Как избавиться от неимоверной ревности?
Здравствуйте,У меня такая проблема...
Я ревную свою девушку к её подругам..
Любая тактильность,любые нежные слова от нее в их сторону или же с их стороны в её,У меня сразу начинает идти агрессия,но агрессия не к ней самой,а к её подругам..Я знаю,что она не перейдет грань дружбы,знаю,что она верная,но не могу ничего поделать с ревностью...Она убивает,сжирает изнутри,зачастую из за этого У нас происходят ссоры..Я пыталась как это убрать,через силу стараться относится спокойно,но У меня не получается..Я не знаю что делать,я понимаю что дальше так продолжаться не может..Чтобы вы понимали,я могу приревновать её даже к её двоюродной сестре...Это какой то Ад,прошу У вас помощи.
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Добрий день.
цитата:
КАК ИЗБАВИТЬСЯ ОТ НЕИМОВЕРНОЙ РЕВНОСТИ?
Розібратися в першопричинах ревності і які справи з вашою самооцінкою - в індивідуальній роботі з психотерапевтом.
психолог онлайн
цитата:
прошу У вас помощи
Для того чтобы перестать ревновать, Вам надо будет убирать страхи (в частности, страх потери) и развивать (или возвращать) свою уверенность.
Сделать это можно будет в индивидуальной психотерапии со специалистом.
Вы рассматриваете вариант работы с психологом?
Или рассчитываете решить свою проблему самостоятельно?
психолог онлайн
Доброго дня, Аліна
Ревнощі - це рекетне почуття, яке руйнує і вас і ваші стосунки з партнером. Ревнощі, це завжди про низьку самоцінність та страх втрати. У вашому випадку ревнощі виникають незалежно від поведінки дівчини і за відсутності приводу. Тому що вони живуть всередині вас і, швидше за все, така ваша поведінка буде повторюватися і з іншими партнерами.
Щоб з цим впоратися, вам потрібно працювати з психотерапевтом над власною самоцінністю і впевненістю в собі. Якщо ви будете впевненою в собі, в тому, що ви приємна і цікава доя інших, що ви достойні любові, у вас відпаде потреба контролювати і хвилюватися. Ви будете розслаблені, бо знатимете, що близькі поряд з вами з власного бажання і це їм подобається.
психолог онлайн
цитата:
Я ревную свою девушку к её подругам..
Привіт) У вашому випадку, швидше за все, можна рекомендувати кілька стратегій, які допоможуть вам впоратися з почуттям ревнощів. Вони можуть включати:
Боротьба з негативними думками: Ревнощі часто можуть підживлюватися негативними думками і переконаннями, наприклад, відчуттям власної неповноцінності чи неадекватності порівняно з іншими. Тут ви вчитесь розпізнати ці думки і кидати їм виклики, а також розвинути більш позитивну самооцінку.
Підвищення самооцінки: Низька самооцінка можга зробити вас більш вразливою до почуття ревнощів. Тут потрібна робота з психологом, щоб підвищити вашу самооцінку та впевненість у собі, щоб ви відчували меншу загрозу з боку інших.
Розвиток навичок Асертивності: Асертивність може допомогти вам виражати свої почуття і потреби в здоровий і впевнений спосіб, що може зменшити почуття ревнощів. Робота з психологом може допомогти вам розвинути ці навички.
Покращення стосунків: Психолог також може допомогти вам проаналізувати та покращити ваші стосунки з іншими людьми. Це може включати покращення комунікативних навичок, побудову довіри та вирішення конфліктів.
Техніки усвідомленості та зменшення стресу: Нарешті, психолог може порекомендувати вам техніки усвідомленості і зниження стресу, такі як медитація і глибоке дихання, щоб допомогти вам впоратися з ревнощами і знизити загальний рівень стресу.
Важливо зазначити, що кожна людина унікальна, і конкретні рекомендовані стратегії будуть залежати від конкретних потреб і ситуації, в якій ви перебуваєте.
Якщо вам здалося що я можу вам допомогти, тоді я щиро запрошую вас на консультацію.
Мої контакти вказані в профілі.