Не відчуваю любові ні до дітей, ні до чоловіка
З початком війни, виїхала з України, до чоловіка.(живе за кордоном) В мене двоє дітей, 3 роки і півроку.
Я часто зриваюсь на дітях, кричу, дуже нервова. Старший син дуже ревнує, не можу навіть вийти на хвилину в іншу кімнату. Це дуже мене злить і дратує. Не можу себе контролювати, хоча розумію що це діти, але не виходить. Я живу і не бачу радості ні в чому. Мене все дратує. Чоловік з Росії, тому він мене ще більше дратує, а також його сім'я. Вони давно живуть закордоном. Колись я була дуже радісна, добра, щира людина зараз я сама зла людина , яких світ не бачив. Таке відчуття ніби не я. Мене ніхто не розуміє, якби я не намагалась розказати що я відчуваю. В самі розпачливі моменти не хочеться жити, або взагалі піти з дому. Надіятись що цей стан просто пройде, думаю само собою не пройде, якщо нічого не робити. А що робити не знаю.
Питання від: ; Вік: 30
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Здравствуйте!!!
"Не можу себе контролювати, хоча розумію що це діти, але не виходить. Я живу і не бачу радості ні в чому."
Скажите пожалуйста, как давно вы находитесь в таком состоянии?
"Надіятись що цей стан просто пройде, думаю само собою не пройде, якщо нічого не робити"
Действительно, необходимо разобраться в причинах, из-за которых возникло данное состояние, и устранить их . И сделать это лучше с помощью психолога.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю.
"В мене двоє дітей, 3 роки і півроку." Дві вагітності поспіль -це велике навантаження на фізичну, гормональну, так й психологічну системи. Щоб виключити фізіологічні проблеми, варто звернутися до лікаря( семейного, гінеколога).
Можливо, це результат перевтоми.
Вам допомагають з дітьми? Ви маєте час на відпочинок, нормальне харчування? У вас є час на себе (хоч півгодини в день )?
"Чоловік з Росії, тому він мене ще більше дратує, а також його сім'я. " Це зрозуміло, бо тяжко прийняти той факт, що найближчі тобі люди на протилежному боці. Зараз в багатьох сім'ях існує така проблема. Допомога психолога була б не зайвою.
"Мене ніхто не розуміє, якби я не намагалась розказати що я відчуваю. " З цим треба в терапію.
психолог онлайн
цитата:
Надіятись що цей стан просто пройде, думаю само собою не пройде, якщо нічого не робити. А що робити не знаю.
Сам стан не пройде! Вам варто пропрацювати ваші думки, емоції і почуття в консультативній сесії з психологом!
цитата:
Мене ніхто не розуміє, якби я не намагалась розказати що я відчуваю.
Пихолог може вас вислухати, задати питання і ЗРОЗУМІТИ причини, які приводять вас в стан роздратування і розпачу!
цитата:
Не можу себе контролювати, хоча розумію що це діти, але не виходить.
цитата:
Я живу і не бачу радості ні в чому.
Що би могло доставити вам радість?
цитата:
Чоловік з Росії, тому він мене ще більше дратує, а також його сім'я.
То що чоловік із Росії, це не має ніякого значення, якщо між вами є взаєморозуміння!
Не варто переносити свою агресію на то, що він росіянин!
Суть не в тому
цитата:
Таке відчуття ніби не я.
Хороший спеціаліст допоможе повернутися до себе самої!
психолог онлайн
Здравствуйте.
Перегруженность моральная и физическая и в результате усталость очень сказывается на эмоциональном состоянии и на организме в целом, все взаимосвязанно. Проверьте свое здоровье, эндокринолог, невропатолог.
И по возможности обратитесь к психологу, психотерапевту.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Співчуваю Вам. Розпачливий стан обнуляє будь-яку можливість сприймати світ реалістично. Тому потрібна допомога зовні, адже варто з'ясувати усі причини і обставини знервованості.
цитата:
На Вашу думку, чому не вдається бути почутою з боку чоловіка та його близьких?
цитата:
Колись я була дуже радісна, добра, щира людина зараз я сама зла людина , яких світ не бачив.
Зазвичай злість має під собою якесь коріння. Вашу злість що провокує?
І куди ж поділась любов до дітей та чоловіка? Відредаговано автором 21-02-2023 16:37:23
Відредаговано автором 21-02-2023 16:38:12
Доповнення від автора
Допомагає інколи мама, забирає старшого з садочка. Буває коли ходить на прогулянки з старшим. Їм зазвичай дуже швидко.
Ті півгодини що я маю , або з старшим, або займаюсь по дому
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334966 для Екатерина Владимировна Конивщинская
Ще під час вагітності в мене були істерики.
Саме зараз такий стан, десь 2 місяць. Припливами, то є то немає. Тобто то я спокійна, то агресивна
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334971 для Галлий Порфирьевич Кравчук
Спокійно випити кави, поїсти. Повернутись до свого хобі, почитати книжку.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334978 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Я ніби робот який просто виконує роботу. Коли дитина вдариться , я не відчуваю жалю, притуляю до себе але не відчуваю жалю
Доповнення від автора
Чоловік на роботі стомлюється, і приходячи додому хоче щоб все було як в казці. Діти щасливі мовчать або взагалі сплять, і шоб я не набридала своїми розмовами
психолог онлайн
Що буде, якщо ви собі це дозволите?
Доповнення від автора
Я не маю часу собі це дозволити. Коли діти граються, я не можу спокійно це зробити. Коли діти лягають спати, я теж хочу спати.
психолог онлайн
Доповнення від автора
Припустимо що діти граються 24,на 7.
І що пропонуєте ви?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334970 для Оксана Юрьевна Селезнева
Допомагає інколи мама, забирає старшого з садочка. Буває коли ходить на прогулянки з старшим. Їм зазвичай дуже швидко. Ті півгодини що я маю , або з старшим, або займаюсь по дому
психолог онлайн
Доброго дня! Щиро вам співчуваю. Важко відчувати любов до світу, будучи втомленою мамою двох маленьких дітей . А тим паче, коли до цього додається війна та адаптація до іншої країни. Як мінімум, постарайтесь не звинувачувати себе. Чи є можливість поговорити з чоловіком, мамою, сім'єю чоловіка, щоб вас звільнили від роботи мамою хоч на кілька годин на тиждень, і ви могли хоч такий невеликий час приділити собі і власним потребам?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334992 для Людмила Александровна Павлова
Спробую це донести, надіюсь що моя мама мені допоможе. Сім'я чоловіка мене не розуміє. Хоча в свекрухи теж двоє дітей, але вона все встигала на той час. (Так розповідає)
психолог онлайн
Добрий день. Ви пишете,що сім'я чоловіка вас дратує, а самі звертаєте увагу на якісь слова свекрухи.
цитата:
Хоча в свекрухи теж двоє дітей, але вона все встигала на той час. (Так розповідає)
Чому?
Як ви бачите майбутнє з вашим чоловіком? На яку допомогу очікуєте від психологів сайту?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334994 для Віталія Юріївна Мельник
Звертаю увагу, весь час мама і сестра чоловіка показують що вони кращі " с культурной столицы россии" , а я з села. Не дуже з ними спілкуюсь, і не приховую, що не хочу спілкуватись. Тому що завжди не спілкування а монолог однієї людини, і не можна слово вставити.
Зараз взагалі не бачу майбутнього, хочу перемоги нашої і додому обдумай все.
Намагатися покращити свій стан
психолог онлайн
Вам дуже важливо налагодити самі прості, але дуже важливі речі- наявність вашого власного часу та можливість відпочинку.
Це можна зробити з допомогою вашої мами, або інших родичів. Коли старший в садочку, можливо простіше буде, бо тоді мамі треба буде тільки з однією дитиною побути.
І щоб цей час був дійсно вашим, не для прибирання чи готування, а для відпочинку.
Вам варто багато чого обміркувати в своєму житті, бо саме те, що Вас не влаштовує, і відбирає ваші сили, бо Ви з цим нічого не робите, і це злить.
Важко жити в середовищі, яке тебе не сприймає, і яке не сприймаєш сам.
Чоловік хоче нереального, а Ви погоджуєтесь з його бажаннями, та намагаєтесь догодити?
Чи допомагає чоловік Вам, коли не на роботі?
Як би Вам хотілося, щоб було?
До нашої перемоги, прямо зараз, що можна було б зробити?
Чи можете разом із мамою переїхати в інше місце для життя, де було б безпечно і комфортніше, ніж тут?
психолог онлайн
цитата:
То есть Вы хотите уехать от мужа и жить без него в Украине?
цитата:
Намагатися покращити свій стан
Для этого Вам нужна индивидуальная психотерапия.
Вы рассматриваете такой вариант?
Консультации можно проводить онлайн.