проблеми зі сном
раніше це відбувалося коли сплю в кімнаті сама, але з часом почало турбувати і під час чиєїсь присутності поряд. Сниться жахіття, відчуття,що це все відбувається на яву і я прокидаюсь від переляку, плачу, є відчуття болю в серці, не реагую на когось але швидко приходжу в себе. Як з цим боротись?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
adriana, доброго часу доби!
Давайте розбиратися.
Як давно почалися проблеми зі сном?
Як часто?
Можливо Ви помічали, після чого є порушення сну або сняться жахи?
Що зараз відбувається в Вашому життя?
психолог онлайн
Нина Ивановна Уэнэм
Добрий ранок, adriano!
цитата:
Сниться жахіття, відчуття,що це все відбувається на яву і я прокидаюсь від переляку, плачу, є відчуття болю в серці, не реагую на когось
Зазвичай жахіття у ві сні відбувається через певні переживання в актуальному житті. Просто вони не знаходять адекватного проживання і відреагування. І тому приходять вночі, щоби завершити той початий процес за допомогою викривлених і насичених уявлень.
цитата:
але швидко приходжу в себе
Це позитивний знак, адже Ваша психіка вміє стабілізувати емоційний стан.
цитата:
Як з цим боротись?
От тільки не боротись. Краще зайняти позицію дослідника і розкрити механізм, що спричиняє появу нічних жахіть. Звернути увагу на актуальні події, бажання, мрії, сумніви, можливо, страхи. Також на значимі стосунки. Усі відповіді там. Звертайтесь до психолога. Разом вдасться розплутати цей незвичний клубок!
психолог онлайн
То, что психика не способна обработать в реальной жизни, с чем не справляется, о чем есть сильные переживания, все это переходит в сон. Поэтому важно разобраться в том, что с вами происходит.
Как давно начались проблемы со сном?
Что в вашей жизни происходит?
Какие чувства и переживания преобладают в вашей жизни?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день, andriana!
Швидше за все, стрес у вашому повсякденному житті – матеріал для нічних кошмарів. Тому розуміння джерел стресу та занепокоєння, а також навчання керуванням стресом можуть допомогти Вам зменшити кількість кошмарів та поганих снів.
Існує два способи роботи з проблемами сну: ліки та психотерапія. Безумовно, до медикаментозного лікування слід спробувати психотерапевтичні методи, наприклад, метод управління змістом сновидінь.
психолог онлайн
Добрий день. Що відбувається в вашому житті, коли ви не спите. Жахи здебільшого сняться тоді, коли організм перенапружений та перенаповнений емоціями.
психолог онлайн
цитата:
Сниться жахіття,
Ваши страхи и тревожность проявляются в Ваших снах.
цитата:
Як з цим боротись?
С помощью индивидуальной работы с психологом.