Як закінчити аб‛юзивні стосунки
Доброго дня! Цікавить допомога, спеціаліста. Як мені вийти з тривалих аб'юзивних стосунків!? Зустрічаюсь зі своїм хлопцем вже 5 років, спочатку було все нормально ми жили на зйомній квартирі 3 роки, і я наблюдала за ним що Він педантично відноситься до чистоти в Квартирі, на фоні цього у нас були постійні сварки і моє нерозуміння того що Він постійно мене почав перевиховувати, що та як краще робити. Потім з часом ми переїхали жити до нього на квартиру, і тут почались такі ситуації коли я не витримувала сварок на побутовому рівні і висказувала свою думку, Ми один одного не чуємо! Таке враження на різних мовах спілкуємось, кожна сварка закінчується або Агресією з його сторони, або виганянням мене з його квартири! Я в сльозах збираю речі і не знаю куди мені піти! Бо батько помер, а мама живе в селі в жахливих умовах. І я не хочу туди повертатися! Через 1-2 години, після сварок Він заспокоюється і починає вибачатися та говорить що не хоче щоб ми розтавалися! І що він більше так робити не буде! Але все повторюється знову і знову! І у мене через це, ненависть до нього і до себе! І я вже навіть наважилася знайшла квартиру щоб переїзджати від нього і закінчити це все, бо морально я дуже стомилася бути іграшкою яку захотів вигнав як що щось не сподобалось! Але Він знову вибачається, навіть плаче що сильно любить і зміниться, і я лишаюсь боюсь змінювати своє життя, дуже звикла до нього, і не знаю чи я його досі ще люблю, в середині пустота, він мене сильно любить і не хоче щоб я йшла від нього, але після всіх ситуацій, тепер я вже цьому не вірю, а піти від нього не можу наважилися, і себе за це постійно картаю!
Питання від: ; Вік: 25
Доповнення від автора
На разі маю такий тривожний депресиний стан, нічого не приносить радості, постійно плачу і провокую словами свого хлопця, він зтримує себе, іноді кричить або давить у відповідь, каже що збирався робити пропозицію мені, колись я так на це чекала, а тепер Я нічого не хочу, немає більше віри в те що ми зможемо побудувати щасливі стосунки, бачу тільки вихід втікти, або буде ще гірше, і в думках Я з маленькою дитиною терплю все те саме, хочеться втекти від нього, а на ділі я цього не роблю! Розумію що не щаслива, в таких стосунках, але боюсь все втратити, маю якусь надію чи що, що все зміниться, вірю його словам. Словом я заплутався, бо Він так змінюється, коли я кажу про розтавання, і просить останні шанси, які я йому даю, знаючи що буде все так само! Просто біль, і страх лишитися одною!

психолог онлайн
Інна Олегівна Горошко
Павел Леонидович Басанский
Доброго часу доби!
цитата:
Як мені вийти з тривалих аб'юзивних стосунків!?
Обрати фахівця та попрацювати з психологом.
Які б відповіді та інсайти Ви не отримали через діалог спеціалістів сайту - це Вам не допоможе. Якщо Ви в цих стосунках вже залипли, Ви в них тривало - тільки робота з фахівцем може Вам допомогти. Тож обирайти та почніть працювати з собою і для себе.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
Те що Ви розумієте, що так не може продовжуватися і є розуміння, що це потрібно завершити, це перший крок, але в подальшому Вам потрібна допомога спеціаліста. Тільки поради буде замало.
психолог онлайн
Доброго!
Це можна зробити ТІЛЬКИ після певної кількості (скільки точно ніхто не скаже, бо це залежить від багатьох факторів)
сеансів психотерапії з обраним Вами спеціалістом. Бо щоб розірвати хибний та вкрай невротичний сценарій відносин, а ДО того ще пропрацювати
цитата:
тривожний депресиний стан, біль, і страх лишитися одною
та багато іншого, переписка на сайті - це як лікування травами при онкозахворюванні - час втрачається даремно, а стан тільки погіршується, а в кінці...самі розумієте.
психолог онлайн
Добрий день!
цитата:
ЯК ЗАКІНЧИТИ АБ‛ЮЗИВНІ СТОСУНКИ
Закінчення настає тоді, коли людина повною мірою усвідомлює, що її тримає на прив'язі. Які почуття, які страхи, які ілюзії й таке інше.
цитата:
І у мене через це, ненависть до нього і до себе!
Через що до нього - зрозуміло, а до себе чому?
цитата:
І я вже навіть наважилася знайшла квартиру щоб переїзджати від нього і закінчити це все, бо морально я дуже стомилася бути іграшкою яку захотів вигнав як що щось не сподобалось!
Тобто пів кроку зробили.
цитата:
Але Він знову вибачається, навіть плаче що сильно любить і зміниться
Ви насправді вірите, що людина може, лише обіцяючи, змінитись?
цитата:
і я лишаюсь боюсь змінювати своє життя
Невже можливі зміни Вас лякають більше, ніж відчуття себе людиню, яку гонять в шию за побутові непорозуміння?
цитата:
На разі маю такий тривожний депресиний стан, нічого не приносить радості, постійно плачу і провокую словами свого хлопця, він зтримує себе, іноді кричить або давить у відповідь, каже що збирався робити пропозицію мені, колись я так на це чекала, а тепер Я нічого не хочу, немає більше віри в те що ми зможемо побудувати щасливі стосунки, бачу тільки вихід втікти, або буде ще гірше, і в думках Я з маленькою дитиною терплю все те саме, хочеться втекти від нього, а на ділі я цього не роблю!
Ось яку реальність Ви намалювали. То спитайте себе, наскільки вистачить сили витримувати депресивний стан? До чого доброго такий розвиток подій може призвести? Та чи не варто врешті-решт подбати про себе - про своє здоров'я і благополуччя?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333158 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Мені важко з ним повністю розійтись, тому що ми дуже довго разом Я знаю всі його плюси і мінуси а Він мої, багато пройшли разом і було не тільки погане а й хороше теж, разом жили, робили ремонт планували сім'ю. Але з часом через часті непорозуміння, я перестала бачити вже сім'ю з ним, хоча Він як батько був би турботливий, але через певні ситуації мені тепер важко відпустити цю людину бо дуже звикла до нього і Він став мені рідною людиною та й почуття до нього я не впевнена що пройшли) Головою розумію що пора розтаватися але я не впевнена на 100% що роблю правильно😔
Доповнення від автора
психолог онлайн
Зрозумієте, що маєте робити і приймете виважене рішення на психотерапії. Для того вона й існує.
Бо глибокий невротизм заважає це зробити і голова сама з цим не впорається. Почуття надто хворобливі: СПІВЗАЛЕЖНІСТЬ.