Пустота, апатія, безнадійність.
Мене звати Іван, 19 років. Після закінчення школи я поступив в університет. З самих перших днів я зрозумів що я не хочу вчитися, предмети не цікаві, одногрупники не цікаві, просто нічого не цікаво. Щасливим почуваю себе лише коли по вихідним приїжаю в своє рідне село, там я почуваю себе дуже комфортно і свободно. Мама наполягає що треба вчитися, але я просто не вивожу. Коли я приїжаю вчитися в мене зразу апатія, пустота, мені нічого не хочеться робити тому що я відчуваю себе не в своїй тарілці. Я не розумію навіщо я туди ходжу, адже навчання не приносить мені ніякої радості. Я вже б давно кінув університет і почав би свободне життя, але війна вносить свої корективи, скрізь носять повістки і я не хочу іти воювати. Відчуття безнадійності і незнаю що робити.
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Добрий вечір. Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Доброго ранку, Іване!
цитата:
Відчуття безнадійності і незнаю що робити.
Мені здається, що Ви дещо драматизуєте ситуацію. А точніше, спотворюєте реальність у власній уяві.
Ось дивіться. Через навчання на очній формі уникаєте призову в армію. Коли поступали, напевно ж, про це знали. І сподівались якось перекантуватись в Університеті, поки йде війна. Тому надія була і, ввжаю, є посьгодні. І зиск є - Ви в тилу.
Звісно, також, є й плата за цей вибір. А Ви як думали?!
Отже, раджу Вам усвідомолювати свої рішення, їх мотиви. І поважати свій вибір. За можливості отримувати максимально все те, що ситуація передбачає, включно з потенціалом вищого навчального закладу. Або усим тим, що існує поза його межами.
цитата:
одногрупники не цікаві, просто нічого не цікаво.
А от з цим я б Вам радив розібратись на консультації у психолога.
психолог онлайн
Доброго дня, Іване.
Що саме робить вас щасливим у рідному селі? Що дає відчуття свободи? Що в селі вам цікаво робити?
психолог онлайн
Иван! Вы пишите " Я вже б давно кінув університет і почав би свободне життя", как Вы себе представляете эту свободную жизнь, что в ней должно происходить и что Вы в ней делаете?
Далее " але війна вносить свої корективи, скрізь носять повістки і я не хочу іти воювати. Відчуття безнадійності і незнаю що робити" и в этом Вы ведь тоже имеете выгоду для себя, пока Вы учитесь, Вас не трогают.
То, что у Вас нет общения с сверстниками и Вы не адаптировались в новом месте и коллективе, можете ощущать чувство одиночества а из того и "безнадежность" как написали, скорей в этом вопросе Вам нужно смотреть и обратится к психологу на консультацию, готовых ответов нет ни у кого, картина ситуации смотрится в целом.