Як налагодити відносини з мамою
Доброго дня.
Останнім часом ми з мамою втратили взаєморозуміння в деяких питаннях.До років 20 я ніколи не сперечалась з мамою, зі всім погоджувалась.Так вийшло, що в мене були проблеми зі здоров'ям,була операція, і мама повністю мене забезпечувала.Звичайно я допомагала чим могла, вся хатня робота була на мені..
Можна сказати, я жила в гіперопіці.Моя мама ніколи мене не контролювала,але самостійною людиною я себе назвати не можу.В мене страх жити окремо.*Ти будеш жити сама, десь,вдруг хтось образить,а вдруг те,вдруг це*
Навіть коли я сама хотіла вирішувати якісь питання, завжди чула її думку,і робила так, як скаже вона.
З 14 років в мене почались
підліткові висипи на спині,акне.. і почала розвиватись дурна звичка-дерти шкіру.Мама помічала це, казала щоб не здирала ці прищі. Пробувала мене лікувати спеціальними засобами від акне.З часом вони проходили, але моя звичка так і залишилась...Мені вже 25 і я до цих пір це роблю.Тільки 3р назад я дізналась, що ця звичка має назву.ОКР..
В мене був шок,що стільки років минуло,я не знала що це таке.. коли розказала про це мамі, вона сказала що я собі сама все придумую,що мені не потрібен психолог,що я сама собі маю допомогти.Насправді в мене багато проблем, які я хотіла вирішити сама.В мене багато комплексів,низька самооцінка, тривожність,невпевненість.ще й агресія додалась
І що я тепер чую від мами?
Сьогодні я почула таку фразу *якби ти була самостійною,і вирішувала щось сама.мені було б легше.набридло це почуття вини.сама розбирайся в своєму житті..*
Тобто,після стількох років,коли моя спина вся в шрамах...я маю вирішувати сама.Коли я говорила,що мене турбує ця проблема,я вислуховувала від рідних насмішки,підколки,мене присоромоювали.Я почувалась винною,що це роблю,і продовжувала себе дерти
І так в багатьох речах,я хотіла одне,мама наполягала на іншому
Навіть в особистому житті,у16 р зустрічалась з хлопцем,він мене кохав,я його ні.Але мама запевняла, що кохання прийде, що він порядний і хороший,але я відчувала,що хлопець не той,ким здається.Зі мною він був один,а з друзями інший.Потім ми розстались по моїй ініціативі.Я покохала іншого.мама дорікала, що я ще пожалкую..рік тому ми знову зійшлись,я зрозуміла,що кохала його,що мама права.Я хотіла створювати з ним сім'ю. Але він став іншим,вже не було почуттів до мене.я це зрозуміла,коли він сказав,що друзі для нього завжди будуть на 1місці.Ми розійшлись,я болісно переживала,а він швидко знайшов іншу.
Як мені бути самостійною,якщо кожне моє рішення критикується?
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Почати вибудовувати власні кордони, власне бачення через власний досвід.
психолог онлайн
цитата:
Як мені бути самостійною
Пока у Вас есть
цитата:
багато комплексів,низька самооцінка, тривожність,невпевненість.ще й агресія
Вы не сможете стать самостоятельной, к сожалению.
И Ваша мама уже не имеет к этому никакого отношения.
Да, она виновата в том, что это все сейчас есть у Вас.
Но человек, которому исполнилось 18 лет, уже должен сам решать свои проблемы, без оглядки на родителей.
Поэтому если Вы действительно хотите стать самостоятельной (а не пытаться что-то доказать своей маме), Вам придется прорабатывать все свои проблемы в индивидуальной психотерапии с психологом.
психолог онлайн
Доброго ранку, July!
цитата:
ЯК НАЛАГОДИТИ ВІДНОСИНИ З МАМОЮ
Помітно, як крадинально змінились стосунки з мамою останнім часом. Звісно, Ви розгублені. Можливо, гніваєтесь. Але, головне, що шукаєте рішення. Тому варто спочатку прояснити, якими Ви прагнете бачити стосунки з мамою? Що в них має відбуватись?
І лише потім, буде видно, що для цього потрібно робити на рівні вчинків.
цитата:
Згальні висновки довлі прості: позбуватись критики і будувати своє власне Я таким чином, щоби були здатні самостійно вирішувати свої життєві завдання. Тобто формувати власну думку і свої автономні погляди, навичку спиратись на себе. стоячи перед будь-яким вибором. Нести персональну відповідальність за свої рішення і дії.
Зверніться до психолога індивідуально. З ним буде єфективніше і швидше вирівнятись і далі крокувати життєвим шляхом як доросла і вневпена в собі людина.
психолог онлайн
Вам нужно сепарироваться от мамы. До 20 лет ни о чем не спорить это означает, что вовремя, в подростковом возрасте этот процесс не происходил.
Лучшим вариантом будет обратиться к психотерапевту, чтобы начать взрослеть психологически. Сепарация это нелегкий процесс, достаточно болезненный, ведь придется искать себя, отстаивать свое мнение, держать свои границы, сталкиваться с недовольством мамы (а ваша мама похоже очень хочет, чтобы вы были зависимой и слушались ее). Это требует наличие ресурса и поддержки.
На моей страничке есть две статьи про сепарацию. Там есть достаточно много информации про данный процесс, чтобы вы понимали о чем речь и с чем вы столкнетесь. А так же про то, какие бонусы вы получите после сепарации
психолог онлайн
Доброго, July!
ОКР - то наслідок внутрішніх емоційних проблем. А вони в тому числі і в захмарній кількості злості та гніву на матір, за її тотальний вплив на Ваше життя, і ці руйнівні почуття Ви не в змозі виразити за адресою, тобто мамі. Бо повністю від неї залежите - і матеріально, і морально - що вона подумає та скаже на Вашу злість до неї (але ж можна уявити, що - "невдячна, а я стільки добра тобі зробила, а ти...")
Самостійною, July, станете ЛИШЕ ТОДІ, коли з'їдете від мами та пройдете лікувальний курс психотерапії з психологом. І саме в такому порядку! Доки не з'їдете та не пройдете - забудьте про це. А якщо ніколи - то жити Вам навічно з мамою та порушенною психікою.