Дайте будь ласка пораду
Вітаю, мене звати Богдана. Я б хотіла отримати пораду щодо моєї ситуації. Давно у мене були аб'юзивні стосунки і після них я довго не могла довіряти людям, і заводити будь-які стосунки. Недавно я вступила у відносини. Я люблю цю людину але не знаю чи можу довіряти. Я можу йому довіряти як другу (бо ми довго спілкуємося і були друзями) але як щодо хлопця не можу. Постійно чекаю підступу чи зради, боюся що його почуття не справжні. Можете будь ласка дати щодо цього якусь пораду?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Вітаю, Богдана. Попередні стосунки були для Вас травматичними і тому накладають відбиток у вигляді переносу на Ваші нові стосунки. Варто опрацювати Ваші відносини з іншими людьми, Ваші відносини з собою, яким чином це сформувалось і як впливає на Ваше життя.
Простої поради замало, проте, якщо хочете: намагайтеся весь час усвідомлювати, що той хто у Вас був і той хлопець, який зараз у Вас є - це дві різних людини, так само як ніч і день, або як Ви і та дівчина, яка Вам не подобається
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Вітаю, Богдана!
Порада одна: вибрати собі спеціаліста-психолога та в процесі психотерапії з ним перепрожити минулі травматичні стосунки, зробити з них правильні (бо не довіряти всім - це не є правильним) висновки і продовжити будувати здорові й адекватні відносини сьогодні. Самостійно це не зробити, бо підозри спотворюють сприйняття не тільки інших, але й себе.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Богдана, доброго вечора. Якщо аб'юзивні стосунки мали місце в Вашому житті, потрібно з'ясувати, що до них призвело, що саме з Вами відбувалось в той час і яка різниця між тими стосунками і нинішніми для Вас, а також чи є якісь спільні риси. Звичайно, краще це зробити з психологом в індивідуальній роботі. Питання недовіри - досить об'ємне. Не може бути універсальної поради, як навчитись довіряти хлопцю.
психолог онлайн
Здравствуйте, Богдана!
цитата:
дати щодо цього якусь пораду
цитата:
не знаю чи можу довіряти.
За отсутствием доверия скрываются Ваши страхи.
Когда Вы их уменьшите, у Вас появится уверенность в себе и в своем парне. И таким образом доверие вернется автоматически.
Проделать такую работу можно только в индивидуальном формате с Вами.
Самостоятельно Вы с этим не справитесь, потому что не знаете как и что Вам надо будет делать.