Так все легко чи я сама проблеми бачу
Доброї ночі! У мене виникла проблема і я не можу сама розібратися. Мій хлопець мене зве жити до себе він живе в сільській місцевості а я в невеличкому містечку відстань 20 км. Проблема в тому що він працює водієм на фурі і його не має вдома аж цілий місяць і приїздить додому лише на 10 днів . Він живе сам окремо від батьків але в дім ще потрібно докупляти меблі . Ви самі розумієте який зараз час і яке все дороге. Але виходить так що я там буду жити сама без хлопця і коли я йому це кажу то він мені говорить ( а що мені кинути роботу і сидіти з тобою) так діло в тому що він любить їздити за рулем і міняти роботу не буде бо він хоче тільки їздити на фурі. А мені люди кажуть ( що це виглядає так ніби я поїду йому стерегти дім ). Я заплуталася і не знаю що робити.
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Добрий вечір. Якщо вас запрошує до вас хлопець до себе додому без меблів, можливо він візьме відповідальність за те, щоб меблі зявилися в його домі?
В чому саме ви заплуталися? Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
цитата:
Я заплуталася і не знаю що робити.
А Вы сами что хотите?
Если отбросить мнение парня и других людей, то что Вы сами думаете по этому поводу -
цитата:
хлопець мене зве жити до себе...
?
Відредаговано автором 19-02-2023 05:24:17
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334760 для Віталія Юріївна Мельник
Добрий день! Там є тимчасові меблі . Я просто не знаю , що мені робити адже його практично там не буде і виходить я там просто буду сама сидіти.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334777 для Светлана Владимировна Киселевская
Я хочу з ним жити але виходить так , що я там сама жити буду без хлопця тому що його не буде вдома. Я йому про це говорила , а він стоїть на своєму .
Доповнення від автора
Це не буде виглядати як сімья ( я буду жити в нього вдома, а він у фурі) як це зі сторони виглядатиме.
психолог онлайн
цитата:
Я йому про це говорила , а він стоїть на своєму .
Вы хотите, чтобы он поменял работу?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334802 для Светлана Владимировна Киселевская
Він уже 2 роки працює на новій пошті їздить по Україні на фурі. Зараз такий час що роботу знайти важко тим паче , що я сама не працюю . Працювала закордоном. Я йому казала щоб їздив по менше ( сказав , що три неділі буде їздити а 10 вдома) а ще він їздить без напарника тобто сам .
психолог онлайн
цитата:
Зараз такий час що роботу знайти важко тим паче , що я сама не працюю
Он не может поменять работу и Вы не работаете. Тогда какие есть варианты?
цитата:
сказав , що три неділі буде їздити а 10 вдома
Это Вам подходит?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334807 для Светлана Владимировна Киселевская
Він сказав мені щодо грошей то це не мої проблеми він буде мене забезпечувати . Ми вже з таким стикалися що він не працював і це була картина жахлива . Я не знаю чи мені це підходить бо ми ще не пробували так жити наданий момент я живу вдома , а коли він приїздить додому то він мене заберає до себе, а коли їде на роботу то я їду додому.
психолог онлайн
Так в чем заключается Ваша проблема?
цитата:
наданий момент я живу вдома , а коли він приїздить додому то він мене заберає до себе, а коли їде на роботу то я їду додому.
Если это Вам подходит, оставьте все как есть сейчас.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334810 для Светлана Владимировна Киселевская
Залишити то можна але це вже продовжується досить довго і потрібно щось віришувати як бути далі. Можливо це в мене страх жити самій я ніколи не жила сама.
психолог онлайн
цитата:
Можливо це
Рекомендую Вам взять индивидуальную консультацию и разобраться в первую очередь в себе и своих желаниях.
цитата:
в мене страх
Этот и другие страхи как раз и мешают Вам понимать, что Вы хотите от парня и отношений с ним.
Поэтому надо проработать страхи и вернуть уверенность в себе. После этого Вы перестанете сомневаться в своих действиях и сможете принять оптимальное решение. И тем самым решите свою проблему.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334816 для Светлана Владимировна Киселевская
Можливо і так я висловлюю свої бажання хлопцю а він робить вигляд що не чує мене . Він хоть і дорослий вже і має дім свій і працює але його батьки ще маніпулюють ним поки він їх питання не віришить тоді все інше. Він не вспів приїхати з роботи навіть не відпочив вже повинен батька везти в інше місто по справам . Я його питаю а як вони справляються без тебе коли ти на роботі і нічого якось без його обходиться.
психолог онлайн
У Вac стрaх что либо изменить в своей жизни? Что произойдет тaкого для Вас страшного, если вы переедите? возьмите и напишите, выпишите себе "+" и "-" подумайте об этом.
А для того чтоб рaзобрaться в себе и своих желaниях, обрaтитесь к психологу, и найдите свой личный ответ на Ваш вопрос.
психолог онлайн
цитата:
А мені люди кажуть ( що це виглядає так ніби я поїду йому стерегти дім ). Я заплуталася і не знаю що робити.
Мабуть вам варто ВИЗНАЧИТИСЯ, Кого слухати?
І ЧИЇМИ очима на Своє життя Дивитися!?
Бо поки що ви не Себе слухаєте і не своїми очима на своє життя дивитеся!)))))
Мудрості вам і Самовизначяення!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334838 для Юлия Витальевна Якименко
Добрий вечір! Нічого страшного не буде просто я там сама навіть буду жити ( в своєму містечку я живу з мамою і якось не сама в домі є з ким поговорити ) а там прийдеться ходити до його батьків навіть друзів ніяких там не маю. Якось самій сидіти днями і здуріти можна.
психолог онлайн
Добрый вечер!
Предположение, мысли мучающие о том как может быть, будет или нет, это все переживания Ваших предположений. Как будет, Вы узнаете когда попробуете, или нет. выбирать Вам.
психолог онлайн
цитата:
висловлюю свої бажання хлопцю а він робить вигляд що не чує мене
Если хотите, чтобы парень услышал Вас, для этого Вам надо будет начать вести себя с ним по-другому.
Изменитесь Вы, начнет меняться и он, потому что семья - это система.
Только вначале Вам надо разобраться в своих желаниях.
Как Вы хотите, чтобы было?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335125 для Светлана Владимировна Киселевская
Він мені весь час говорить що я постійно сиджу в негативі ( кажу йому а де візьметься той позитив якщо я весь час вдома сиджу і практично нічого не бачу він хоть по Україні їздить і шось бачить) .
психолог онлайн
цитата:
кажу йому а де візьметься той позитив якщо я весь час вдома сиджу і практично нічого не бачу
Зачем же Вы постоянно сидите дома?
У Вас нет желания куда-то пойти, с кем-то пообщаться, заняться собой (спорт, шоппинг, прогулки, хобби ит.д.)? Работать Вы совсем не хотите?
Или по какой причине Вы этого всего не делаете?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335433 для Светлана Владимировна Киселевская
Раніше я виходила а зараз всі подруги заміжні зайняті дітьми їм зараз не до цього. В мене хоббі вдома я картини по номерам рисую або алмазна вишивка, спорт також вдома у нас не має спортзалів в місті. Я працювала закордоном наданий момент вдома бо не має з ким туди поїхати.
психолог онлайн
цитата:
В мене хоббі
Для нормализации психического состояния этого недостаточно.
цитата:
вдома у нас не має спортзалів в місті
Что мешает Вам выйти просто на прогулку, если не хотите, например, заниматься бегом?
цитата:
всі подруги заміжні зайняті дітьми їм зараз не до цього
Вы не можете выйти одна?
В чем причина?
И кстати, с подругами можно общаться по телефону.
цитата:
не має з ким туди поїхати
Дома Вы совсем не планируете работать?
А как Вы видите свое будущее?
У Вас есть мечты, планы, цели, смыслы?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335544 для Светлана Владимировна Киселевская
Я і так сама по життю хочеться якогось спілкування навіть той самий біг щоб не сама а з кимось але в нас таке містечко що ніхто тут не займається бігом взагалі. Хлопець весь час на роботі приїздить додому і забирає мене до себе але він приїздить на 7 або 10 днів додому тільки. Можна спілкуватися але якось в нас так повелося що ми тільки переписуємся і то якщо не зайняті подруги . Щодо цілей я поки що не заміжня і дітей в мене не має , а дуже хочеться мати дітей. В пошуках роботи ось всі цілі.
психолог онлайн
цитата:
щоб не сама а з кимось
Если даже для занятий спортом Вам нужна компания, то это может говорить о наличии у Вас эмоциональной зависимости от других людей.
И это будет мешать Вам строить гармоничные отошения с парнем.
Поэтому Вам имеет смысл переключиться на себя и пересмотреть отношение к самой себе и к своей жизни.