Стосунки
Відносини на відстані. Коли зустрічаємося- все ідеально. Зараз далеко один від одного і він на мої запитання- так хто ми? Пара? Друзі?- відповідає що ми друзі і він ще не визначився чого він хоче. Як мені себе вести?
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
він на мої запитання- так хто ми? Пара? Друзі?
А як би ви відповіли на це питання? Хто ви йому?
Як вам його відповідь? І що з друзями є секс? Скільки часу у вас відносини?
цитата:
Як мені себе вести?
До кого це питання?
Доповнення від автора
Так, щоб серйозні- 5 місяців. Це питання до себе. Чи варто продовжувати це, чи відпустити і не паритись. У нього одна відмазка- я не хочу про це зараз думати
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332808 для Виталия Юрьевна Мельник
---
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332808 для Виталия Юрьевна Мельник
Я не розумію чи варто мені тиснути на нього, чи просто піти?
психолог онлайн
цитата:
Так, щоб серйозні- 5 місяців
А які серйозні стосунки можуть бути між друзями? Як на мене ви бачите ваші відносини в різних площинах.
цитата:
не розумію чи варто мені тиснути на нього, чи просто піти?
А як ви можете тиснути?
У ваших інтересах з ним поговорити про це при всіх відмазках. Тільки ви маєте самі для себе розуміти - на що ви готові, а на що - ні.
Доповнення від автора
Дякую.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Хлопець не хоче визнавати ваші стосунки, як стосунки пари.
Він про це відверто каже.
Як можна на нього "тиснути "- нав'язувати себе?
5 місяців плюс стосунки на відстані- це дуже дуже мало.
На відстані взагалі скоріш існує певна ілюзія стосунків, при чому у кожного своя.
Дві людини, які не все в собі демонструють, бо на відстані це простіше, ніж вживу. Плюс два "портрети половинок ", які кожен малює про іншого.
Можливо, Ви бачили "більше ", бо хотіли це бачити.
А він завжди "бачив" друзів ", а не пару .
Що вирішити для себе можете відчути тільки Ви.
Але за основу важливо брати реальність, а не свої мрії про цю реальність.
А реальність полягає в тому, що хлопець вас як пару не бачить.
психолог онлайн
Для того, щоб вам зрозуміти як себе в подальшому вести потрібно розібратись в собі. Для цього рекомендую консультацію, де ми з вами розберемось, що для вас значить цей чоловік та відносини, які очікування ви мали іщо відчуваєте з цього приводу зараз. Звертайтесь, буду рада допомогти.
психолог онлайн
Хлопець чітко заявив свою позицію, яка напевне розходиться з Вашою.
Що Вам заважає її зрозуміти та прийняти? Мабуть якісь ілюзорні очікування, які не справдилися.
І "ідеально" - це знову ж про ілюзії, яких у Вас, судячи з усього, цілком вистачає.
Вивчити їх, зрозміти їх витоки та позбутись - задача на психотерапію з психологом.
А також розібратись з
цитата:
Я не розумію чи варто мені тиснути на нього
- що це і для чого? І в кого навчилися подібному?
І все це для того, щоб колись можна було б побудувати серйозні та здорові стосунки.
психолог онлайн
цитата:
ми друзі
Отличие дружбы от любви заключается в наличии сексуального влечения.
цитата:
серйозні- 5 місяців
Если за это время между вами были сексуальные отношения, то следовательно проблема заключается именно в этом, если парень начинает говорит о дружбе.
цитата:
Вы всегда выбираете крайности, когда существуют и другие варианты?
Если хотите быть с ним, то Вам надо будет вести себя с ним по-другому. Семья (отношения) - это система, начнете меняться Вы, изменится и он.
Безусловно, для этого у Вас должна быть сильная мотивация вернуть его, так как Вам придется тратить время, энергию и деньги на индивидуальную психотерапию (чтобы понимать, как именно Вам надо себя с ним вести).
На первой консультации Вы получите план решения своей проблемы, из которого будет понятно, что и как Вам предстоит делать.
По времени такая работа займет минимум 1-1,5 месяца (4-6 встреч).
В результате у Вас будет шанс осуществить то, чего Вы хотите.
P.S. Давить на парня ни в коем случае нельзя. Так как он будет сопротивляться или просто сбежит.
А расстаться с ним Вы сможете и самостоятельно.
Просто прежде чем это делать, имеет смысл постараться сохранить отношения, если конечно, Вы хотите быть с ним.
психолог онлайн
Інна Олегівна Горошко
цитата:
Зараз далеко один від одного і він на мої запитання- так хто ми? Пара? Друзі?- відповідає що ми друзі і він ще не визначився чого він хоче.
Коли Ви ставите такі питання, то це означає, що до певної міри залежні від його рішення(!)
Натомість мало б бути навпаки - опиратись на власні відчуття, на свої висновки. Чи не так?
От і зазирність всередину себе - що там відчули? Ви друзі або коханці? Посто знайомі або дорослі люди в пошуку любові? Ви любляча пара або двоє без пари?
Усі ж відповіді є, їх лише варто почути і відчути.
психолог онлайн
цитата:
А якщо Ви будете тиснути, це щось змінить?
Ви самі знаєте відповідь на своє запитання, просто, не хочете, чи не можете його прийняти.
Як я розумію, Вас не влаштовують такі відносини. Він відверто говорить про свої бажання:
цитата:
відповідає що ми друзі і він ще не визначився чого він хоче.
І тут вибір лише за Вами, чи залишатися, жертвуючи своїми бажаннями та почуттями, чи піти, поставивши себе на перше місце.
психолог онлайн
Доброго вечора. Поговорити відкрито і тоді вирішить стане легше