітуватися після стресу. Варто дати час завершитися бурі емоцій й почекати з новими стосунками.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332588 для Олена Миколаївна Рижа
Щиро дякую вам за відповідь! Але якщо всі дні забиті справами, тренуваннями, а повертаючись на місця де разом проводили час, або просто повертаючись ввечері додому після усих справ, голова автоматично забита думками, які ніяк не виходять. Як позбавитись цих думок, суму, якщо пройшло вже достатньо часу?
психолог онлайн
цитата:
почуваю себе геть без енергії
цитата:
Кожного дня тривожність
С этими симптомами Вам надо обратиться к врачу, чтобы исключить наличие психического заболевания (например, тревожного или тревожно-депрессивного).
И только после этого решать все остальные вопросы.
цитата:
Чи можливе відновлення стосунків?
В отношениях участвуют два человека. Поэтому у Вас есть Ваши 50%, на которые Вы можете что-либо сделать. В том числе и
цитата:
відновлення стосунків
цитата:
Чи ці стосунки просто роблять мені гірше?
Это решать Вам. Если
цитата:
Почуття були сильні та взаємні
то они могли никуда не деться ни у Вас, ни у него.
И если убрать
цитата:
сварки по дрібницям
то все может быть между вами хорошо.
цитата:
Як позбавитись цих думок
Убрать навязчивые мысли можно только в индивидуальной психотерапии, проработав то, что их вызывает.
Никакое переключение на дела, спорт, творчество и т.д., Вам не поможет, к сожалению. Потому что если бы работали такие рекомендации, психологи остались бы без работы.
психолог онлайн
Доброго!
Для того, щоб зрозуміти, що робити, а потім і відпустити людину (якщо це буде правильним варіантом), потрібна психологічна робота зі спеціалістом. Щоб провести аналіз стосунків: як вони починалися, розвивалися, які кризи проходили, почуття обох на різних етапах, ступінь егоістичності та вміння йти назустріч один одному і т.д.