Я не бачу свого майбутнього
Я не знаю ким хочу бути, яка в мене буде професія, чим я буду займатися, що приносило б мені заробіток. Мені постійно здається, що куди би я не поступила, я завжди буду жаліти. При тому в мене, ще й присутній нескінченний страх, що я приречена на бідність, що мені постійно не буде хватати грошей навіть на сплачування комунальних послугів. В мене страх, що мені прийдеться працювати на полі, або на заводі і кожен день бути змученою. Хочу доповнити, що кожен день я по декілька годин приділяю навчанню, читаю книги, малюю, танцюю, роблю тренування, завжди хочу знати щось нове і ненавиджу нічого не робити. Я роздумувала над цим, і думаю що така проблема в мене виникла через те, що не було певного прикладу: стабільного заробітку, здобутої професії, любові до своєї праці, але можливо я помиляюсь. Єдине, що мене інколи заспокоює, це слова мами, яка каже, що все буде добре, і що вона в мене вірить. Але я також боюся розчарувати її. В мене є велике бажання відплатити їй за те, що вона для мене зробила... Вибираючи професію, я звичайно дивлюся на зарплату, але бачучи як люди вигоряють, бачучи їхні сльози і їхні зусилля, я розумію, що слабка. Як мені позбутися цього страху? Як мені закрити очі, як кажуть, і безтурботно жити одним днем?
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Почнемо з самого кінця. Ви правильно поставили питання!
цитата:
Як мені позбутися цього страху?
Але не достатньо вірно робите висновок...
цитата:
Як мені закрити очі, як кажуть, і безтурботно жити одним днем?
Вам потрібно не закрити ,а ВІДКРИТИ Очі на життя!
Відкрити, щоб не ховатися, а чітко УСВІДОМЛЮВАТИ, що в цьому житті є все!
І існують різні ситуації і РІЗНІ Можливості.
ВСЕ про що ви сумніваєтеся, боїтеся,розчаровуєтеся, може трапитися.
Але ТАК само МОЖЕ ТРАПИТИСЯ і протилежне! Ви можете стати і успішною, і сильною і любимою і самодостатньою і професійно самореалізованою в тому за що візьметеся і що Вибирете!.!
Вся Суть в тім, в ЯКУ В СОБІ, ви Собі ВІРИТЕ!!!
Ваша мама Вірить в ту Сильну і кращу, яку вона в вас бачить!
цитата:
слова мами, яка каже, що все буде добре, і що вона в мене вірить.
ВІДКРИЙТЕ ОЧІ на Саму Себе! Прислухайтесь до своїх Справжніх мрій!
Робіть Свій Вибір. І живіть і прагніть кожним днем!
В вас живе Сила Вашої божественної Особистості!
Вірте Собі і тій Силі що в вас і з вами!
І вона проведе вас до ваших Цілей і мрій крізь любі страхи, невдачі і перешкоди !
Якщо людина знає для чого, вона знайде любе ЯК!
Віри і Удачі!
Відредаговано автором 22-02-2023 11:21:40
психолог онлайн
Доброго дня.
З вашого повідомлення складається враження, що ви насправді не знаєте чого хочете. З одного боку ви боїтеся жити в бідності, а з іншого хочете закрити очі і жити однем.
цитата:
Як мені позбутися цього страху?
Можливо цей страх вам не ворог? Схоже він не настільки сильний, щоб "паралізувати" вашу активність і недавати вам діяти. Що як він (страх) підказує вам напряк у який направляти вашу активність та ваші зусилля?
цитата:
Вибираючи професію, я звичайно дивлюся на зарплату, але бачучи як люди вигоряють, бачучи їхні сльози і їхні зусилля, я розумію, що слабка.
Оце як наче ви говорите про спілкування з кимось конкретним, хто сформував у вас враження, що працювати - це каторга. Насправді буває дуже порізному. Дійсно на початку професійного шляху буває нелегко. Бо це означає, що вам треба навчитися застосовувати на практиці теорію, якої вас вчили у закладі освіти. І на початку професійного шляху розраховувати на велику оплату теж не доведеться. Але усе це пережити легче, якщо справа, якою ви займаєтесь викликає у вас щирий інтерес та натхнення. До того ж професійне становлення не займає десятиліття (за рідким виключенням), а лише декілька років. Можливо це вам зараз здається довгим строком, але насправді це небагато у порівнянні з усім життям.