Як побороти емоційне вигорання?
Через обставини які мене оточують (війна, сварки, фінансові проблеми і т.д.) я не відчуваю себе так би мовити живою. Я багато приділяю уваги навчанню та новим хоббі але не можу знайти своє місце. За останні пів роки я тричі змінювала місце проживання. І все рівно я за дуже короткий час втрачаю інтерес до всього. Таке відчуття як наче я не живу а просто існую.
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
ЯК ПОБОРОТИ ЕМОЦІЙНЕ ВИГОРАННЯ?
Вам здається, що емоційно вигоріли. Але чому саме вигоріли? Можливо втратили орієнтири? Не знайшли способу адаптуватись до критичних умов? Можливо розгубились в пошуках себе спражньої?..
Емоційне вигорання - то специфічний феномен. І я, до речі, не впевнений, що він Вас стосується.
Менше з тим, Вам потрібна допомога. Вочевидь, для цього потрібно розібратись, що означає для Вас "бути живою"? Чим це поняття має наповнитись?
От Ви зазначили
цитата:
Я багато приділяю уваги навчанню та новим хоббі
Чому Ви вчитесь? Чи був вибір свідомим? Наскільки навчання відповідає Вашим інтересам, смакам, прагненням?
За яким принципом обираєте хоббі?
цитата:
але не можу знайти своє місце.
Опишіть, будь ласка, намалюйте образ "Вашого місця"?
Де зараз Ваша сім'я?
Що з Вашим особистим життям, стосунками?
психолог онлайн
Доброго вечора. Як давно це у Вас? Коли починаєте чим зайнятися, як швидко зникає інтерес?