Заплутався в собі та не можу зрозуміти себе
Не маю змоги наразі поспілкуватися з кимось, про себе, свої потреби, що мене турбує, та що я відчуваю і взагалі яка я людина, не маю ні кого навіть із близьких людей з ким можу це обговорити, через відчуття незрозумілості і неприйняття мене та моїх думок, але зараз дуже хочеться х кимось поділитись
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Татьяна Штапова
Наталия Павловна Венглинская
Тож в чому річ? Поділіться із нами.
Які у Вас потреби, що Вас турбує, що Ви відчуваєте, яка Ви людина?
Відредаговано автором 08-02-2023 02:12:36
психолог онлайн
цитата:
але зараз дуже хочеться х кимось поділитись
Вы можете поделиться всем, чем хотите, на индивидуальной психотерапии.
Рассматриваете такой вариант?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго ранку. Зазвичай люди і звертаються до психологів, щоб поспілкуватись про себе. Можна почати на цьому форумі, більш детально написати, що Вас турбує, або вибрати психолога для індивідуального спілкування.
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
ЗАПЛУТАВСЯ В СОБІ ТА НЕ МОЖУ ЗРОЗУМІТИ СЕБЕ
Співчуваю Вам. Якщо є потреба - її варто задовольнити.
Щоправда, у Вашому випадку можливі варіанти. Наприклад, поділитись з кимось. Відкритись, щось відчути... Це можна зробити з тим, хто хоче слухати.
А щоб зрозуміти і розібратись, то, вважаю, для цього потрібна взаємодія з фахівцем. Саме взажмодія, а не звичне спілкування. У взаємодії інша глибина, інший рівень усвідомлення. Там, окрім прийняття, ще є підтримка та допомога.
Отже, обміркуйте мої слова. Вони допожуть визначитись з перспективами спілкування на форумі.