не щастить з хлопцями
Доброго вечора. Порадьте будь ласка, що мені робити: спілкувалась з одним хлопцем, все було добре, навіть пропонував переїхати до нього. Через деякий чася помітила, що він якось відсторонюється від мене, потім і взагалі перестали спілкуватись, нещодавно я дізнаюсь, що він говорив «вона не моя людина».
Ще був один хлопець, теж спілкувались дуже добре, постійно говорив, що як приїде в Україну (по роботі закордоном) хоче познайомити з батьками, хоча це і проблематично, бо мама в іншій країні, а тато - в іншому місті. Через деякий час, говорить «нам немає сенсу спілкуватись».
І це тільки 2 приклади. З кожним хлопцем, з яким би я не починала спілкування, закінчувалось дуже дивно, хоча я завжди старалась вгодити, та боялась сказати щось не так, завжди підбирала правильні слова.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Добрий вечір. Ви описуєте результат двох випадків без деталей. Як ви уявляєте вам можна допомогти?
Хоча можливо причина в цьому? :
цитата:
хоча я завжди старалась вгодити,
Може не варто вгоджати?
Візьміть декілька індивідуальних консультацій, якщо хочете в цьому розібратися.
психолог онлайн
цитата:
кожним хлопцем, з яким би я не починала спілкування, закінчувалось дуже дивно
Владо, ну чому ж дивно?! Зовсім не дивно, як на мене, адже така поведінка
цитата:
я завжди старалась вгодити, та боялась сказати щось не так, завжди підбирала правильні слова.
свідчить про залежність від прихильності хлопців. Також натякає на почуття меншовартості...
От скажіть, навіщо ЗАВЖДИ старались догодити? Вам приємно догоджати? Без цього не можете?
А правильні слова навіщо підбирати? Коли людина так робить, то вона втрачає спонтанність, її поведінка зовні виглядає як напружена і штучна.
Тепер трохи розвиднюється відповідь, чому не щастить з хлопцями?
психолог онлайн
Доброго дня.
цитата:
Може проблема в цьому?
психолог онлайн
цитата:
З кожним хлопцем, з яким би я не починала спілкування, закінчувалось дуже дивно,
Результат закономірний, тому що коли-
цитата:
завжди старалась вгодити, та боялась сказати щось не так, завжди підбирала правильні слова.
то дійсно ..
цитата:
«нам немає сенсу спілкуватись».
Вас СПРАВЖНЬОЇ в спілкуванні немає!
Є тільки та яка
цитата:
завжди старалась вгодити
яка
цитата:
боялась сказати щось не так,
яка
цитата:
завжди підбирала правильні слова
і яка із шкіри лізла щоб СПОДОБАТИСЯ!
Не розуміючи простого
Раз із тобою спілкуються, значить ТИ ВЖЕ ПОДОБАЄШСЯ!
Хочеш сподобатися, навчись не хотіти ХОТІТИ подобатися.
А просто Будь собою. Спілкуйся і радуйся! І все буде ок!
Відредаговано автором 21-02-2023 17:31:18