Тривожний стан
Прошу допомогти. Потрібно йти до лікаря?
Нижче перелік симптомів які за собою помічаю, і які дуже негтивно впливають на моє життя. Поточний стан дуже втомив
1. Постійне відчуття тривоги і напруженності. Через роботу та інше. Нещодавно була перша в життя панічна атака.
2. Постійні нервові подьоргування ногами, руками. Розчухую мілкі нерівності на шкірі, особливо лобі. На автоматі, без наміру.
3. Потреба щось пересувати, крутити в руках, шкрібати коли спілкуюсь з іншими.
4. Поганий апетит. В робочий час взагалі не хочу їсти. Часто апетит повертається лише ввечері.
5. Страх в спілкуванні з людьми/коллегами. Абсолютна неспроможність завести нові знайомства/дружбу.Мета будь якої розмови - якнайшвидше її закінчити.
6. Пригнічений стан, особливо після дня в оточенні людей.
7. Постійна потреба щось слухати або дивитись на телефоні щоб відволікатись від тривожних думок. Без навушника важко заснути.
8. Невпевненість в собі.
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня.
Ви назвали досить багато симптомів і вони справді можуть сильно вас виснажувати і псувати якість життя.
Вам однозначно потрібна робота з психотерапевтом і було б добре звернутися на консультацію до психіатра. Це два окремі спеціалісти, робота з якими триває паралельно.
Психіатр за потреби зможе призначити вам препарати, які тимчасово знизять симптоми. А психотерапевт допоможе розібратися з причинами тривоги і налагодити ваше життя, щоб ви були розслабленою і більш задоволеною.
Відредаговано автором 10-02-2023 16:59:01
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Согласна с коллегой.
Психиатр поможет вам облегчить симптомы. Но именно работа с психотерапевтом поможет вам разобраться в том, что и почему с вами происходит и сделать так, чтобы нормализировать ваше состояние, снизить тревожность и дискомфорт от общения с людьми.
психолог онлайн
цитата:
Потрібно йти до лікаря?
Схиляюсь до думки, що так.
Не тягніть. Чим скоріше звернетесь, тим буде краще для Вас. Зрештою, менше часу і зусиль знадобиться для одужання.
психолог онлайн
цитата:
Потрібно йти до лікаря?
Да, Вам надо обратиться к психиатру и пройти медикаментозное лечение, в случае необходимости.
И только после того, как Вы стабилизируете свое состояние с помощью медикаментов, надо будет начинать индивидуальную психотерапию с психологом.
То есть это будет не параллельный, а последовательный процесс - вначале врач и лечение, а потом уже психолог.
психолог онлайн
Так, потрібно йти до психіатра і можливо ще вчора.
Схоже на глибокий тривожний розлад.
А опісля до психотерапевта. Бо окрім медикаментів бажана й психотерапія.
Відредаговано автором 12-02-2023 01:41:32