Як бути,коли наступає важкий період в стосунках?
Виникає депресія через непорозуміння з коханою людиною. Почались часті скандали та спори через друзів,з якими проводить 5 днів в тиждень. Звичайно що мене це не влаштовує, багато раз я намагалась поговорити та обсудити ситуацію ,але завжди получала лише одну відповідь «Навіщо? Ми всерівно через деякий час забудемо та все буде як було». Я стараюсь обяснити що мені як дівчині дуже важко без уваги,без проведеного часу разом. Якщо ще 4 роки тому ми 6 годин на день могли розмовляти, дивитись серіали та просто проводити час разом, то зараз хочаб 1 раз в тиждень таке було ,це було б уже для мене неможливе:((. Я кожного разу запевняю себе що все буде добре, але більше так не можу(,по першому дзвінку друга він готовий одразу одягатись і іти(. І розмовляти також відмовляється , ця ситуація викликає у мене депресію(
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
цитата:
розмовляти також відмовляється , ця ситуація викликає у мене депресію(
Навіщо вам в 20 років депресія?
Ви в стосунках більше 4 років,тобто нормально звіритися про почуття, плани на майбутнє, пріоритети і так далі.
Якщо спільних цінностей залишається достатньо для продовження стосунків, то це прекрасно, якщо ні - то далі вам вирішувати, що з цим робити.
Із того, як ви пишите, розумію, що для хлопця не проблема, що для вас є проблемою. Ви непочуті і неприйняті в цьому місці.
Розмовляйте з ним ще про це. І в залежності від... Робіть висновки.
психолог онлайн
цитата:
Як бути
Похоже что
цитата:
важкий період в стосунках
цитата:
наступає
только для Вас, так как Вашего любимого человека все устраивает -
цитата:
Навіщо? Ми всерівно через деякий час забудемо та все буде як було
Поэтому сам менять свое поведение он не будет.
Если же Вы хотите, чтобы он изменился, то для этого Вам придется вести себя с ним по-другому.
Но тогда у Вас должна быть сильная мотивация быть с этим парнем. Потому что Вам придется тратить свое время, энергию и деньги, работая над собой ради этой цели в индивидуальной психотерапии.
Відредаговано автором 06-02-2023 06:13:09
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Доброго ранку!
цитата:
ЯК БУТИ,КОЛИ НАСТУПАЄ ВАЖКИЙ ПЕРІОД В СТОСУНКАХ?
Важливе і нагальне, судячи з допису, питання. От, дійсно, як бути? Які рішення будуть правильними? На чому потрібно їх грунтувати? Що робити з почуттями? Та ще багато додаткових питань з'являється, а відповіді, на жаль, нема.
Отже, потрібно ці відповіді шукати. Де шукати? В собі, в своїх цінностях і переконаннях, у досвіді, у підтримці інших людей...
Виходячи з наведеного, давайте спробуємо намалювати без викривлень хід подій за останні 4 роки. Що було на початку
цитата:
Якщо ще 4 роки тому ми 6 годин на день могли розмовляти, дивитись серіали та просто проводити час разом
А сьогодні
цитата:
Почались часті скандали та спори через друзів,з якими проводить 5 днів в тиждень.
цитата:
по першому дзвінку друга він готовий одразу одягатись і іти(. І розмовляти також відмовляється
А у Вас
цитата:
ця ситуація викликає у мене депресію(
, з якою Ви боретесь дивним, напевно, звичним для себе чином
цитата:
Я кожного разу запевняю себе що все буде добре
Не буде добре з людиною, яка реагує на суттєві зміни у стосунках депресією(!) Це потрібно усвідомити.
Зміни потрібно прийняти або не прийняти. Тоді буде визначеність, через яку депресія відступає.
Для цього варто замислитись на декількома вкрай важливими питаннями.
Чим наповнене Ваше життя?
Що Вам цінного і бажаного дають стосунки?
Чи готові Ви разом з хлопцем працювати над взаєминами, бути цікавими одне одному?
Які погляди потребують змін? І так далі.
Це я знову про пошуки відповідей. Зрештою, пошуки свого стилю життя і уміння будувати гармонійні стосунки. Разом з психологом цей шлях долати краще.
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Доброго часу доби!
Скажіть, а заради чого Ви продовжуєте стосунки, в яких хлопець Вами нехтує і неповажає, а Ви страждаєте?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Как часто вы сейчас видитесь?
Как проводите время?
Сколько времени вы бы хотели видеться?
Что ценного в отношениях?
Что вам, помимо озвученной проблемы, не нравится в МЧ и ваших отношениях?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
цитата:
Я кожного разу запевняю себе що все буде добре, але більше так не можу(,по першому дзвінку друга він готовий одразу одягатись і іти(. І розмовляти також відмовляється
Доброго дня. Яким чином все стане добре, коли хлопець не збирається щось змінювати і навіть розмовляти про те, що Вас не влаштовує у стосунках?