Мій хлопець іпохондрік і зараз апогей цього
Моєму хлопцю 22 роки, ми у стосунках 5 років. Я і до цього помічала в нього іпохондрічні натяки (шукав у себе рак). Але зараз все стало просто жахливо. Ми захворіли дуже важким грипом, сильна температура, кашель. На другий день хвороби він казав, що у нього пневмонія і шукав де робити рентген, були складнощі, але він заспокоївся. Наступного дня до нас прийшов кіт, він грався із ним і той його подряпав навіть не до крові. Після того він думає, що в нього сказ. Нажаль, дуже багато симптомів з інтернету збігаються з симптомами сказу, а також те, що в нього температура (коли людина хворіє на сказ у неї збільшується температура тіла). Він ще не одужав від грипу і тому приписує собі симптоми сказу. В нього жахливий тремор рук, кашель від грипу супроводжується рвотними позивами, спльовуванням слини. Він не може спати, засинає вранці і спить вдень. І жаліється, що вночі буде сидіти один. В нього постійний неймовірний страх. Я такого за 5 років не бачила. Він має серйозні психологічні проблеми, але йти до психотерапевта відмовляється. Він дуже розумний хлопець, найрозумніша людина яку я тільки зустрічала. Я дуже-дуже стисло розповіла проблему, дрібниць мільйон, які я вважаю дуже важливими. Але це безкоштовна консультація і я хочу щоб ви, будь ласка, розповіли як я можу йому надати першу психологічну допомогу
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ирина Терещенко
цитата:
Він дуже розумний хлопец
Щодо цього, судячи з Вашої розповіді,є великі сумніви.
цитата:
як я можу йому надати першу психологічну допомогу
І з цим буде складно. Найбільше, що Ви можете - це порадити хлопцю звернутись до лікаря-психіатра, а потім до психолога. І, звичайно, підтримувати його в процесі лікування. Доведеться набратись терпіння.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Він дуже розумний хлопець
Навряд чи. Розумна людина прямує, а якщо не може, то хоча б повзе в сторону до порятунку, а не капсулюється в маленьку кулю. А порятунком для нього буде саме психотерапія з психологом-психотерапевтом, до якого йти він відмовляється.
Мабуть він інтелектуально розвинена людина. Але з розумністю це не завжди корелюється.
цитата:
я хочу щоб ви, будь ласка, розповіли як я можу йому надати першу психологічну допомогу
Нажаль близькі не можуть надавати психологічну допомогу, це не діє. Тому, не беріть на себе зайвого, не зважаючі на сильні почуття до нього та бажання допомогти.
психолог онлайн
цитата:
як я можу йому надати першу психологічну допомогу
К сожалению, психологическую помощь Вы ему не сможете оказать, так как не имеете соответсвующей квалификации.
А вот изменить происхожящее вполне в Ваших силах, если Вы начнете вести себя со своим парнем по-другому.
Ведь семья - это система, и если меняется один человек, то изменится и другой.
Правда, для этого у Вас должно быть сильное желание помочь ему. Так как Вам придется тратить свое время, энергию и деньги на работу над собой.
Потому что достичь этих всех изменений Вы сможете только в индивидуальной психотерапии.
На первой консультации Вы получите план решения своей проблемы, из которого Вам станет понятно, что и как предстоит делать. По срокам такая работа займет 2-2,5 месяца.
В результате Вы получите отсутствие ипохондрии у своего парня, при условии что у него, конечно, нет психического заболевания (ипохондрического расстройства).