Емоції
Добрий вечір. Прошу допомоги, підкажіть будь ласка в наступному.
Хотіла б запитати стосовно емоцій. Мені завжди звертають увагу чи то чоловік, чи дитина, коли є така ситуація, що я відчуваю емоцію негативну, і намагаюсь щось пояснити, чи як є якась дискусія,кажуть ніби говори спокійно чого ти кричиш, чому так голосно говориш і тд. Але ж мені здається, що це не є голосно, мені аж ніяк не здається, що я кричу. Я не вживаю при якійсь сварці чи дискусії, якісь неприємні чи образливі слова, причина от в тім що я голосно, нервово щось починаю говорити. Кажу чоловікові, ну я так говорю, я не кричу чому ти так говориш, а він не лякай мене, і не говори дурниць, як це можна не чути, не розуміти. Я хочу зрозуміти що зі мною не так.... ( Можливо мені потрібно звернутись до якогось спеціаліста, підкажіть будь ласка. Бо коли навіть є ситуації, що я просто щось хочу пояснити при сварці наприклад, виходить що я кричу, але я ж не хочу цього ,щоб кричати. Чи може це бути пов 'язано з тим, що в дитинстві мої батьки дуже часто сварились, були крики часто дуже в хаті, я не мало сліз пролила, бо дуже хвилювалась, як батьки сварились, я навіть вже будучи старшою, коли переїхала від батьків і як приїжджаю в гості, бачу що коли тато щось зробить не так, чи скаже то мама замість нормально йому пояснити, свариться, кричить на нього, може я така сама??? Зі сторони я це бачу кажу їй та спокійно, ну нехай так і так..... Але от за собою я не помічаю цього, а хотіла б.... Як бути.... Я в розпачі... Казала чоловікові, що піду до якогось спеціаліста, він каже навіть таких дурниць нікому не кажи, бо як то можна не розуміти і не чути себе..... ( Я тепер просто намагаюсь менше тісно контактувати з людьми, бо різні бувають ситуації, і коли виникне якась дискусія, я боюсь що я донесу це не так як я хотіла б, щоб спокійно. як зрозуміти взагалі, що відбувається зі мною......
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
цитата:
мама замість нормально йому пояснити, свариться, кричить на нього, може я така сама
Скоріше за все Ви знайшли відповідь на власне питання.
Просіть чоловіка про фітбеки. Якщо Ви починаєте підвищувати голос - він Вам про це говорить, та Ви сприймаєте даний коментар. Згодом Вам стане легше контролювати власні емоції.
Звичайно, було б непогано звернутися до психолога та закрити власні травми й пропрацювати емоційний інтелект.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332592 для Олена Миколаївна Рижа
((( Я хотіла б зрозуміти, ну але чому я сама цього не чую, не розумію, що переходжу межу, чому я себе не чую, чому ж не можу сама зрозуміти, коли варто зупинитись і говорити спокійно і тихо
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332592 для Олена Миколаївна Рижа
😓😓😓
психолог онлайн
ДОброго часу доби!
цитата:
Мені завжди звертають увагу чи то чоловік, чи дитина, коли є така ситуація, що я відчуваю емоцію негативну, і намагаюсь щось пояснити, чи як є якась дискусія,кажуть ніби говори спокійно чого ти кричиш, чому так голосно говориш
цитата:
Бо коли навіть є ситуації, що я просто щось хочу пояснити при сварці наприклад, виходить що я кричу
Це може бути повязано з різними причинами.
Одна - те, що Ви розказали - сварки в родині. коли стосунки зясовуються таким чином у дитині відккладається саме така модель поведінки, точніше модель ведення діалогу - за допомогою крику.
Ще таке буває, що коли дитині в сімї "затикали" рота або просто не слухали, коли вона щось намагалася розказати або довести свою думку. У такій дитині згодом виробляється звичка підвищувати голос. Це щоб її почули, звернули увагу на неї. Тому у мене питання до Вас: в диттинстві та підлітковому віці ваші батьки слухали Вас? Давали Вам увагу, час розказати те, що Ви хотіли їм розказати?
Що саме стало причиною у Вашому випадку треа зясовувати. Далі віднайти автентичну модель ведення діалогу і закріпити її. І це робота в індивідуальній терапії.
Сама за собою це Ви можете не помічати, бо для Вас це роками напрацьована модель. Ви не можете цього помічати, бо для Вас це вже взичка..
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332595 для Наталия Павловна Венглинская
Просто плачу, ось щойно чоловікові сказала, ваші слова, що я дійсно можу не замічати цього за собою, а він замість підтримати, намагатись допомогти мені, та все ти прекрасно розумієш, ти не є якась дурочка. 😭я я маю донести це до нього.... ( як це обідно, я ж дійсно не хотячи, я не замічаю за собою , але дуже хочу це змінити, як то є важко з цим(((((((
психолог онлайн
цитата:
я так говорю, я не кричу
Вначале Вам надо разобраться с тем, что происходит.
Первый вариант - Вы действительно переходите на крик, но
цитата:
себе не чую
И у Вас не получается понять
цитата:
коли варто зупинитись і говорити спокійно і тихо
В этом случае нужно в первую очередь обращаться к врачам (ЛОР и/или невропатолог/невролог), так как проблема может быть физиологическая. И только если специалисты скажут, что Вы здоровы, следует работать с психологом со своими эмоциями. А именно прорабатывать, как минимум злость, обиду (а возможно страхи и чувство вины), которые и заставляют Вас повышать голос.
И второй вариант - это манипуляция Вашего мужа, который такими словами
цитата:
говори спокійно чого ти кричиш, чому так голосно говориш і
цитата:
все ти прекрасно розумієш
пытается поставить Вас на место (а ребенок ему вторит, потому что взял/берет его модель поведения).
И в этом случае Вам придется работать с психологом по противостоянию манипуляциям и развитию уверенности в себе.
Кстати, не исключено, что оба варианта имеют место быть.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332600 для Светлана Владимировна Киселевская
Дякую, за відповідь, дуже доступну і поглиблену. Бо спершу я також думала за 1 варіант, і дійсно ходила до Лора на перевірку і в результаті у 27 років у мене аденоїди, які не зникли і потрібно видаляти обов'язково, казав лікар, та хворі мигдалини,які також казав потрібно видаляти, бо та інфекція(тонзиліт) дає вже зміни на серце,(робила обстеження),але я не наважилась запитати чи може це впливати на мою ситуацію, а особливо аденоїди, бо я читала, що вони як розростаються то впливають на слух, бо чоловік казав ти таких дурниць навіть не питай, бо скаже що ненормальна якась, то я і прямо не питала так. Знаю, що є проблеми, а от чи впливає це на мою ситуацію так і не знаю.
психолог онлайн
цитата:
він замість підтримати, намагатись допомогти мені, та все ти прекрасно розумієш, ти не є якась дурочка.
І це теж нормально. Скільки років він все це мовчки терпів? Ви ж завжди така була... але, як я розумію, не так давно лише він почав на це звертати Вашу увагу, вірно?... Тож він у Вас ще молодець. А те, що він вже не витримує - то це лише тому, що його витривалість закінчилася...
цитата:
як це обідно, я ж дійсно не хотячи, я не замічаю за собою , але дуже хочу це змінити, як то є важко з цим((((
Звичайно, це болісно. Але Ви молодець, що шукаєте шляхи вирішення проблеми - це дуже круто! Тому у Вас все вийде! Рекомендую вибрати спеціаліста т апопрацювати з психологом. Якщо змінити причину цієї поведінки + попрацювати над новою формою поведінки - це допоможе змінити ситуацію на краще. Що скажете?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332604 для Наталия Павловна Венглинская
Він мені вже багато років і завжди про це говорить,коли виникають такі ситуації(
Так, думаю дійсно потрібно пропрацювати це все.
психолог онлайн
цитата:
Він мені вже багато років і завжди про це говорить
И тем самым он планомерно насаждает Вам чувство вины.
Это как раз и является первым признаком манипуляции.
цитата:
Так, думаю дійсно потрібно пропрацювати це все.
Иногда банан - это просто банан.
Проблема может быть в Вашем муже и взаимоотношениях с ним, а Вы будете зачем-то прорабатывать свое детство (например).
цитата:
ти таких дурниць навіть не питай, бо скаже що ненормальна якась, то я і прямо не питала так.
Вы всегда так зависите от мнения других людей (в частности, от мужа)?
И по какой причине он так управляет Вами?
цитата:
я і прямо не питала так.
Вам надо было задать ЛОРу этот вопрос. Потому что
цитата:
це впливати на мою ситуацію, а особливо аденоїди