описала нижче
моя проблема полягає у тому ,що декілька місяців тому я була у магазині і мені стало погано , стало важко дихати ,ноги стали ватними ,блимало в очах ,і не з того ні з сього підскочив тиск,по суті майже впала в обморок ,мені викликали швидку і вони по перше дуже довго їхали хоча знаходилась лікарні за 5 хв від мене і по приїзду не дуже гарно ставились ,і толком не допомоги ,після того дня я боюсь виходити сама на вулицю мені страшно що це знову станеться і мені ніхто не допоможе ,вже пройшло 3 місяці ,і за цей час я була на вулиці разів 5,і то не сама ,і коли перебуваю на вулиці дуже нервую здається що ось ось це станеться ,не можу повноцінно видихнути швидко намагаюсь іти аби це все закінчилось і бути вдома ,щоб почуватись хоть трохи спокійніше
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Екатерина Владимировна Конивщинская
Цей стан називається Панічною Атакою (ПА) і потребує лікування психотерапією.
психолог онлайн
Здравствуйте! Так как вы несовершеннолетняя, консультировать вас без разрешения родителей нельзя. Советую вам обратитьс к родителям чтобы они помогли вам найти специалиста для индивидуальной работы.
Відредаговано автором 27-02-2023 10:30:19
психолог онлайн
Доброго дня.
Те, що ви описуєте називається панічною атакою. Від панічної атаки немає таблетки, можливо тому лікарі швидкої повелися не дуже гарно, на ваш погляд, і не допогли бо розуміли, що ваш стан не загрожує фізичному здоров'ю. Панічні атаки лікують психотерапією. Звертайтесь до спеціаліста і у вас вийде подолати цю проблему.
психолог онлайн
Як ваші батьки до цього ставляться? Це не може бути непомічено ними. Чи можете ви звернуться до когось з дорослих, хто може вам допомогти, знайти психолога і т.д.
психолог онлайн
цитата:
і толком не допомоги
Панические атаки могут быть симптомом психического заболевания. Поэтому Вам нужна консультация психиатра.
Обычная скорая помощь не занимается такими вопросами, и следовательно, они и не смогли помочь Вам.
цитата:
Вік: 16
Вы можете самостоятельно посетить врача. Например, сходить к неврологу в поликлинику по месту жительства.
И после того, как Ваше состояние нормализуется (вероятнее всего, с помощью лекарств), Вам надо будет просить родителей, чтобы они нашли психолога и оплатили индивидуальную психотерапию со специалистом.
Потому что никакие лекарства не решат Ваш внутриличностный конфликт, который лежит в основании Ваших страхов.