Я не знаю що робити на побаченні
Я вмію непогано знайомитися з новими дівчатами і просто добре проводити час по-дружньому. Кожного разу, коли я намагаюся перейти на інший рівень стосунків, я не знаю що відбувається, але це завжди закінчується провалом.
У мене питання: чи можу я прямо зізнатися дівчині, що не знаю що робити?
Сказати щось на зразок: «Чесно кажучи, я не дуже розумію що робити далі. Ти мені дуже сподобався і я хочу тебе поцілувати і обійняти. Це буде норм. для тебе?» Це хороша ідея?
Або, можливо, щось на кшталт цього: «Мені б дуже хотілося з тобою обійматися. Якщо тобі подобається ця ідея, давай спробуємо і подивимося чи нам це сподобається. Як ти до цього ставишся?»
Деякі уточнення:
* Будь ласка, не пиши що це станеться природним шляхом, якщо я продовжу просто дізнаватися її більше. У мене це не працює - ми будемо просто друзями.
* Я вже якось задавав подібне питання, і воно було сприйняте як неначе головна ідея стосунків для мене це швидкій секс. Це не так, просто якщо я не проявляю активності це закінчується тим, що я залишаюся просто другом (таке вже було декілька раз).
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня, Олег. Ви чудово помітили, що якщо
цитата:
я не проявляю активності це закінчується тим, що я залишаюся просто другом (таке вже було декілька раз).
Тому що якщо не проявляти активності, то навряд чи можна отримати те, що хочеться. Наприклад взяти роботу, є співробітники, які просто виконують свої обов'язки, не виявляючи при цьому ініціативи чи творчості. А є ті, що виконують свої обов'язки, виявляють ініціативу, ведуть активну діяльність. І в результаті: кого, швидше за все, помітить начальство?
Будувати стосунки та переходити від одного етапу до іншого – це теж навички. А навички виробляються з досвіду, який буває як позитивний, так і негативний (залежно від того, як його сприймають), але які виходять із дій.
Можливо дівчина, якій Ви скажете, що не знаєте, як вчинити далі і відчуваєте розгубленість, подивиться на це, як на щось цікаве і щире, а можливо навпаки - розцінить ваші слова в протилежному руслі.
Питання в тому, чому Ви питаєте:
цитата:
чи можу я прямо зізнатися дівчині, що не знаю що робити?
Ви шукаєте схвалення чи підтримки?
психолог онлайн
цитата:
Олег, мушу сказати, що Ви поводитесь вельми цікаво, відкривши тему
цитата:
Я НЕ ЗНАЮ ЩО РОБИТИ НА ПОБАЧЕННІ
Поясню, чому я так вважаю.
Спочатку заявили, я не знаю, що робити...
Потім "я не знаю. що відбувається", ніби Ви на тих побачаннях не присутні.
І далі конкретні варіанти рішеннь, в доцільності яких маєте сумніви. Адже, було б по-іншому. Ви б не питали.
От тому я використав слов "цікаво", хоча б доречніше було взяти слово "дивно."
Вважаю, що корисно для Вас було б дослідити, а що ж, насправді, відбувається на побаченні?
Чому Ви стаєте безпорадним? А вже потім шукати способи, як з цим впоратись. Тобто вирішити проблему позитивно.
психолог онлайн
На каком по счету свидании вы хотите переходить на другой уровень отношений?
Что вам останавливает просто взять девушку за руку или приобнять для начала?
Как в целом проходят ваши свидания?
Доповнення від автора
Для відповіді на запитання розкажу, наприклад, останнє побачення: Ми знайомі рік. Була напевно що 20 зустріч, але так як дівчина зайнята, а також їздить закордон по роботі, ми зустрічаємося рідко. Переписувалися і спілкувалися по телефону майже кожний день.
Я їй говорив прямо що вона мені подобається ще з самого початку. Наше знайомство почалося з того, що я їх сказав що вона мені подобається і я хочу з нею якось поспілкуватися.
Те що вона мені довіряє, це точно. Вона мені розказала під час однієї переписки, що вона займається танцями на пілоні, маю на увазі спортивними, в одязі. Я її попросив скинути якесь відео, і вона це зробила. Тобто це її секрет, ніде про це вона не каже P.S. [я тут це озвучую тому що це анонімно. Звичайно в реальному житті я не розповідаю секрети, навіть якщо ми розсталися.] Я спочатку зробив комплімент про те що вона майстерно танцює, а потім щодо її тіла. Вона на два компліменти відреагувала позитивно.
На побаченні кожний раз коли я пробую її обняти, взяти за руку чи поцілувати, вона каже “я ще не готова”. Хоча в неї вже були хлопці, навіть просто був секс без стосунків — вона мені про це розповідала.
Коли я запитую що не так: вона каже що просто не готова. Тобто це не один раз таке було, я на деяких побаченнях пробував, але сильно не нав'язувався.
В мене пропало бажання з нею говорити. Звичайно вона мені нічого не зобов'язана. Але я відчуваю це як приниження, що вона не готова саме до мене.
Попередня дівчина теж говорила “що вона ще не готова, не впевнена, не знає” коли я пробував якось взаємодіями з нею на фізичному рівні: обійняти, взяти за руку, поцілувати і т.д. Але це закінчилося тим, що вона знайшла собі іншого хлопця і завагітніла від нього, дізнався з соц. мереж.
Тому я хочу зараз зробити для себе умовні часові межі, скільки я готовий витрачати на спробу. Мені вже 26 років і всі стосунки закінчуються однаково — дружбою чи повним розставанням.
Я цікавлюся якщо я відверто скажу дівчині що я не знаю як що робити, що буде. Навіщо це мені ? - якщо вона скаже так, я буду впевнений в тому, що дівчині теж подобаються фізичні стосунки зі мною. Тобто додасть впевненості, ясності в тому що я роблю.
Принципі відповідь психолога Світлани мене влаштовує. Я хотів просто почути що це не щось безглузде, а ідея яка можливо запрацює. Я ж правильно зрозумів ?
Але якщо Ви напишете мені ще якісь поради як можна зрозуміти чи дівчинні буде приємно перейти на фізичні стосунки, то буду вдячний.
психолог онлайн
Олег, краще не говорити з дівчиною про це, а просто поетапно та поступово робити: спочатку торкатися, потім обіймати, врешті-решт цілувати - і спостерігати за НЕВЕРБАЛЬНОЮ реакцією дівчини. Тобто дивитись не на її слова, а на мову її тіла.
Бо якщо дівчина НЕ ГОТОВА, або взагалі НЕ ХОЧЕ фізичного контакту з Вами, Ви це відчуєте на тому ж тілесному рівні - вона буде сторонитися Вас фізично, збільшувати дистанцію, вириватись з обіймів тощо. І навпаки, якщо їй будуть приємні Ваші доторки, обійми тощо - Ви теж це відчуєте. В такому разі Ви їй подобаєтеся як хлопець.
І тілесно збрехати в неї не вийде в принципі, чого не скажешь про слова.
А на самому початку спостерігайте за поглядами дівчини - як часто та як довго вона на Вас дивитиметься. Це - показник симпатії. Довго та часто - симпатія є. Уникає поглядів і сама намагається не дивитися - нема.
психолог онлайн
цитата:
Я цікавлюся якщо я відверто скажу дівчині що я не знаю як що робити, що буде.
Девушки и так чувствуют Вашу неуверенность.
А что будет, если Вы про это еще и начнете говорить?
цитата:
ідея яка можливо запрацює. Я ж правильно зрозумів ?
Как же эта идея
цитата:
запрацює
если Вы ответственность за принятие решения хотите переложить на девушку?
То есть Вы не берете ответственность и не совершаете действий и ожидаете, что это начнет делать девушка?
Так она этого ждет от Вас.
Именно действия (поступки), а не слова, говорят о наличии уверенности у человека.
А если Вы чего-то боитесь, то лучше проработать свои страхи с психологом, а не ждать что девушка Вам
цитата:
додасть впевненості
Відредаговано автором 08-02-2023 04:13:39
психолог онлайн
Интересно было бы ещё понять как вы выбираете девушек, что они не готовы все никак даже для объятий на 20й встрече.
А ещё важно понимать, как девушкам рядом с вами.
Все это возможно на терапии сделать с психологом.
Со сколькими девушками вы пробовали строить отношения?
Был ли хоть один удачный опыт отношений?
Где и как вы знакомитесь с девушками?
психолог онлайн
Дякую, Олеже за ваше доповнення до питання.
"Я цікавлюся якщо я відверто скажу дівчині що я не знаю як що робити, що буде. Навіщо це мені ? - якщо вона скаже так, я буду впевнений в тому, що дівчині теж подобаються фізичні стосунки зі мною. Тобто додасть впевненості, ясності в тому що я роблю."
Уміння говорити (можна навіть сказати демонструвати, заявляти) про свої потреби, бажання та цілі - це один із критеріїв побудови будь-якого роду комунікації. Озвучити свої бажання та цілі цього спілкування, таким чином, щоб не завдати шкоди співрозмовнику, партнеру, оточуючим, а також почути та прийняти його/її бажання, цілі – це одна з основ здорової комунікації. Таким чином, якщо ваші цілі збігаються, то люди йдуть в один бік і їх спілкування триває. Якщо ні, то сенс?
"Тому я хочу зараз зробити для себе умовні часові межі, скільки я готовий витрачати на спробу. Мені вже 26 років і всі стосунки закінчуються однаково — дружбою чи повним розставанням."
Якщо я вас правильно розумію, Олег, то ваша мета - це побудова не дружніх стосунків, а любовних, можливо надалі сімейних. А яка ціль вашого спілкування у тієї дівчини, з якою ви спілкуєтеся, Ви знаєте? А вона знає про вашу мету спілкування з нею? Якщо ні, то яким чином ви повинні дізнатися про це?
Також я б хотіла запропонувати вам замислитися над тим, чому ви вибираєте собі в пару: спілкування з такими жінками, які, скажемо так, "не сприймають" вас, як можливого партнера для побудови сімейних стосунків у майбутньому?