Подруги
Маю подруг, коли пишу майже чуть не кожен день, прийди поседим, що робите, йдем десь вийдем раніше виходили і гуляли. А зараз. Говорячи у кожного своя сім'я. Але як потрібно то я зразу сама 1 для неї. А пліткуючи іншу подругу саме найбільше зараз ходе до неї. А мені хочеться до них, і проводити час чуть не кожен день. Я розумію я цим задовбую, подруг цими питаннями але я вже не можу. Пробувала парц днів не писати тоді пишуть самі.
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталия Павловна Венглинская
Так, у подруг є своє особисте життя, сім'я, це зрозуміло. Що є у Вашому житті цікавого крім подруг?
психолог онлайн
цитата:
Пробувала парц днів не писати тоді пишуть самі.
Когда Вы перестаете своих подруг "задовбувати", они сами начинают проявлять активность.
Следовательно, можно и дальше продолжать использовать этот алгоритм.
цитата:
проводити час чуть не кожен день.
А чтобы Вы смогли справиться с эмоциональной зависимостью от них, имеет смысл переключиться на свою жизнь.
Для этого Вам надо разобраться с тем, чего Вы хотите и осуществить свои желания.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335503 для Віталій Вікторович Бондарчук
Вони допомагають ми спілкуємся, бачимся але не так як раніше, що сталось цікаво, та чому рідше бачимся, хоча що тоді і що зара є у всіх сім'я. Наприклад я запланувала вечір у ресторані, подруга пише приходь, і я прийду до неї. Бо подумаю що образиться. А мене це дістало що як я кудись і йду і думаю якщо напише то піду. Як якась залежність☹️, ще вони з іншою подружкою бачаться , точніше це її 2юрідна сестра. А мене аж жаба душе і хочеться до них як в народі говорять.
І коли напишу можливо побачимся? Вона каже маєш хлопця, а я кажу хлопець хлопцем з подругою хочеться побачитись. Можливо що старші стали того й так, чи що. Я вже не знаю що думати.
психолог онлайн
Так, стали старші, з'явилися інши інтереси і справи у житті. Люди збиваються у зграї, коли одинокі, пусті самі по собі і не самодостатні. Але якщо людина створює свою сім'ю, з'являються діти, або в людини є свої цікаві справи і їй буває цікаво із самою собою, тоді потреби у подругах стає менше, а одже зменшується залежність.
Тому знову запитую Вас: "Що є у Вашому житті цікавого окрім подруг?"
психолог онлайн
А какой у Вас вопрос к психологам?
Какую помощь Вы хотите получить на форуме?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335557 для Віталій Вікторович Бондарчук
Улюблена робота, шопінг, рослини,
Серіали та фільми
Доповнення від автора
Який висновок можна зробити з цього всього? Як правильно себе поводити щоб був результат
Доповнення від автора
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Вікторія Миколаївна Цуркан
цитата:
Який висновок можна зробити з цього всього?
На первом месте у человека должен быть он сам, затем его партнер. После этого идут его дети и родители.
И только потом - другие родственники, друзья и знакомые.
И это схема психического здоровья человека.
Поэтому вывод следует сам собой.
По какой причине Вы ставите своих подруг на первое место и тем самым загоняете себя в эмоциональную зависимость от них?
цитата:
Як правильно себе поводити щоб був результат
Это зависит от результата, который Вы хотите получить.
Как Вы хотите, чтобы было?
Відредаговано автором 01-03-2023 11:10:40
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Можливо що старші стали того й так, чи що. Я вже не знаю що думати.
Напевно, думати про своє життя. Розбиратись із залежністю щодо спілкування з подругами. Спілкування, взагалі, базова потреба людини. У спілкуванні вона отримує підтвердження, що жива і гідна уваги. У спілкуванні людина обмінюється єнергією з іншими, щось віддає від себе, щось отримує собі. Тому варто замислитись, що заважає розширти коло спілкування, завести нові знайомства? Цікаво, у Вашому випадку що заважає?
Крім того, потрібно усвідомити, що з плином часу люди змінюються. І це природньо. Виникають нові потреби і бажання, змінюються пріоритети, ритм життя. От Вас що змінилось за останній рік, скажімо? Що нового з'явилось? Що зникло? До чого пропало бажання?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335581 для Владимир Анатольевич Тарасенко
В житті все добре, робота хороша, у хлопця теж. Батькі його і мої та родина адекватні, все добре, живемо в достатку. Але хлопець теж говорить що потрібно забити і все. Вони заздрять мені, що я перспективна, наполеглева все маю. Але одна з них любить всіх вчити. Що потрібно їхати на заробітки бо що ми тут будемо мати. Одна з подруг поїхала бо там батьки, сидить у дома, і навіть написати не можна бо завжди зла. А як в компанії разом. То нн так сказала, то на їхню думку відноситься хлопець гірше, бо колись пилинки здував.
Просто. Я розумію, все, але в моїх інтересах як подруги, я підтримую що б не було дам якусь пораду, а вони " ясно, ок" навіть як кличе на каву то я така оптимістична йду, в мене гарний настрій, хоча розумію ніхто нічого не зобов'язаний мені. Перша не говорить деталей другій, бо та все розголосить, а перша на другу все говорить, і з третьої не спілкувалась, казала вона якась дурна а зара з нею друже бл чоловіка біля неї нема. Хоча я розумію що якщо написати раз в тиждень самій, можливо в неї з'явиться бажання,бо як сидимо за столос вона все розповідає, говорим, ну як друзі бо дружимо 20 років, на день народження кличемо, чи виходимо. Просто не так часто як раніше. Можливо вона мене уникає? Але чому? Я ще сильно настирна.
Інколи каже що не хоче інколи в гостях а деколи і чашку кави зробе. Можливо що у нас різниця 4 роки і вона має дитину, тому для неї сімейні цінності важливі. Але чому раніше їй це не мішало і бачились часто.
психолог онлайн
цитата:
Але чому раніше їй це не мішало і бачились часто.
Ви знову про них. А де ж Ви? Чому застрягли і ні туди, ні сюди?
Звертаю увагу на те, яким чином Ви зреагували на мій допис і помічаю, що він характеризує загалом Ваш стиль контакту з іншою людиною. Мої питання залишись без уваги. На жаль.
цитата:
Тому варто замислитись, що заважає розширти коло спілкування, завести нові знайомства? Цікаво, у Вашому випадку що заважає?
цитата:
От Вас що змінилось за останній рік, скажімо? Що нового з'явилось? Що зникло? До чого пропало бажання?