Симпатія іншого чоловіка
Вітаю.
Мені 31 рік, заміжня. Чоловік працює у свого товариша Анатолія, який являється власником фірми. Вони знайомі років 7, гарні віносини в них. Але від самого початку нашого знайомства з Анатолієм я звернула увагу як він на мене дивиться не звично, з якимось інтересом. У Анатолія є син, не одружений, вже не проживає з дружиною і шукає дівчину, він завжди вважав,що дружина з ним через його гроші.
Анатолій при наших зустрічах задає мені різного характеру питання,скоріше інтимні і відводить це на жарти. Одного разу він бачив як я вибирала автомобіль, він запропонував мені його купити, якщо я вийду за нього,знову посилаючись на жарт. При останній зустрічі ми в трьох обговорювали не вирішене важливе питання за мого чоловіка і поки він відійшов, Анатолій мені сказав,що все буде добре і поцілував мене в щоку. Він не соромиться при чоловікові прощаючись зі мною, пускати мені повітряні поцілунки. Відразу хочу сказати, ніякого поводу я Анатолію не давала і не даю.
Питання від: ; Вік: 31
Доповнення від автора
Питання в тому, що це за поведінка Анатолія, як її можна охарактеризувати?
І чи не являється це тим, що Анатолій хоче якимось чином доказати,що немає міцних стосунків і всі жінки заради грошей і готові покинути чоловіка

психолог онлайн
Что вам даст понимание, почему этот Анатолий так ведет себя?
Вам самой как подобные "шутки", поцелуй в щеку и тп поведение?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333447 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Я себе не комфортно відчуваю. Зі мною інші чоловіки ( на роботі,знайомі і т.д) так себе не поводять .
Потрібно розуміння як коректно відповідати йому, щоб не нашкодити відношенню між ним та чоловіком.
психолог онлайн
Вполне корректно сказать о том, что вам неприятны подобные шутки, поцелуи в щеку и вы просите так не делать впредь.
Но вот реакцию вы предугадать не можете.
А зачем вы пересекаетесь с Анатолием?
Можно не общаться?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333450 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Пересікаємося коли чоловік мене забирає з роботи і їде до нього звітуватися, вони дуже тісно спілкуються окремо від роботи. Він нас запрошує до себе та і на свята буває що разом.
Сказати чоловікові,що не хочу з ним пересікатися , це будуть відразу якісь питання до мене. Я йому цього не розповідаю, тому що дуже гарна зп і з роботою дуже туго в нашому місті.
До речі ревнощі від чоловіка були ,але закінчувалися тим що я не давала ніякого приводу, все обговорювали і тему закривали
психолог онлайн
Вікасит, доброго часу доби!
цитата:
А чому б це не запитати у самого Анатолія?
Як і Ви - всі інші можуть лише інтерпретувати це на свій лад, через призму свого досвіду, знань, травм і багато чого ще.. Але що насправді за цією поведінкою стоїть - може сказати лише сам Анатолій. Може має сенс з ним поговорити? Розказати що Вас бентежить та задати свої питання?
цитата:
Це Анатолій казав, чи це Ви так думаете?
психолог онлайн
цитата:
Сказати чоловікові,що не хочу з ним пересікатися , це будуть відразу якісь питання до мене.
Почему бы с мужем не поговорить откровенно про ситуацию, которая сложилась?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333452 для Наталия Павловна Венглинская
Анатолій відкрито заявляє це в моїй присутності, говорить що гроші це саме головне, хоча я йому говорила,що кохання за гроші ти не придбаєш. І часто він чоловікові говорить, що захоплюється нашими стосунками. Що не зважаючи на різні труднощі, дуже часто фінансові, ми залишаємося разом і підтримуємо один одного. Він в захваті від того що ми вдвох працюємо ( бо його колишня дружина не працювала ,він її примушував минулий рік влаштуватися на роботу) .
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333454 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Знаючи свого чоловіка це не вирішить питання, боюсь що гірше стане.
Це потрібно вирішити тільки з Анатолієм, бо всі ці вибрики проходять дуже обережно з його сторони. Я не вважаю за потрібне це розповідати
психолог онлайн
Почему тогда вы думаете, что
цитата:
?
И что значит хуже станет?
Из того, что вы пишите, похоже, что Анатолий пытается своим поведением решить какие-то свои проблемы с личной жизнью, пытается самоутвердиться за ваш счет.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333457 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Гірше, тому що його ревнощі будуть вже на якомусь підгрунті ( не з мого боку) ,йому він нічого не буде пред'являти я так собі думаю або ж Анатолій це все спихне на жарти, а я почну вислуховувати цю маячню .
От і я собі думаю що Анатолій має на меті доказати моєму чоловікові, якщо я на щось куплюся, що ніякої любові немає .
психолог онлайн
Наталия Горская
цитата:
Доброго вечора!
Чи можливо так, що Анатолій заздрить, що у вас з чоловіком є те, чого немає він? І за гроші не може придбати. І він банально хоче вас звабити, щоб довести щось для себе і полегшити власний біль, не зважаючи, що може розбити іншу сім'ю.
Можливо Вам варто відверто поговорити з Анатолієм, "розкласти всі крапки над І" та окреслити кордони, як свої так і його?
На разі делікатність питання становить загрозу для роботи чоловіка, але якщо не припинити його в зародку зараз, воно посилить проблеми в інших сферах.
психолог онлайн
Не совсем понимаю по поводу опасений реакции мужа. Что конкретно вы себе представляете?
Муж не поверит вам?
психолог онлайн
Роман Васильович Біленчук
Наталия Горская
Доброго вечора!
"Знаючи свого чоловіка це не вирішить питання, боюсь що гірше стане.
Це потрібно вирішити тільки з Анатолієм, бо всі ці вибрики проходять дуже обережно з його сторони. Я не вважаю за потрібне це розповідати"
Вирішити це з Анатолієм, значить дати конкретно зрозуміти людині, що вам не подобається поведінка, яку дозволяє собі чоловік. Це означає визначити свої особисті кордони у відносинах з цим чоловіком. Для цього існує тверде та просте слово НІ (НЕТ).
Чи вмієте чи говорити слово НІ, коли інші порушують ваші кордони та кордони вашої сім'ї? Чому дозволяєте іншому втручатися у ваші відносини з чоловіком?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333459 для Роман Васильович Біленчук
Я теж про це думала. Треба власне зручний час підібрати і озвучити питання Анатолію.
Але я зараз не розумію як правильно сформулювати це питання...і з чого взагалі розпочати розмову саме на цю тему
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333460 для Валентина Михайловна Жемчужникова
В тому і справа, що повірить
Тому що він вже натякав мені що я подобаюся Анатолію неодноразово.
Йому він претензії не пред'являє, а от я це періодично вислуховую
психолог онлайн
цитата:
Ну хоча б з того, що у Анатолія та вашого чоловіка стосунки у форматі робочих моменти і процесів. І це єдине, що вас з'єднує та пов'язує. А інші формати стосунків ви не приймаєте та не вітаєте.
І можливо вам варто переглянути спільні часопроведення на свята чи гостинні відвідування?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333463 для Ирина Николаевна Островерх
Вітаю. Тобто ви хочете сказати,що таким вибриками він втручається в наші відносини?
Не зовсім зрозуміла
психолог онлайн
Наталия Горская
"Тобто ви хочете сказати,що таким вибриками він втручається в наші відносини?
Не зовсім зрозуміла"
Так саме це я і хотіла вам сказати. Схоже він не тільки втручається, а поводить себе не дуже коректно, бо порушує ваші кордони, робить те, що вам не подобається. Чому ви не можете себе відстояти і припинити.
Що ви відчуваєте до цього чоловіка?
"Питання в тому, що це за поведінка Анатолія, як її можна охарактеризувати"
Поведінка називається пасивно-агресивна. Бо в ній присутні маніпуляції.
"Анатолій при наших зустрічах задає мені різного характеру питання,скоріше інтимні і відводить це на жарти. Одного разу він бачив як я вибирала автомобіль, він запропонував мені його купити, якщо я вийду за нього,знову посилаючись на жарт"
психолог онлайн
цитата:
Прежде чем начинать такой разговор, Вам надо понимать к чему он может привести.
Вероятнее всего Вы нравитесь Анатолию, но он вместо того чтобы открыто говорить о своих чувствах, занимается манипуляциями и
цитата:
втручається
в Ваши отношения с мужем.
Разговоры с манипулятором невозможно вести в открытую.
Для этого используется или противостояние манипуляциям или встречная манипуляция.
Для противостояния необходимо быть уверенной в себе и знать соответствующие техники.
Вы можете взять несколько консультаций, чтобы начать разбираться в этой теме.
Или могу порекомендовать Вам литературу, если хотите самостоятельно решить эту проблему.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Валентина Михайловна Жемчужникова
цитата:
Я йому цього не розповідаю, тому що дуже гарна зп і з роботою дуже туго в нашому місті.
Виходить, терпите всі ці неприємні та принизливі "жарти" через те, що цей Анатолій платить гарні гроші Вашому чоловіку?
Тоді виходить, що таким чином Ви підтверджуєте цинічні погляди цього Анатолія, що люди згодні багато чого терпіти
цитата:
заради грошей
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
цитата:
Окрім цих питань, є, на мою думку, більш важливі питання. Вони стосуються Ваших з чоловіком взаємин, того, на які жертви ви обидва готові йти заради матерільної вигоди(!)
Там обов'язково буде і про довіру одне одному, і про гідність чоловічу та жіночу, про здатність оберігати ваше спільне від нахабних і відвертих зазіхань "господаря життя", що дає роботу. І при цьому спокушає.
Цікаво, чому про один бік ситуації Вам начебто все зрозуміло, а про інший якось полуда на очах заважає?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333473 для Светлана Владимировна Киселевская
Порадьте будь ласка відповідну літературу
Доповнення від автора
На його пропозицію за автомобіль я відреагувала різко і відповіла що він дурень, що робить мені такі пропозиції посилаючись на те що я заміжня.
Його реакція була для мене не очікуваною, в нього так очі забігали, такого я його ще не бачила.
психолог онлайн
цитата:
Схоже, Ви здатні зривати маску з обличчя негідників.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333478 для Павел Леонидович Басанский
Виходить що так. Але я не мовчу зовсім, стараюсь коректно відповідати, не хамлю та не грубіяню, так як розумію що це може зашкодити
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333531 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Тоді це вже було не стерпно, в мене був спалах не розуміння,чому він так себе поводить.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Получается, что вас нужно хорошенько "достать", чтобы вы смогли отстоять свои границы. Но если так, то вежливо отвечать не получится. Лучше тогда не ждать и каждый раз ставить Анатолия на место, прерывая разговор при таких "шутках".
Что касается мужа, то тут и правда вопрос доверия и того, насколько деньги сейчас важнее, чем ваш комфорт.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333546 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Ще згадала ситуацію. Чоловік розповідав...у Анатолія є друг одружений, про щось вони там спілкувалися і Анатолій сказав що його дружина не гарна так як і твоя( тобто я). Через якийсь час ми всі зустрілися і Анатолій все твердив, що я йому не подобаюся...я не реагувала на це зовсім. Пройшов певний час, ми були в нього вдома на святкуванні і поки мій чоловік переганяв автомобіль, то Анатолій з пустого місця говорить, що якщо в нас не виходить завагітніти, він може допомогти.
Тут я теж не витримала, говорю якщо ж я не гарна то якого ти мені це пропонуєш і ми вже без тебе розберемося що нам робити.
Його реакція була такою : забігали очі, він трохи вжався в стілець і більше і слова не сказав. Все поглядав та мовчав.
Що це може означати?
Я так розумію,що він тільки грубу відповідь розуміє.
Але ж все одно з часом він дозволяє собі такі вибрики,наче не розуміє.
психолог онлайн
цитата:
Але я не мовчу зовсім, стараюсь коректно відповідати, не хамлю та не грубіяню, так як розумію що це може зашкодити
Але ж Ви бачите, що результату нема, він не зупиняється в своїх натяках та жартах:
цитата:
Тому що не вистачає принциповості та систематичності. А також необхідної жорсткості у відповідях:
цитата:
Я так розумію,що він тільки грубу відповідь розуміє.
Саме так. Ваш досвід спілкування із ним це довів.
Є сенс користуватися власним досвідом та висновками з нього. Для того він нам і дається.
психолог онлайн
цитата:
Порадьте будь ласка відповідну літературу
Сидоренко "Тренинг влияния и противостояния влиянию" (можно найти и скачать).
психолог онлайн
цитата:
наче не розуміє
Он не хочет и не будет ничего понимать. Поэтому прямые разговоры и не действует.
А
цитата:
тільки грубу відповідь розуміє
потому что Вы даете отпор.
Манипуляторы всегда преследуют свою цель и идут к ней.
И противостоять им можно только с помощью уверенного поведения и специальных техник.
психолог онлайн
цитата:
Що Вам притаманно в разі, якщо інші люди створюють нестерпну ситуацію? І добре б було усвідомити, від чого саме нестерпно. Тому спитаю, ким Ви себе відчули в той момент? На які почуття спровокував Ваш сімейший "благодійник"?
"Чому він себе так поводить?"
Дійсно, цікаве питання. Одна з відповідей криється в розкритті його мотивів. Напевно, зваблює. Користується своїм вигідним положенням. Чекає на "віддячення" від Вас. Сприймає себе удавом, а Вас кроликом. Можуть бути й інші варіанти. Та вони, як на мене, не настільки вагомі, наскільки важливі Ваша здатність усвідомлювати усі спектри реальності в цілому - свої почуття, наміри і можливості їх втілити, а також зовнішні впливи, тобто гру Пана Анатолія(!)