Не сприняття чоловіко реальності
Доброго дня! В мене з чоловіком 13 років були залежні стосунки. Я третій рік ходжу на індивідуальну терапію і, нарешті,  пів року тому я прийняла рішення піти від нього. Він досі не може і не хоче мене відпустити та  прийняти мене "новою". Він вважає, що я: "показую свій характер", "перебішуся і повернуся". Запитує коли я знову буду така, як 5-10 років тому. Людина категорично відмовляється приймати реальність. І не дає мені жити своїм життям. Як пояснити, що це остаточне рішення, що я не повернуся і такою як раніше не буду?
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Доброго вечора, Name!
цитата:
нарешті,  пів року тому я прийняла рішення піти від нього
Якщо рішення остаточне і незворотнє, то варто лише повідомити про нього партнера. А Ви чомусь намагаєтесь його упевнити, переконати... Навіщо? Можливо, чекаєте, щоби відпустив. А хіба він силоміць Вас утримує?
цитата:
І не дає мені жити своїм життям
Цікаво, яким чином він заважає Вам жити? В чому це виражається?
цитата:
Як пояснити, що це остаточне рішення, що я не повернуся і такою як раніше не буду?
Невже Ваш психолог - не та людина, з якою можна поділитись існуючою проблемою?
Доповнення від автора
Говорила, пояснювала. Він не сприймає. Каже, що, то в мене зараз такий період і він пройде.
Не дає жити використовуючи дітей (в нас їх двоє), спробами маніпуляціями, погрозами, постійними дзвінками та очікування мене під під'їздом. Якщо одним словом, то починає мене переслідувати.
Ділюся з психологом, і неодноразово обговорювали, але будь які спроби донести йому, що я не повернуся ігноруються
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
цитата:
Якщо Ви, дійсно, використали усі можливості бути почутою, а результату це не дало, то варто переходити до більш радикальних кроків. Це про вирішення проблеми юридичним шляхом, можливо, за допомогою поліції. Переслідування колишнім чоловіком дружини - вагомий мотив звернутись до правоохоронців.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Зачем Вы собираетесь что-то пояснять своему мужу?
Если чувствуете себя виноватой, надо с психологом прорабатывать чувство вины. Удивительно, что Вы не делали это раньше со специалистом (за 3 года работы!), так как страхи и вина будут мешать Вам расстаться с мужем.
цитата:
постійними дзвінками та очікування мене під під'їздом. Якщо одним словом, то починає мене переслідувати.
Если муж Вас преследует, Вы вызываете полицию, если постоянно звонит - блокируете телефон.
Что мешает это сделать?
цитата:
Не дає жити використовуючи дітей
Чтобы этого не происходило, Вам надо подавать заявление в суд на определение места проживания детей и регламентировать их встречи с отцом.
Для этого надо фиксировать поведение мужа. Угрозы, манипуляции, моральное насилие - все записывается и материалы предоставляются в суд, наряду с заявлениями в полицию и фактами вызовов полицейских.
В результате суд может ограничить встречи и общение детей с таким отцом.
цитата:
Ділюся з психологом, і неодноразово обговорювали
Вам надо не делиться с психологом, а работать по развитию уверенного поведения, чтобы Вы смогли противостоять мужу. А для этого - убирать страхи, обиды и чувство вины.
Если специалист, с которым Вы сейчас работаете, не видит этого, тогда меняйте психолога. Потому что одни лишь "обговорювання" не решат Вашу проблему.
цитата:
але будь які спроби донести йому, що я не повернуся ігноруються
Вам надо перестать это делать и вообще прекратить общение с мужем.
Найдите адвоката и решайте все с помощью полиции и через суд.
психолог онлайн
Доброго!
цитата:
Ніяк. Хижак ніколи добровільно не випустить свою здобич-жертву з пащі.
Невже Ваш психолог Вам цього не пояснив?
психолог онлайн
цитата:
Навіщо вам щось пояснювати і кому, просто робіть те, що надумали. Чи ви самі не впевнені в своїх словах?