як знайти роботу, яка приноситиме задоволення і дохід?
мені 18 і я дуже хочу почати сама заробляти, так як не хочу залежити від батьків і хочу полегшити життя своїй мамі. у мене вже були спроби роботи, я працювала на складі, купила собі телефон, там було дуже важко і я пішла. потім працювала ше на деяких роботах, але завжди не складається. зараз розглядаю роботу в кол-центрі, але як наче роблю це з дефіциту, відчуваю сором за те, шо я не заробляю гроші на фоні цього все заїдаю, не задоволена своїм життям, собою, плачу постійно, не маю друзів, сама в чужій країні 😩 я не знаю, шо робити
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Почнемо з доходу. Ідіть на роботу на яку Ви можете влаштуватись зараз і яка буде оплачуватись, тобто приносити Вам дохід. Дохід принесе Вам певне задоволення. А що стосується будь-якої роботи, принесе вона Вам задоволення або ні, Ви не дізнаєтесь доки не спробуєте
психолог онлайн
цитата:
не задоволена своїм життям,
Це нормально,якщо не впадати в жалість!
психолог онлайн
цитата:
як знайти роботу, яка приноситиме задоволення і дохід?
Для этого Вам придется совместить "хочу", "могу" и "надо".
И если хотите осуществить свое желание, Вам необходимо будет:
1. Определить свои "хочу" - профессиональные интересы и склонности (желания и потребности в определенных видах деятельности). От этого зависит привлекательность работы, интерес к ней.
2. Оценить «могу» - профессионально важные качества, определяющие проф. пригодность. Кроме здоровья и квалификации, сюда относятся способности - индивидуальные качества человека, от которых зависит возможность успешного осуществления деятельности (например, темперамент).
3. Узнать, что "надо" - какие профессии пользуются спросом у работодателей на рынке труда. Иначе говоря, определить что сегодня востребовано.
В результате Вы получите интересную и привлекательную работу, соответствующую вашим способностям и пользующуюся спросом на рынке труда.
Відредаговано автором 19-02-2023 06:55:06