Важкі стосунки в сім‘ї
У мене були важкі стосунки між батьками, батько міг підняти руку на матір, а якщо не робив цього то психологічний абюз був постійним.
Тому зараз у стосунках я завжди сильніша духом і так ніби можу все. І навіть звинувачую партнера в тому, що я так ніби головна в цих стосунках, тому це все призводить до краху стосунків. Тому я і не хочу більше їх заводити, доки не пропрацюю цю проблему. Що ви порадити мені?
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Пораду щодо чого саме ви хочете отримати?
Ви хочете бути в стосунках чи не бути?
Які саме (якщо хочете) стосунки це мають бути?
Що саме вас не влаштовує в існуючих стосунках?
психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
Що ви порадити мені?
Схоже ви помічаєте зв'язок між відносинами у вашій батьківській сім'ї та вашим особистим життям. Самі пишите про "пропрацювання цієї теми".
Звертайтеся в індивідуальну роботу з психотерапевтом.
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
Тому зараз у стосунках я завжди сильніша духом і так ніби можу все.
Поясніть, будь ласка, на підставі чого Ви дійшли висновку, що Ваша сила є логічним наслідком важких стосунків між батьками?
цитата:
І навіть звинувачую партнера в тому, що я так ніби головна в цих стосунках
А як, по-вашому, має бути?
цитата:
тому це все призводить до краху стосунків.
Розкрийте, яким чином проявляється крах стосунків - що в них зникає, руйнується і так далі?
цитата:
Тому я і не хочу більше їх заводити, доки не пропрацюю цю проблему.
Поки що невідомо, про яку проблему йде мова. Про Вашу силу? Про стосунки в батьківській сім'ї? Про крах нинішніх стосунків? Про що саме?
Спробуйте її сформулювати тут, щоби потім ми змогли проблему перевести в розряд задачі, яка обов'язково має рішення(!)